Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Truckerzy


RS

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro pierwszy dzień do roboty się qurwa nie chce .... :facepalm:

Pomyśl se że znowu dostaniesz małą betoniarke na koniec roku, to odrazu chęci wracają ;-)

Jutro pierwszy dzień do roboty się qurwa nie chce .... :facepalm:

Pomyśl se że znowu dostaniesz małą betoniarke na koniec roku, to odrazu chęci wracają ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę dołożyć polar z scani :] też XL. i 2 halogeny dalekosiężne :wink:

Chyba, że do 0000 w zderzak zainstaluję, jak w evo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę dołożyć polar z scani :] też XL. i 2 halogeny dalekosiężne :wink:

Chyba, że do 0000 w zderzak zainstaluję, jak w evo :decayed:

jak bys miał Volvo to bym go z checią kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo po placu co najwyżej jeździłem, więc nie był mi potrzebny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie miał tak dużo i porządna zabudowa,a się rozleciało http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,1625954,iAId,133087#ad-image-5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W europie zachodniej już kombinują na wszystkie strony aby ograniczyć przewoźników z europy wschodniej.W kryzysie ich wykorzystali za przysłowiowe półdarmo a teraz widzą ze koszta rosną coraz bardziej to będą organizować u siebie miejsca pracy.

Francja wyskoczyła z zakazem weekendowy,Belgia też już tam coś kombinuje i teraz Helmuty.

http://etransport.pl/wiadomosc,34813,8_5_8364_brutto_za_godzine_pracy_na_terenie_niemiec.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wyegzekwują?

Będzie się jeździć z lewą umową i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wyegzekwują?

Normalnie bo będziesz musiał mieć odprowadzony podatek z tej kwoty jako praca za granicą .... :wink:

A następnie są do pobrania specjalne formularze chyba miesięcznie gdzie deklarujesz ilu kierowców wysyłasz i na jaki okres,jeśli w czasie kontroli ilość formularzy się nie będzie zgadzać z ilością odesłanych kierowców to kara do 500 tyś euro.

Edytowane przez wypsiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanie po 3 tygodnie w budzie uwłacza godności ludzkiej,więc się nie dziwię,że ktoś w końcu się za,to zabrał i nie dziwne,że to akurat Francuzi pierwsi,a koszta dla przewoźnika są niewielkie.

Czytałem wcześniej ustawę i nawet Niemiec(w wielu przypadkach) może zarabiać mniej niż 8,5e,a jeśli kierowcę tranzytowego,można podpiąć pod niemieckie prawo pracy,to powinien podlegać całkowicie pod system podatkowy i socjalny,a jest to nie możliwe.Na pewno też,ustawa nie komponuje się z prawem unijnym,bo nakłada obowiązki prawne kraju na firmy obywateli innego kraju unii i późniejsze zaglądanie fiskusa niemieckiego w zeznania podatkowe innych członków unii.

Po zatem nie wiem,czy Niemcy stać na drastyczne podwyżki cen usług transportowych,bo teraz są negocjowane stawki na umowy zawierane często na cały 2015r.

Edytowane przez GILI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gilu sami się na to zgadzamy niestety,najlepsze jest to że część nas tłumaczy sobie to bezrobociem :facepalm:

ale jestem też tego samego zdania że to uwłacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z powodu nowego niemieckiego przepisu przeciągnie mi się urlop o co najmniej tydzień w poniedziałek miałem iść do nowej roboty,ale firma od poniedziałku stawia auta do wyjaśnienia sytuacji.

zobaczymy,bo może trzeba będzie iść pracować do gebelsa,za 8.50euro plus dodatki,krzywdy by nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy też mi dziś mówił, że z niemieckiej spedycji wraz ze zleceniem dostał jakieś oświadczenie do podpisu, że jego kierowca zarabia minimalną stawkę 8,5e.

Nie podpisał zlecenia, auto zostało na parkingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gili przepisy UE przepisami ustawy ustawami, ale każde państwo członkowskie ma prawo do swoich przepisów wewnętrznych i jeśli jest w danym państwie ustalona płaca minimalna w danym zawodzie, tak jak u helmutów dla kierowców 8,5 euro/h to niby jakim prawem ma tam sobie przyjechać polak i robić za 2 euro/h.

Po to jest ustalona minimalna aby wszyscy mieli równe szanse i tyle w temacie .... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak firma może być konkurencyjna,jak niemiecka płaci za czas pracy,a reszta za każdą godzinę pobytu plus dieta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gili ile za 2 tygodniowy pobyt w DE polski kierowca dostanie od szefa zapłaty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3tyś.zł do max3,5 Za granicą,nie koniecznie De.bo ciężko 2 tygodnie po samych Niemcach jeździć, zależy też jaka firma i co robi.

Edytowane przez GILI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak firma może być konkurencyjna,jak niemiecka płaci za czas pracy,a reszta za każdą godzinę pobytu plus dieta.

Kto ci takich bzdur Gili nagadał że Helmut płaci za czas pracy,płaci od tej godziny o której zaczniesz i do tej kiedy skończysz.

Jeśli śmigasz od poniedziałku do piątku to też masz diety i premie.

W BE masz też stawkę godzinną plus nieopodatkowane premie dla kierowcy + 1,60 euro/h i jak dobrze pamiętam 56 euro za kimanie w budzie + 50% jazda nocki itp.

Wiec polski dziattrans robi tą robotę za 50% .... :wink:

Edytowane przez wypsiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...