Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Świeci się kontrolka od samopoziomowania xenonów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sensor jest na wahaczu z tego co pamiętam z lewej strony. Sprawdź kostkę która jest do niego wpięta, może jest zaśniedziała lub dobrze nie jest wpięta.

Opublikowano

Koledzy, mam obnizone zawieszenie, tak już kupiłem. po wymianie rozrządu prawie za każdym razem gdy skręcam w lewo, odzywa się dzwięk i zapala się na krótko kontrolka poziomowania ksenonów.Mam taki licznik zakrętów w lewo.. ha ha Gdy jeżdzę sam zdaża się to tylko przy ostrym zakręcie ale gdy mam pasażerów to już przy każdym, nawet lekkim zakręcie w lewo. Co z tym robić?

Opublikowano

Witam.U mnie sprawa wyglada tak, pojechalem swoją audiczką a4 b6 2004r 1.9 w trase i po okolo 700 km zrobilem przerwe gdy ruszyłem znowu po okolo 20 km włączyła sie tak kontrolka , i mam pytanie o was gdzie znajduje sie mniej wiecej ta wtyczka zeby ja przeczyscic,bo wracam sie za tydzien do domu i przedemna jakies 1000km a niewiem czy to mozna tak jezdzic ;/?

Opublikowano

najpierw odczytaj elektronikę reflektorów i powiedz co zgłasza.

Opublikowano

00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 28-10 - Short to B+ - Intermittent


Koledzy, mam już dosyć tego ciągłego "pikania" sygnału poziomowania ksenonów. Który bezpiecznik jest od tego układu? Nie mogę na niego trafić.

Opublikowano

przerabiałem temat , szukałem kombinowałem aż w końcu wymieniłem czujnik i jest spokój.

musisz podpiąć kompa i sprawdzić który czujnik pada przedni czy tylny.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.06.2008 o 13:10, malik napisał:

Rozwiązanie jest proste. Dociśnij mocniej kostki przewodów reflektorów. Najprawdopodobniej coś nie styka.

Mam ten sam problem styki wyczyszczone kontakt sprayem i dalej błąd świeci.

Właśnie przed chwilą rozwiązałem swój problem otóż mam 3 kable kupione kolejno od najstarszego za 200zl 300zl i 500zl trzy ponieważ dwa pierwsze (padły gdy komputer miał połączenie z Internetem i uruchomiłem VCDS z podpięty kablem) kable były potrzebne lepsze ponieważ musiałem wymuszać procedurę wypalania DPF ale do rzeczy.

Na najdroższym kablu teoretycznie "najlepszym" nie mogłem się połączyć z grupą "55-zasieg świateł" parę razy instalowałem na nowo VCDS ale nie pomagało. Dzisiaj z głupa podpiołem te stare tańsze kable (chciałem sprawdzić czy faktycznie są uwalone) i cud mogłem wejść w grupę 55 gdzie wywaliło dwa błędy które usunąłem. Problem błędu na FIS-ie znikł. 

Edytowane przez Lygrys
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...