Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

dziwny problem z paleniem a4 b6 130 km 5 biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam , moze ktoś tak miał, a4 b6 02r tdi 130 km, manual 5biegów, przebieg ori 220tys, auto raz pali do strzała, raz trzeba je chełtać aż załapie tak jakby brakowalo paliwa, nie ma reguły czy auto jest zimne czy cieple, na zimnym i cieplym jest tak samo, raz zapali ok, drugi raz ok a za trzecim juz lipa.. sprawdzałem na komputerze, bledów brak, wtryski ok, dawka rozruchowa ok, co jeszcze moze być? zaworek zwrotny ? swiece w co watpie bo na zimynm by tylko zle paliła.. szczerze jestem juz głupi troche.. prosze o pomoc lub jakies rady :)

Opublikowano

a na włączonych światłach próbowałeś zapalać? czasem pomaga :wink:

:szukaj:

:hi:

Opublikowano

tak jak kolega napisal.

Jezeli nie pomoze, szukaj problemu w pompie paliwa spietrzajacej. problemem moze byc zawieszajacy sie przekaznik pompy jak i jej zmiejszona wydajnosc.

ustaw auto przodem do gory, jezeli pomoze pompa do wymiany.

mozna sprobowac zasilic pompe na krotko (uwaga zeby nie zrobic zwarcia), podlaczajac zasilanie bezposrednio na PIN wyciagnietego bezpiecznika pompy paliwa. ( skrzynka bezpiczneikow w kabinie - lewa strona deski oznaczony Kraftstoffpumpe).

PIN mozna oznaczyc, podlaczajac miernik napiecia, do pinow pompy po przkreceniu kluczyka, napiecie podajemy na pin na ktorym napiecia nie ma.

Opublikowano

a immo??? moze immo szwankuje?

Opublikowano
tak jak kolega napisal.

Jezeli nie pomoze, szukaj problemu w pompie paliwa spietrzajacej. problemem moze byc zawieszajacy sie przekaznik pompy jak i jej zmiejszona wydajnosc.

ustaw auto przodem do gory, jezeli pomoze pompa do wymiany.

mozna sprobowac zasilic pompe na krotko (uwaga zeby nie zrobic zwarcia), podlaczajac zasilanie bezposrednio na PIN wyciagnietego bezpiecznika pompy paliwa. ( skrzynka bezpiczneikow w kabinie - lewa strona deski oznaczony Kraftstoffpumpe).

PIN mozna oznaczyc, podlaczajac miernik napiecia, do pinow pompy po przkreceniu kluczyka, napiecie podajemy na pin na ktorym napiecia nie ma.

Chyba przodem do dolu

Opublikowano

mój przy włączonych światłach pali od pierwszego, a przy wyłączonych trzeba go chwilę chełtać .gdzieś na forum czytałem że te silniki tak mają.

Opublikowano

może coś z filtrem paliwa, sprawdź :wink:

Opublikowano

Obstawiam że włączenie świateł może pomóc, gdzieś było a czy ten problem zależny jest od poziomu paliwa w baku czy obojętnie jest ile się znajduje?

Opublikowano

problem jest w elektryce. Jakimś cudem uszkadzający się z czasem włącznik świateł daje takie objawy. Wymiana na nowy albo próba regeneracji bebechów włącznika.

Opublikowano

filtr paliwa jest nowy :) powiem wam tak ze sprobowałem ja palić dziś na drugim kluczyku i jak do tej pory pali za kazdym razem od strzała.. bylem u fachowca i mowił ze na tym kluczyku co miałem moze ciezko czytac immo i stad ten problem.. poradził probowac drugim kluczykiem i jak dotąd jest rewelacja, paliłem ja dzis z 25-30razy i było ok, fakt wlacznik swiateł wymieniałem u siebie i jak problem wroci to bede tu szukac przyczyny.. wszystkie problemu z pompa itp zostały wyeliminowane na 99,9% :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...