carlos666 2 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Można usunąć, można naprawić. Próbowałeś drugim kluczykiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fegonu 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 próbowałem, 2 i 3 kluczykiem, nic nie pomogło. ponad 10 x na klucz i nic;/ dzis byłem na warsztacie, na jednym koles mowi ze immo padło i tylko serwis bo on sie w takie nie bawi...i 3 kolejnych wstepnie naprawa tego z podłaczeniem pod vag ok 300zl . ehhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos666 2 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 ale zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fegonu 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 jeszcze nie , mechanik ma dopiero na srode termin, a inny na poniedziałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlanta 0 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 sprawdź jeszcze pętle od immo przy stacyjce, jak sobie nie poradzisz skontaktuj się zemną na PW coś wymyślimy żeby nie kosztowało 300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos666 2 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 jak chcesz dobrze wywalić immo to trzeba by było dołożyć emulator zamiast puszki immo. Można też zrobić modyfikację zawartości pamięci sterownika silnika żeby odpalał bez sygnału z immo ,ale wówczas są kłopoty z diganostyką silnika(odczyt błędów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fegonu 0 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 dzis bede sie staral to naprawic:P korzystajac z instrukcji z forum:) o wynikach poinformuje:) .................................................................. i niestety kicha;/ kabelki przylutowalem do konektora, zastosowałem folie aluminiową i zaizolowałem, styki od cewki przeczyscilem na ile dostep pozwolil(nie dałem rady jej sciagnac), i dalej ten sam problem, odpala tylko po rozłaczeniu klem - na oryginalnym i serwisowym kluczyku...... chyba jednak trzeba gdzies na warsztat na komputer pojechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarko 9 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Bardzo proszę o głos >> KALENDARZ KLUBOWY << Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos666 2 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Podjedź do mnie to wywalimy to immo całkiem i zapomnisz o problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 zapraszam do zagłosowania http://www.a4-klub.pl/smf/propozycja_dlugopisu_ankieta-t109152.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_gs 0 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Witam forumowiczów W-cha.. Mam pytanie: Ponieważ mojej 4 wybiło ponad 200 000 na zegarze przymierzam się do usunięcia katalizatora.. Czy ktoś z Was może mi polecić/odradzić warsztat z naszego miasta gdzie zrobią mi to dobrze i w rozsądnej cenie? Znalazłem jeszcze coś takiego na allegro...http://www.allegro.pl/show_item.php?item=793904390 i mam dylemat - czy to wstawić czy wstawic rurke... Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb-k 0 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 IMHO: przebieg 200kkm nie jest żadnym powodem do wycinania katalizatora. Coś się z nim dzieje? Zapchał się? Jeśli tak - to lepiej wstawić to coś z Allegro niż rurkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_gs 0 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 No w zasadzie to teraz (odpukać) nic się nie dzieje... Może masz rację - po co ruszać jak jest dobrze, a wywalić kata zawsze zdąże. Po prostu uległem emocjom czytając na forum info odnośnie wycięcia katalizatora.. Pozdro Ps. A kiedy jakiś spocik..? Może w końcu uda mi się być na jakimś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb-k 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Spot - ciężko powiedzieć. Może kwiecień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam serdecznie i zapraszam do zakupu Kalendarzy klubowych 2010r .Wszystkie informacje znajdziecie w tym wątku ====> http://www.a4-klub.pl/smf/kalendarze_scienne_2010_najladniejsze_zdjecia_a4_zapisy-t111315.0.html .Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freon 1 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Spot - ciężko powiedzieć. Może kwiecień? Jak zrobi się ciepło Teraz nawet na naszej miejscówce nie ma szans, pełno śniegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Jak co roku ekipa Cultstyle.de organizuje zlot otwarty dla wszelkich aut Odbywa sie on w miejscowości Rotenburg, (Niemcy, 100km od Zielonej Góry) Plakat: http://www.cult-style.de/img/treffen09/start.jpg Strona organizatorów: http://www.cult-style.de/ Galeria z ubieglego roku: http://www.cult-style.de/index2.php?action=showgallery&id=42&page=1 Zapowiada się dobra impreza. Ja planuje jechać z kilkoma osobami z Wałbrzycha. Nie tylko audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb-k 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 W Świdnicy w tym roku znów będzie zlot grupy VAG... Też zapowiada się ciekawie. Będzie info na forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eyesmon 0 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Hej chłopaki, Wita Was wujek Eyesmon ze śląska - zawiało mnie na parę dni wywczasu do Karpacza (swoją droga piękne miejsce . Ale niestety oooo zawiodło i to właśnie mnie do Was sprowadza. Krótko i na temat: mam cały czas problem z turbo (n75 albo gdzieś dziura w ciśnieniu bo mi co jakiś czas wywala błąd 1557 - ale żyję). Niestety dziś - zaraz po przyjeździe do Karpacza zaliczyłem kangurka... (wstyd wiem - ale akurat na górce o droge pytałem do hotelu ...). Auto szarpło i niestety - turbo zdechło całkiem. Tzn nie działa nawet resetowanie stacyjki... Dodam że byłem po 300 km jazdy bez przerwy. Zrobiłem Vaga i wyskoczył mi: błąd 1556 Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - osiąga turbo na statycznych to 1100 mb - czyli 2 x mniej niż powinno. PYTANIE - CO SIĘ MOGŁO ZJE.. ZEPSUĆ? I może ktoś tu ma do polecenia jakiegoś mecha z ok. Karpacza co by mi to jakoś podrutował żebym do domu się dokulał (nie wyobrażam sobie jazdy autobaną bez turbo...) bo w domu to już magika mam....kogoś kto nie skasuje dużo ale coś poprawi - a może ktoś z Was jest z ok. Karpacza i mógłby zerknąć (przy okazji nawiązując współpracę dolno-górno śląska? Pozdrawiam i prosze o pomoc. Gdyby coś to mojeg gg: 3929807 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się