radioo11 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam Jak w temacie,piszczy mi pasek rano na zimnym silniku potem cisza. I teraz napinacz mam nowy skf,rolka altka nowa skf,pompa wody nowa skf,kolo pasowe sprawne sprawdzone znakami nie przesuwaja sie,2 nowe paski juz byly,pierwszy boscha,po 2 miesiacach pisk,teraz gates wytrzymal 3 misiace wczoraj wymienilem od klimy bo to jedyne co bylo nie wymieniane. jakies pomysly?
radioo11 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 sprzegielko jest nowe na altku 3 miesiace skfu odglos dochodzi raczej z obrebu kola pasowego walu.czy odrobina ropy ktora mi kapla na pasek micro mogla go zniszczyc?
janusz_stg Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Nie zniszczyła go. Pasek jest "zbrojony" więc od razu nie zerwie się. Draźnie popryskaj go plakiem do kokpitów. Będzie cisza jak makiem zasiał. po pewnym czasie problem wróci.To tylko tak dorażnie. A na serio musiałbyś przejrzeć koło pasowe czy czasem nie zbiera gdzieś paska.Będzie jedną strona bardziej błyszczało.
radioo11 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 a jesli tak bedzie to co to znaczy? kolo pasowe nie bije sprawdzone
janusz_stg Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 A może ta odrobina ropy powoduje uślizg paska. Spróbuj plak.
radioo11 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 wlasnie wiem ze tam jest tlumik drgan i podobno jesli sie kolo sypie to mozna to sprawdzic robiac znak na kole jesli znaki sie przestawiaja to znaczy ze guma sie sypie u mnie tego nie ma,znaki ani drgna,kolo ma date prod2006 moze pasek gates kipski jest poprostu duzo ludzi poleca continental co myslicie? a kolo raczej wyglada ze nie kosi paska
ziomek0101 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Ja bym zakłądał tylko continental... Miałem też gates itp i nie dosc że piszczał to jeszcze drgał mi na nowym napinaczu. Jak tylko załozyłem continentala to jak reka odjał
radioo11 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 dzis zalozylem continentala ori z serwisu audi zobaczymy jutro rano co bedzie
SotoM Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 a jestes pewny ze to piszczy pasek 5pk a nie 4pk od napedu sprezarki klimatyzacji...?? co za róznica czy to bedzie od ziuta ze sklepu czy z aso...bedziesz miał jedynie znaczki lego VW/OOOO. a wykonaniem nie różni sie niczym od zamiennika. kup silikon spraj taki do uszczelek i ciut prysnij na pasek.
radioo11 Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Opublikowano 21 Listopada 2012 dzis rano byl spokoj na tym continentalu,pasek od klimy tez mam nowy patrzac na ten gates to strasznie scharatany byl jak na te chwile uzywania i taka ciekawostka ten continental jest okolo 0,20mm wezszy od gatesa
ziomek0101 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Mi chodzi juz drugi rok i jest spokoj na tym continentalu a znajomy gates wymieniał juz dwa razy bo piszczał
danielom Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 mi nowy gates popiskuje na rozruchu bez obciazenia swiatlami itd. Twarde jakies robia, szwagrowi pasek rozrzadu chrobota bo taki twardy.
radioo11 Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 no zobaczymy jak bedzie jesli cos sie zmieni bede odswiezal temat dzieki za udzial w watku
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Paski Gates lubią piszczeć na zimnym, sam tak miałem w B5 AFN.
mlodziak22 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 speckom słyszałem że jak sprzęgło alternatora jest walnięta to szybko wykończy nowy napinacza, mi też padl INA, pękł pod gumą, jutro zakładam używke Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 przyczyny piszczenia paska sa proste. 1. zatarta/krzywa ktoras z rolek. 2. uszkodzony napinacz. 3. sprzeglo alternatora 4. zatarte lozysko sprzegla kompresora klimy 5. zatarte lozysko lub pompa wspomagania. 6. zatarte lozysko alternatora. 7. uszkodzone kolo pasowe walu. 8. ktores z lozysk wiska. jezeli wszystko jest sprawne, pasek nawet byle jaki nie ma prawa piszczec.
radioo11 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 a u mnie jednak pasek juz od kilku dni cisza
Musashi Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 co nie znaczy ze wszystko jest w porzadku...
radioo11 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 straszny pesymista jestes po za tym jak poczytasz to wszystko praktycznie mam wymienione oprocz kola pasowego moze akurat pasek kiepski,napinacz nie skacze ani nic podobnego.
Tobike Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 To co kolega wyżej napisał o szerokości paska to prawda, paski Gates są przeliczane z cali i zawsze jakaś różnica będzie względem metrycznego, poza tym jakość pasków Gates już się skończyła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się