maniek1983 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Witam Panowie masakra nawet gorzej po pracy dziś pojechałem do sklepu odjeżdżając patrzę a prze de mną wielka plama oleju padał deszcz pomyślałem ze nie moja jednak wróciwszy do domu (5km) bagnet w rękę a tu sucho nawet kropelki szybko na kanał a tu silnik i skrzynia cale w oleju nogi misie ugięły i zacząłem spuszczać olej niestety tylko 1.5litra wyleciało może nawet nie jestem załamany. Nie wiem jak długo jeździłem z takim stanem oliwy ale chyba tylko dziś czyli zrobiłem jakieś 40km Co się okazało olej wylatywał czujnikiem ciśnienia oleju normalnie tryskał i tu mam parę pytań panowie - czy mogłem w ten sposób załatwić sinik? - dlaczego sienie zapaliła kontrolka o słabym ciśnieniu oleju? Ogólnie to moja jazda dziś to 40km obroty to 200tys no przy zmianie biegów 2300 żądnego odczucia w mocy nie było olej to motul 5w40 Aha jak zdjąłem kabelek z czujnika ciśnienia oleju to tez nic się nie działo tak ma być?? Co o tym sądzicie panowie????? Chyba zaleje nowym olejem i Bendę czekać , za dzien. Boje się że silnik ucierpiał przez to
Mauros88 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 juz sie kolego spotkalem wlasnie z przypadkiem wyciekniecia oleju przez czujnik cisnienia oleju. Czujnik sie spieprzyl i nie dal sygnalu o braku cisnienia oleju. Zalej go swierzym olejem wymien czujnik i sporuj zapalic. Skoro silnik nie stanal ani nie dawal oznak zacierania sie to moze nie bedzie tak z nim zle.
waldekpsk Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 bardzo dziwne, raczej silnikowi nic być nie powinno, a co do kontrolki to pewnie masz kabelek gdzieś przetarty ..
eu4yaon Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 też mi olej uciekal przez ten czujnik, kontrolka się nie zaświeciła bo olej miescił się w minimum więc bez obaw
maniek1983 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 silnik do końca miał moc żadnych złych znaków kurcze szkoda było by mi tego silnika naprawde zalny syntetykiem naprawde minimalne dolewanie oleju na 15 tys km zero wycieków chyba nic gorszego nie mogło mi sie trafic jutro zaraz do Dzika z forum pisze i oliwe z filtrem zamawiam a tak wogóle nigdy w zyciu bym nie pomyslał ze tym kure...m wyleci olej
eu4yaon Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 nie dramatyzuj wszystko bedzie ok
lukasl Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 jak jeszcze bylo 1,5 litra to pewnie smarowanie było i sie nie zaśweciła i silnikowi nic sie nie stało
Musashi Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 po wlaczeniu stacyjki kontrolka braku cisnienia oleju sie swieci i gasnie dopiero po jego uruchomieniu?
maniek1983 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 tak gdy włącze zapłon kontrolka sie swieci/miga a gdy włącze silnik znika tak jak i pozostałe kontrolki jutro bedzie olej i filter zaleje uruchomie i zobaczymy az sie boje. Własnie dlaczego jezeli czujnik padł nie zapaliła sie kontrolka? jak zdejmuje kabelek z tego czujnika myśle ze tez powinna sie zapalic prawda czy sie mylę? ---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 16:00 ---------- a to winowajca taki maly a ta nabroił <br /><br /> <br /><br /> dmuchnełem w nego i widac na tym zdjecu jak resztki oleju wylatuja na samochodzie to wrecz kapało <br /><br />
prezesik18 Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Żeby kontrolka się zaświeciła należy przewód od czujnika oleju podłączyć do masy. Jeżeli w aucie zacznie brzęczeć i świecić się kontrolka to obwód czujnika jest ok, a jeżeli nie to masz walnięty gdzieś kabel i nie sygnalizuje.
