Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 125 koni + gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie niedawno założyłem gaz do mojej audiczki 1.8 benzyna i juz 2 - 3 razy auto mi zgasło przy dojeżdzaniu do świateł i nie wiem co jest grane. Mam też jaja czasami z imobilazjerem że musze 2 3 razy przełczyc kluczyk zanim odpali ??

Opublikowano

Niech ci go dobrze wyregulują.To jest bardzo dobry silnik do gazu.Ja zrobiłem na zagazowanym ADR-ze 340 tkm.A teraz po wymianie silnika dodziera go mój syn.A immobilajzer to wrzuć w szukajkę.Sporo na ten temat przeczytasz.

Opublikowano

''Ja zrobiłem na zagazowanym ADR-ze 340 tkm.''

Bo Ja go zakładałem.

Opublikowano

Immo raczej tylko przy zapalaniu, tak jak pisza koledzy wyżej niech ci go dobrze wyreguluja

Opublikowano

Napisz wogóle co masz załozone

Opublikowano

Jaka instalacja ?

Opublikowano

A coś bliżej?? załącza się od obrotów?? od temperatury ?? Czy manual ?? konkretnie.

Kumpel mial taki sam problem z nissanem dojeżdżał do skrzyżowania i silnik gasł ale pojechał na regulacje i kłopot znikł. Byłeś w serwisie ?

Opublikowano

Bylem u gościa cos wyregulowal ...i cos lepiej ale tylko na cieplym mam jeszcze raz do niego jechac. A powiedzcie mi termostat ma cos do tego???? bo zauwazylem ze temp mi nie łapie do 90 i moze byc ze nie lapie dobrze temp silnik i takie jaja??? sa i poprstu na zimnym wariuje na gazie.

Opublikowano

STAKO jest to producent butli,jak masz niesprawny termostat to nie dogrzewa się silnik przez to jest też nie zagrzany reduktor co może powodować,że zamiast fazy lotnej do silnika dostaje się faza ciekła nie jest to dobre a do tego niebezpieczne.

Opublikowano

Jedz do tej stacji diagnostycznej niech Ci wyregulują bo robią Cie w balona jeździsz calczas do nich a tu poprawy nie widać ja bym nie wytrzymał chyba :kox:

Opublikowano

Jak instalacja II generacji czy sekwencja?

Po objawach sądzę że II generacji

Jak nie wiesz to zrób zdjęcia z pod maski

Opublikowano

Ja w poprzednim samochodzie miałem takie objawy jak przepustnica byłą niezplanowana po remoncie silnika- pojechałem do gazownika to powiedział że z instalacją wszystko wporządku- u mechanika okazało się że gaśnie (szczególnie na zimnym silniku) bo trzeba przepustnice przeczyścić i ustawić - nie wiem czy to to ale w poszukiwaniach każda wskazówka dobra- po wyczyszczeniu i zplanowaniu lata jak zły.

Opublikowano
Bylem u gościa cos wyregulowal ...i cos lepiej ale tylko na cieplym mam jeszcze raz do niego jechac. A powiedzcie mi termostat ma cos do tego???? bo zauwazylem ze temp mi nie łapie do 90 i moze byc ze nie lapie dobrze temp silnik i takie jaja??? sa i poprstu na zimnym wariuje na gazie.

Załatw sprawę z termostatem (tylko zakup ory. wahler). To może być przyczyna. Wymiana nie jest skomplikowana.

Opublikowano

to jak masz sekwencje to moze rozwiazac sprawe wymien termostat bo silnik sie nie dogrzewa jak ktos wczesniej napisal i dlatego ci gasnie jeszcze tym bardziej zima po wymianie termostatu powinno byc ok jesli nie to jedz do lepszego gazownika co by ci wyregolowal gaz pozdrawiam.

Opublikowano

Termostat bede wymienial na dniach jak mi sie tylko garaz zwolni , świecie odkrecalem tez sa do dy.py juz.. tez je chyba wymienie odrazu przy okazji.

Opublikowano

Przy instalacji LPG pierwszorzędne znaczenie ma stan instalacji elektrycznej (świece, przewody, cewki)

Opublikowano
''Ja zrobiłem na zagazowanym ADR-ze 340 tkm.''

Bo Ja go zakładałem.

No to jeszcze dodam,że było to chyba 10 lat temu i instalacja LPG na emulatorze,i dalej działa.

Pozdrowienia Darek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...