mario1980 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Witam klubowiczow chce poruszyc temat braku cisnienia a mianowicie zalozylem dzisiaj wskaznik doladowania no i okazalo sie ze na wolnych obrotach mam jakies -0.4bar a jak dam pompe to zaledwie wskazowka unosi sie powyzej zera.....moje pytanie czu odrazu wyrzucac turbo czy szukac jakiejs nieszczelnosci w dolocie.....moze macie jakies inne sugestie bardzo prosze o pomoc.Pozdrawiam wszystkich
wojtek26 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 kolego a od kiedy ciśnienie doładowania sprawdza sie na wolnych obrotach, w silniku PB zawsze bedziesz miał podcisnienie dopiero jak zaczniesz jechac bedzie nadcisnienie. Sprawdz jakie masz doładowanie przy max bucie.
mario1980 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 no pisalem ze jak daje w pedal to wskaznik pokazuje ledwie nad zero
Jarqn Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 a jakie masz odczucia przy tej max pompie?? auto idzie jak trzeba czy muli??? jesli muli do sprawdzenia WG czy nie jest otwarte caly czas a najlepiej dobrac sie do grzybka od WG po stronie goracej i sprawdzic czy ten metalowy grzybek wogole tam jeszcze jest..sprawdz DV czy jest cale i szczelne no chyba ze auto ma kopyto jak fabryka dala to szukalbym przy podlaczeniu wskaznika...jesli sie myle prosze starszyzne o poprawienie:P: decayed:
Magicbattle Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 pokaz jak wogole to podlaczyles? jesli jest podcisnienie to powinno byc raczej dobrze. nie masz jakis bledow na vag od n75? sprawdz szczelnosc calego ukladu dv sztange wszysktko jest opisane na forum. nie zakladajcie tematow jesli najpierw nie poszukacie tego co juz bylo setki razy
kkrawat Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Podłączony jest dobrze - w wężyk idący z kolektora do DV. A podciśnienie które pokazuje na wolnych obrotach jest za małe bo powinno byc około 0,7bara a pokazuje 0,4.
sylwiasty Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Szukaj nieszczelności. U mnie na wolnych obrotach podciśnienie ma 0,8.
Jarqn Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 a DV sprawdzałeś?? nie puszcza czasami na membranie??
mario1980 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 DV wymieniona ale faktem jest ze jak daje w pedal to szczerze powiem szalu nie ma poprostu mul:thumbdown:
Jarqn Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 N75 sprawdz czy szczelny..na necie znajdziesz schemat co i jak...jesli to bedzie ok to ja bym szykowal sie do sprawdzenia czy wogole zawor od gruszki jeszcze jest...albo odlacz przewod od N75 do gruszki i zaslep z obu stron...zobaczysz czy przeladuje podczas jazdy i wejdzie w tryb awaryjny...zobrazuje Ci to troche sytuacje
mario1980 Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 Dzisiaj zakladalem DP no i zerknolem na turbinke i okazalo sie ze nie ma klapki od goracej strony tej co otwiera ja ta gruszka przyczyna braku cisnienia chyba zdjagnozowana teraz szukam turbinki najlepiej uzywana w dobrym stanie bo to tych po regeneracji to mam dystans jakby ktos cos mial prosze o kontakt 660794022
kkrawat Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Mariusz napisalem juz też na Battalionie o turbine - jak ktoś sie odezwie to dam ci zaraz znać.
Dev Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 daj turbo do regeneracji, nie warto kupowac uzywki no chyba że ktos ma w zayebystym stanie ja ostatnio sprzedałem ze swojego AJL-a za 500zł bez problemu hula krasula na 1 barze
mario1980 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam kolegow.pewnie te tematy juz byly poruszane ale jakos nie moge znales mianowicie chodzi mi o to ze wymienilem turbo dv i n75 i podcinienie na wskazniku pokazuje mi -0.5 bara a chyba powinno byc ok.-0.7 no i nadcisnienie mam ok.0.3 bara powiem szczerze ze po wymianie n75 jeszcze nie sprawdzalem nadcisnienia a i jeszcze poprosze o jakies sufestie.pozdrawiam ---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:35 ---------- dodam jeszcze ze na postoju dodajac gazu pokazuje mi nadcisnienie ---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:56 ---------- no jak sprawdzic dv bo moja jak dmucham w kruciec z boku lub zassysam powietrze przez ten cienki to w obu przypadkach pusza wiec podejrzewam ze do wymiany i to moze byc przyczyna moich dolegliwosci z podcisnieniem i nadcisnieniem
edekxp Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 no jak sprawdzic dv bo moja jak dmucham w kruciec z boku lub zassysam powietrze przez ten cienki to w obu przypadkach pusza wiec podejrzewam ze do wymiany i to moze byc przyczyna moich dolegliwosci z podcisnieniem i nadcisnieniem na 100% do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się