Jay_Z Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Sformułuj pytanie jeszcze raz bo nie wiadomo za bardzo o co Ci chodzi konkretnie
keepper45 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 Nie nie na maxa nigdy nie krece ta mania dawno mi minela Kiedys rozbieralem swoja vectre z uk i przy demontarzu poszczegolnych elementow az zdziwiony bylem jak to wszystko lekko sie odkrecalo , silnik zawias czy skrzynia banalnie leciutko az milo.Auto w orginale bylo ale coz poszlo w kawalki czesci do tej pory sie walaja Nie ma sensu skrecac na hama bo pozniej sami sobie robote robimy i walka Przy wymianie przednich wachaczy full kpl.LMO w obecnej 4ce tez nie mialem problemu a podobno sruba laczaca nie chce sie odkrecac Dzieki koledzy za pomoc Pozdro ---------- Post dopisany 20-12-2012 at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 18:28 ---------- Co tu tak ciiiicho nikomu nic nie cieknie? A teraz powiem tak na gorze sucho jak pieprz ale wydaje mi sie ze z pod nastawnika jednak troszke sie poci wychodzi na to ze domaga sie jednak wymiany uszczelek . Pytanie ,,ile mozna dac za pompe? w dobrym stanie a ile za pompe ? Wydaje mi sie ze dobrych juz nie ma i czy po wymianie np.samych uszczelek pozniej trzeba duzo rezac?no rozrzad napewno pozniej katy i cos jeszcze? co to znaczy "rezac"?
The a4 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Na rozrzadzie nalatałem z 45kkm znowu koszta ? ale jak trzeba bedzie ... Musze dobrze ja oblukac pytalem ile mozna dac za pompe i pompe czyli dobra albo zlom choc po tylu latach to maja nalatane po 500 pewnie wiec kupic dobra to cudu trzeba chyba
Jay_Z Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zawsze możesz oddać do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji. Przynajmniej będziesz wiedział co masz.
trepek Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Mam zdrową sekcję tłoczącą na sprzedaż z 1Z.
keepper45 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Dobra Panowie. Założyłem Pompę po uszczelnieniu (wymiana uszczelek nad i pod nastawnikiem), ustawiłem kąt wtrysku. Mam Pytanie: Czy wartości z wykresu na osi X oznaczają napewno temperaturę paliwa? Uploaded with ImageShack.us ---------- Post dopisany 02-01-2013 at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany 23-12-2012 at 15:59 ---------- Panowie, pomoże mi ktoś? Czy sami teoretycy telemarketerzy? Jak ustawić dawkę? Kolejne pytanie post wyżej.
Wajsik86 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Daj mu złapać temp min te 80 stopni i ustaw tak żeby było możliwie blisko granatowej linii generalnie musisz zmieścić się między zieloną a czerwoną ale warto trochę na to poświęcić i ustawić na środek. Jak ustawić dawkę? Ja na odpalonym luzuje górne śruby nastawnika i przez drewniany trzonek pukam w nastawnik w jedną stronę zwiększasz w drugą zmniejszasz.Wartość na ok 3.0mg ale tutaj zdania sa różne bo w zależności od nastawnika modów pompy wtrysków itd można co innego ustawić ja u siebie na ori nastawniku miałem 1.7 na nastawniku z renówki to było już za dużo.Generalnie im mniejsza cyfra tym większa dawka.Jak ustawisz za dużą dawkę zacznie się dławić i źle pracować,jak ustawisz za małą będzie słaby i może mieć problem z odpaleniem
keepper45 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 A wyjaśnij mi jeszcze jedną rzecz. Jeśli będę przesuwał nastawnik, to na wykresie punkt będzie się przesuwał po osi x w lewo albo w prawo?
Wajsik86 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 na wykresie to masz kąt wtrysku i tam na osi x masz temperaturę paliwa a kręcąc pompą punkcik przesuwa Ci się w pionie Pukając w nastawnik nie patrzysz na ten wykres, zmienia Ci się wartość chyba to była 1 grupa drugie okienko jednostką są mg
keepper45 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 o to mi chodziło. Niestety mam plomby na nastawniku i chyba nie bede ich zrywał. Jak myslisz? Czy filtr paliwa może mieć wpływ na uruchamianie silnika?
Wajsik86 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Jeśli ogarniasz kąt wtrysku to dawke tym bardziej ogarniesz bo to łatwiejsze,ale pytanie ile masz mg w 1 grupie w 2 oknie bo sie nie dopatrzyłem nigdzie,żeby było miarodajne musisz mieć ciepły silnik. Jeśli masz syf,wodę lub gdzieś nieszczelny to filtr może mieć wpływ.
keepper45 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Jak możesz kolego to wytłumacz mi o co chodzi cofającym się paliwem. Od czego to zależy? Co jest powodem cofania się?
ampera4 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Robilem pompe z ktorej az lalo sie po odpaleniu od strony sekcji tlocznej a samochod palil od strzala:wink:
Wajsik86 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Jak masz gdzieś na przewodach paliwowych nieszczelność to paliwo się cofa i pompa musi sobie zaciągnąć co za tym idzie może dłużej kręcić w zależności skąd uciekło i ile.Ja dla przykładu mam nowy filtr,pompa szczelna,dawka spora,świece nowe a nie pali od strzała jak to robił mój stary 1z:wink: ale zapala powiedzmy w 4-5s sprawdź czy dymi jak go tak kręcisz albo poluzuj rurki na wtryskach wtedy podczas kręcenia rozrusznikiem powinieneś widzieć tryskające paliwo jeśli leci znaczy ze paliwo ma,tylko połóż coś w koło bo to leci gdzie chce.Jeśli nie poleci to zostaje Ci tak jak kolega któryś już pisał zaworek na filtrze
keepper45 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zrobiłem wszystko co mogłem i nadal to samo, zaworek, filtr, uszczelnienie pompy, kąt wtrysku. Chyba trzeba nową pompe szukać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się