Mylovsky Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam, dziś wykonałem diagnostyke silnika i na zimnym silniku pokazało mi, iż temperatura na dworze wynosi 4 stopnie lecz na fisie było 2. Idźmy dalej...rozgrzałem silnik do 90 stopni (wskaźnik na desce rozdzielczej) lecz w vagu w Instruments temperatura płynu wynosiła 75 stopni. A w bloku pomiarowym silnika 04 wartosc trzecia pokazywała 26 stopni... W związku z tym zwracam się z zapytaniem a również pomocą czy to oznacza uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodniczego? a Drugi problem to taki iż w module komfortu pojawiło mi się że przekaźnik dmuchawy uszkodzenie mechaniczne... Proszę o pomoc w tej sprawie.
edekxp Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam,dziś wykonałem diagnostyke silnika i na zimnym silniku pokazało mi, iż temperatura na dworze wynosi 4 stopnie lecz na fisie było 2. Idźmy dalej...rozgrzałem silnik do 90 stopni (wskaźnik na desce rozdzielczej) lecz w vagu w Instruments temperatura płynu wynosiła 75 stopni. A w bloku pomiarowym silnika 04 wartosc trzecia pokazywała 26 stopni... W związku z tym zwracam się z zapytaniem a również pomocą czy to oznacza uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodniczego? a Drugi problem to taki iż w module komfortu pojawiło mi się że przekaźnik dmuchawy uszkodzenie mechaniczne... Proszę o pomoc w tej sprawie. Wskaźnik temperatury ma pewną bezwładność i bedzie pokazywać 90stC a w praktyce jest np od 80 do 95, aby nie martwić kierowcy Jak zagrzałeś auto do 90st ( na zegarach)trzeba trochę jeszcze poczekać lub przejechać aby w instruments było 90-95st Temp silnika chyba jest w bloku 01 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html
Mylovsky Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 i w dodatku dodam, że spalanie jest podwyższone... ---------- Post dopisany 18-11-2012 at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2012 at 11:41 ---------- i jak tam? ma ktoś jakieś propozycje lub porady?
darkle Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Termostat jest elektromechaniczny i utrzymuje temp 90-100* w zależności od obciążenia silnika. Na desce zawsze pokazuje 90*, taki pic na wodę. Do 90* pokazuje dobrze ale powyżej to już jakby go coś trzymało w miejscu
Mylovsky Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam, zakupiłem dzisiaj czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Gdyż VAG pokazuje temperaturę na dworze 8 stopni i to się zgadza lecz temperature płynu pokazuje 22 stopnie. W związku z tym zwracam się z zapytaniem czy jest w stanie ktoś mi pomóc i wyjaśnic dokładnie gdzie zlokalizowany jest ten czujnik w ALT'ku?
vdm Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 pewnie z tylu silnika między gordzią a silnikiem, przy wyjściu z głowicy na kroćcu jakimś
darkle Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Czujnik odpowiedzialny za sterowanie silnikiem G62 jest z tyłu silnika pomiędzy kabiną a silnikiem. Jest tam taki plastikowy króciec od którego odchodzi jedna rurka do górnej rury idącej do chłodnicy, jeden przewód idący do nagrzewnicy i na górze tego króćca jet czujnik G62.
Mylovsky Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 Dzieki za pomoc Jestem po wymianie czujnika Mam w dalszym ciagu problem z wolno spadajacymi obrotami. Np jezeli jade i zmieniam bieg to po wcisnieciu sprzegla i puszczeniu gazu obroty spadaja dopiero po okolo sekundzie i tak ospale, a jezeli jade na biegu i zalozmy ze puszcze gaz to silnik jeszcze ciagnie przez ta sekunde lub tez przytrzymuje i dopiero wtedy czuc ze samochod zwalnia. Na zimnym silniku tuz po odpaleniu przez jakies 1-2 minuty jest jakby ok lecz jak juz przejade troszke to zaczyna wlasnie tak robic. a jezeli na cieplym silniku na biegu jalowym dodam gazu powiedzym do 5000 obrotow to wskazowka tez powoli opada i na moment zatrzymuje sie na tych 5000 tys. Od czasu do czasu pojawia mi sie na VAGU blad ze KATALIZATOR strona 1 zbyt mala opornosc blad sporadyczny. Walcze juz z tym problemem od marca. Wymienione sondy obie na ori, przeplywka, odma, pare popekanych przewodow, czujnik temp. cieczy chlodzacej, mechanizm zmiennych faz rozrzadu. Moc jest itd tylko te obroty :/ Nikt nie ma ani pomyslu ani nie potrafi mi pomoc. Czy jest ktos moze kumaty na tym forum i moze mi pomoc w tej sprawie. Ja spac nie moge jak moje autko nie chodzi tak jak powinno
darkle Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Na spadające wolno obroty można spróbować oczyścić przepustnicę i zrobić jej adaptację. Co do katalizatora to nie pomoże wymiana sond ale po prostu katalizator pada i to błąd który prędzej czy później dotyka każdego. Na razie poza wymianą katalizatora albo programowym wyłączeniem drugiej, diagnostycznej sondy lambda za katem nie ma innych pomysłów na rozwiązanie problemu
Mylovsky Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 A czy padajacy katalizator moze byc powodem wolno spadajacych obrotow?
darkle Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Raczej nie. Chyba że jest zapchany ale to raczej byłby odczuwalny brak mocy szczególnie na wyższych obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się