Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
z tego co kiedys czytalem to tak ale zastanawiam sie jak to podlaczyc do monitora, przeciez plyta chyba nie ma wyjscia vga ? wiem jedno... teksty o super wydajnosci i jakosci w przypadku tej karty jakie sa wypisane na aukcji mozesz wlozyc miedzy bzdury.

mówi się - między bajki

:wink:

Opublikowano

Kamyk no i jak , juz pewnie zglebiles temat , gdzie najtaniej wychodzi ??? obczaj moze jeszcze ten sklep REKOM - sklep komputerowy kiedys kupowalem tylko u nich i bylo naprawde najtaniej ( i w lublinie i w porownaniu do allegro) jednak ostatni zakup byl ponad dwa lata temu wiec sie moglo pozmieniac

Opublikowano

jak nie to ebay :naughty: wysylka na PL tez jest i polowa ceny :decayed:

VIBOX RAMPAGE 5GHz i7 3960X SLI GEFORCE GTX 690 240GB SSD WATER COOLED GAMING PC | eBay

zarcik oczywiscie :wink:Kompa bierz tam gdzie tanio, odp. gwarancja i zaufana firma co najmniej kilku letnia

w UK polecam bardzo pewna :thumbup1:

Systems & Bundles ť Overclocked Bundles - Overclockers UK

Asus MARS II GeForce GTX 580 X2 3072MB GDDR5 PCI-Express Graphics Card [4716659008316]

ps. Jak sie nie pali to proponuje zakup po nowym roku... wiadomo jaka regula im puzniej tym taniej :grin:

Opublikowano

A ja polecę AMD. Mam X3 450, msi cyclone hd6850 , 8gb a-data gaming edition, HDD WD500gb, asus m4a88t-v evo i co jednak jest ważne-zasilacz, jak pęknie to reszta idzie w p***du, OCZ StealthXtream 500W(jak ktoś lubi ciszę:decayed:). Obudowę Cooler Master mystoque- warto zainwestować w dobrą budę ponieważ jest to jedyna rzecz która nie wymaga wymiany przy rozbudowie sprzętu. Generalnie co 2 lata zmieniam sprzęt i zawsze AMD :decayed: . Cena CPU i MOBO amd to ok cena CPU lub MOBO Intela. Fakt intel jest bardziej wydajny, ale po co ? Na sprzęt wydałem, może z 1500 i nie miałem problemów z żadną grą. Teraz Far Cry 3 w hd na full (jedynie aa x 2 :wink: ). A co do sklepu, cały sprzęt sztukowałem w morele.net (z wyjątkiem obudowy). Druga sprawa to jak napisał Remik, lepiej kupić po nowym roku-ceny spadną...

Opublikowano

ostatnio szukalem sklepu z czesciami i widze ze tanio nawet maja w sklepach neo24.pl !

Opublikowano

Nie kupuj gotowych komputerów stacjonarnych! - Stop gotowcom!

STOP gotowcom z Allegro! - Składamy komputer - kupujemy części - Forum Actionum

Tyle ode mnie. Nie kupujcie gotowców z allegro. Lepiej poprosić kogoś kto się zna żeby dał konfigurację no i te częsci samemu oddzielnie pozamawiać.

Opublikowano
co jednak jest ważne-zasilacz, jak pęknie to reszta idzie w p***du, OCZ StealthXtream 500W(jak ktoś lubi ciszę:decayed:).

To nie jest od razu wyznacznik, miałem komputery w których po spaleniu zasilacza nie stało się nic, były też przypadki, w których wypalały się gniazda czy sockety ;), dużo zależy od sytuacji w jakiej spalił się zasilacz, jeżeli był przeciążony to pójdzie po bebechach, jeżeli komputer pracował "na luzie" to oprócz zasilacza cała reszta może być ok.

Co do StealthXstream, trochę wiekowy już PSU, nie mówię, że zły bo w jednym kompie sam takiego posiadam, chociaż żałuję, że nie kupiłem wtedy ModXstream, zawsze to wypinane kabelki i większy porządek w budzie. Jednakże, jeżeli składał bym kompa teraz, albo modyfikował swój, to kupił bym OCZ-a oczywiście ale ZS Series, dużo nowocześniejsza konstrukcja i co ważniejsze znacznie wydajniejsza i tania, po co wydawać pieniądze na Stealth który sprawnościowo plasuje się w okolicach 65%, kiedy dopłacając te 50zł można mieć ZS-a z 80+ bronze, który gwarantuje sprawność powyżej 80%, znaczy to tyle, że na zasilaczu takiej samej mocy, można postawić sporo mocniejszy sprzęt, przy okazji nie marnując tyle energii :)