maniek1983 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 ok jutro zaraz tak wlasnie sprawdze aha jeszcze jedno czy to prawda ze audi ma 2 czujniki cisnienia oleju???? ja mam tylko jeden biały nad filtrem tego drugiego nie moge znalezc chyba ze nie ma
prezesik18 Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Nie prawda. Obok jest czujnik temperatury oleju, potrzeby on jest do wskazań tej właśnie temperatury na liczniku. Pewnie masz zwykły licznik 4 zegary (nie masz wskazania temp oleju i voltomierza) dlatego nie masz tego czujnika.
maniek1983 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2012 dokładnie tak jak piszesz mam 4 zegary dzieki ---------- Post dopisany 01-12-2012 at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2012 at 20:51 ---------- czujnik wymieniony olej też przejechałem 10 km i oleju nie ubyło ale dalej lekko kapie, myslałem ze lecą te pozostałości co na silniku zostało ale dzis przez noc auto stało nie zapalane i na dole na łączeniu silnika i skrzyni był olej w sumie z 6 kropel ale napewno jak zapale silnik bedzie kapac nie wiem gdzie szukac wycieku spod klapy zaworów sucho, troche jest upiepszone pod turbo ale nie zeby tak leciało po za tym silnik nie chodzi a olej leci moze jakąś dziure mam niewiem widac tym czujnikiem leciało ale tez gdzies jeszcze tylko gdzie? ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- aha napewno to jest olej silnikowy nie ze skrzyni
matyss___ Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 skoro wymieniłes usterke , to skapuje ten olej ci ci wyciekł na silnik....no chyba , ze coś uszkodziles wymieniajac czujnik;P
prezesik18 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Lub możesz mieć wyciek z oringu pod chłodniczą oleju (podstawą filtra oleju). Ja w swoim ADR też tak miałem, czujnik wymieniłem i dalej uciekało, wymieniłem oring za 2zł pod chłodniczą oleju i do dziś sucho.
maniek1983 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2012 o u szkodzeniu raczej nie ma mowy ale przed chwilą yłem w garazu i jest mokro w okolicach nad filtrem tam gdzie sie wkreca filter jutro musze tam sie dostac po wymianie czujnika juz tak nie leci ale nadal leci bo jak lecialo czujnikiem to prawie caly olej zgubiłem w 1 moze 2 dni aha sprawdzałem tez sygnalizacje o zbyt niskim cisnieniu i nie działa kabelek zdjełem z czujnika przyłozyłem do masy odpalilem auto i nic wychodzi na to ze mam cos skopane z tym ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ---------- dokladnie tak jak piszesz prezesik18 to moze byc to bo tam przed chwila namacalem olej a wszystko tam wycierałem szmata jutro zaraz tam kopie
maniek1983 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 bylem obejrzeć auto i tam chyba albo z pod chłodniczki albo spod tej calej podstawy leci olej tylko diziwna sprawa wymieniłem olej przejechałem juz w sumie ze 10 km i olej jest czarny jak smoła czyli ok jak zawsze bynajmniej ja tak miałem ale w okolicy filtra leci olej czysty jak bym z banki co dopiero wlał o co chodzi????????? a krople na łączenu skrzyni i silika juz sa czarne jak smoła wiec albo jest jeszcze jakiś wyciek albo ten czysty olej potem miesza sie z tym brudnym z silnika jutro chyba pojade do mechanika niech umyje cały silnik i zerknie mam tylko nadzieje ze to nie zaden uszczelniacz na wale
trepek Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ten czysty olej to pozostałość po nasmarowaniu uszczelki filtra oleju, podczas dokręcenia część oleju została wyciśnięta i teraz wypływa. Normalne zjawisko.
maniek1983 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 panowie byłem u mechanika i nic nie wiem powiedział że ten uszcelniacz na wale żadko sie psuje, ze to moze byc uszczelka misy ale to jest duzo z tym rooty i zebym dalej obserwował ....... Ale co tu obserwowac przejeżdzam 10km i olej kapie z łączeni silnika ze skrzynią plus trochę leci po misie pod korek spustowy jeszcze troche i znów bende kupowac 5l oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się