Bardzo dobre zasilacze to NZXT Hale, ale ceny już niestety nie mają tak dobrej :P

Opublikowano

Nie zgodzę się, przeciążony czy nieprzęciążony jak gówniany to się wszystko kopci. Miałem 2 przypadki zjarania się prawie całego sprzętu , jeden przy wyłączonym komputerze (gdzieś blisko piorun walnął) , drugi podczas przeglądania neta (zanik napięcia). Co do OCZ to mój błąd, mam StealthXtream 2 i 80+ (85%). Co do ZS'a to fakt nowsza konstrukcja o cały rok :wink: i jak pisałeś jest o 50zł droższy ale dlaczego wydajniejszy ? Konkrety. Ja postanowiłem dołożyć 2gb ramu niż dopłacać do ZS'a, bo po co?

Opublikowano

od prawie 4 lat uzywam OCZ 1010W GameXStream :wink: bylo / jest OC... po nowym roku przy zmianie gratow... zostaje oczywiscie aby zasilac nowsze podzespoly :naughty:[h=1][/h]

Opublikowano
Nie zgodzę się, przeciążony czy nieprzęciążony jak gówniany to się wszystko kopci. Miałem 2 przypadki zjarania się prawie całego sprzętu , jeden przy wyłączonym komputerze (gdzieś blisko piorun walnął) , drugi podczas przeglądania neta (zanik napięcia). Co do OCZ to mój błąd, mam StealthXtream 2 i 80+ (85%). Co do ZS'a to fakt nowsza konstrukcja o cały rok :wink: i jak pisałeś jest o 50zł droższy ale dlaczego wydajniejszy ? Konkrety. Ja postanowiłem dołożyć 2gb ramu niż dopłacać do ZS'a, bo po co?

Ehhhh, kilka lat naprawiam komputery i spotkałem się z setkami przypadków i uwierz mi, że okoliczności w jakich wypadł zasilacz mają duże znaczenie, z resztą duże znaczenie ma też to, jaki to zasilacz, taki modecom na pewno spowoduje większe spustoszenie niż chieftec w analogicznej sytuacji ;). Dwa przypadki które przytoczyłeś wynikły z zakłócenia sieci, nawet najlepszy sprzęt poleci od pioruna, bez względu na zainstalowane w instalacji zabezpieczenia, ani przepięciówki czy odgromówki, ani tym bardziej S-y czy różnicówki nie mają wiele do gadania w takim przypadku. Przepięciówki może coś uratują, jeżeli wywali moduły na rozdzielni. Zanik napięcia? ;) czy raczej jego skok? tak czy inaczej na takie rzeczy są odpowiednie filtry, w takim właśnie SZ-ie jest filtr, który zabezpiecza zasilacz przed skokami napięcia i zakłóceniami sieci, może dla tego jest droższy od SXT? do tego ma 50W więcej ;).

PS. podstawowy 80+ nie jest certyfikatem dla 230V tylko dla 115V :)

Remik, zasilacz zacny, na takim samym składałem w tamtym roku sprzęt. Zasilacz wystarczy na dłuuuugie lata ;) a wytrzymał kręconego i7 i QuadSLI więc zajechać go, to też sztuka :P

Opublikowano

No tak temat rzeka. Wyjaśniam i kończymy OT :wink: . "nawet najlepszy sprzęt poleci od pioruna" nieprawda, tv toshiby 21" przetrwał (2000r). Być może skok i zanik, w takiej kolejności- ok 100 000 ludzi prez 2h ne miało prądu-horror :decayed:. "podstawowy 80+ nie jest certyfikatem dla 230V tylko dla 115V :)" - 83%@115Vac i...85%@230Vac hmmm. "do tego ma 50W więcej ;)"- fakt przyszłościowe rowiązanie ale w sprzęcie za ok 2k pln raczej nie przydatne. Nawiązując do koncepcji tego forum napiszę tak, idźmy drogą którą wybrała motoryzacja- downsizing :naughty: . pozdro

Opublikowano

Tak dla sprostowania z tymi certyfikatami i kończymy OT :)

80_PLUS_1%281%29.jpg

Osobiście nie lubię downsizingu, lubię duże, mocne, porządne i z przytupem :P

A z piorunem już mówiłem, zależy od sytuacji, gdzie uderzy, czy w linie SN czy NN, czy gdzieś w którejś otoczeniu, czy na tyle blisko, żeby wyindukowało się napięcie. Jeżeli po strzale pioruna elektronika się trzyma, pozostaje tylko się cieszyć bo nawet zabezpieczenia modułowe na rozdzielniach SN nie dają gwarancji, że tak potężny łuk zostanie ugaszony :).

Opublikowano

Niekoniecznie ściemnia, w tabeli masz podane wartości minimalne dla danego certyfikatu :). Oczywiście nie ma co się oszukiwać, że producent może delikatnie ściemniać, z resztą jak robi to wielu, bo "na pudełku ładnie to wygląda" :decayed: tutaj trzeba też zapytać producenta co rozumie pod pojęciem "typical load" :). Dla mnie jest to trochę ściema jednak, dla podstawowego 80+ zasilacz był badany tylko i wyłącznie dla 115V i ok, może mieć te 83%, pewnie nawet ma, ale wartość dla 230V jest już tylko teorią :)

Pozwól, że przytoczę treść z jednego z portali zajmujących się sprzętem IT.

W tym miejscu warto również zaznaczyć, że najniższy certyfikat – 80 PLUS - dotyczy tylko napięcia wejściowego 115 V, a więc w Polsce, gdzie sprzęt elektroniczny jest zasilany napięciem 230 V, sprawność zasilaczy oznaczonych takim znaczkiem może być niższa od 80%.

Właśnie ZS-a wolał bym też ze względu, że łapie się w europejskie certyfikaty na nasze ~230V/50Hz :)

Opublikowano

Witam panowie ma ktos dysk ssd? mam na oku ssd samsunga model 840 moze ktos posiada taki dysk albo mzoe polecic dobry dysko chodzi mi o 120gb ! i jesczze jedno pytanie posiadam na lapku Windowsa home na dysku pod lapkiem mam nakljke z ori kodem, bym chcial miec ori system ale na kompie wiec przy instalacji systemu moge wpisac ten nr seryjny co mam od ori windowsa 7 home?

Opublikowano

Samsung ogólnie produkuje dobrą elektronikę, ale jeżeli chodzi o SSD-ki polecił bym Ci dyski OCZ, na przykład coś w ten deseń:

AGT3-25SAT3-120G 20 • ProLine.pl Najlepszy Internetowy Sklep Komputerowy Wrocław.

Jeżeli chodzi o klucz, jest on w wersji OEM, tylko i wyłącznie dla jednego urządzenia, wpisując klucz dla systemu na innym urządzeniu stracisz licencje.

Opublikowano

Ja około roku temu składałem komputer i większość części zamawiałem na agito.pl Ceny były na dobrym poziomie, obsługa też bardzo dobra. Z czystym sumieniem mogę polecić.

Jeśli chodzi o dysk SSD, to myślałem na początku... Aż wkońcu kupiłem WD 500GB, a SSD odszedł w zapomnienie. Nie wiem czy jest sens inwestować w dysk ssd. To jeszcze zależy od Użytkownika.

Opublikowano
Ja około roku temu składałem komputer i większość części zamawiałem na agito.pl Ceny były na dobrym poziomie, obsługa też bardzo dobra. Z czystym sumieniem mogę polecić.

Jeśli chodzi o dysk SSD, to myślałem na początku... Aż wkońcu kupiłem WD 500GB, a SSD odszedł w zapomnienie. Nie wiem czy jest sens inwestować w dysk ssd. To jeszcze zależy od Użytkownika.

jest sens inwestować - chodzi jak burza

Opublikowano
Nie wiem czy jest sens inwestować w dysk ssd

narazie moim zdaniem nie powinno byc to przedmiotem sporu - hdd czy ssd. Odpowiedz brzmi: i jedno i drugie. Poki co, dyski ssd sa dosc drogie i maja male pojemnosci, a czym wieksze tym jeszcze drozsze. Ale za to sa szybkie, zwlaszcza te w wersji SATA3 z predkosciami ok 500MB/sek na zapis/odczyt a to juz cos. Narazie utarl sie taki schemat: dysk SSD ok 64 - 128GB na system i drugi HDD 1-3TB na dane. I jak to wszystko jeszcze smiga na SATA3 to juz w ogole super.

Opublikowano

SSD 64GB to za mało na win7 + parę programów, min. moim zdaniem to 128 (najlepiej 256GB). U mnie Win7 64bit + parę programów zajmują ok 70GB (dokumenty, plik wymiany, temp itp. przeniesione na HDD)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...