Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dziurawa pompa wtryskowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sformułuj pytanie jeszcze raz bo nie wiadomo za bardzo o co Ci chodzi konkretnie

Opublikowano
Nie nie na maxa nigdy nie krece ta mania dawno mi minela

Kiedys rozbieralem swoja vectre z uk i przy demontarzu poszczegolnych elementow az zdziwiony bylem jak to wszystko lekko sie odkrecalo , silnik zawias czy skrzynia banalnie leciutko az milo.Auto w orginale bylo ale coz poszlo w kawalki czesci do tej pory sie walaja

Nie ma sensu skrecac na hama bo pozniej sami sobie robote robimy i walka

Przy wymianie przednich wachaczy full kpl.LMO w obecnej 4ce tez nie mialem problemu a podobno sruba laczaca nie chce sie odkrecac

Dzieki koledzy za pomoc Pozdro

---------- Post dopisany 20-12-2012 at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 18:28 ----------

Co tu tak ciiiicho nikomu nic nie cieknie?

A teraz powiem tak na gorze sucho jak pieprz ale wydaje mi sie ze z pod nastawnika jednak troszke sie poci wychodzi na to ze domaga sie jednak wymiany uszczelek . Pytanie ,,ile mozna dac za pompe? w dobrym stanie a ile za pompe ? Wydaje mi sie ze dobrych juz nie ma i czy po wymianie np.samych uszczelek pozniej trzeba duzo rezac?no rozrzad napewno pozniej katy i cos jeszcze?

co to znaczy "rezac"?

Opublikowano

Rozrząd, kąt wtrysku i to wsio.

Opublikowano

Na rozrzadzie nalatałem z 45kkm znowu koszta ? ale jak trzeba bedzie ...

Musze dobrze ja oblukac

pytalem ile mozna dac za pompe i pompe czyli dobra albo zlom choc po tylu latach to maja nalatane po 500 pewnie wiec kupic dobra to cudu trzeba chyba

Opublikowano

Zawsze możesz oddać do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji. Przynajmniej będziesz wiedział co masz.

Opublikowano

Mam zdrową sekcję tłoczącą na sprzedaż z 1Z.

Opublikowano

Dobra Panowie. Założyłem Pompę po uszczelnieniu (wymiana uszczelek nad i pod nastawnikiem), ustawiłem kąt wtrysku. Mam Pytanie:

Czy wartości z wykresu na osi X oznaczają napewno temperaturę paliwa?

wtrysk.png

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post dopisany 02-01-2013 at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany 23-12-2012 at 15:59 ----------

Panowie, pomoże mi ktoś? Czy sami teoretycy telemarketerzy? Jak ustawić dawkę? Kolejne pytanie post wyżej.

Opublikowano

Daj mu złapać temp min te 80 stopni i ustaw tak żeby było możliwie blisko granatowej linii generalnie musisz zmieścić się między zieloną a czerwoną ale warto trochę na to poświęcić i ustawić na środek.

Jak ustawić dawkę?

Ja na odpalonym luzuje górne śruby nastawnika i przez drewniany trzonek pukam w nastawnik w jedną stronę zwiększasz w drugą zmniejszasz.Wartość na ok 3.0mg ale tutaj zdania sa różne bo w zależności od nastawnika modów pompy wtrysków itd można co innego ustawić ja u siebie na ori nastawniku miałem 1.7 na nastawniku z renówki to było już za dużo.Generalnie im mniejsza cyfra tym większa dawka.Jak ustawisz za dużą dawkę zacznie się dławić i źle pracować,jak ustawisz za małą będzie słaby i może mieć problem z odpaleniem

Opublikowano

A wyjaśnij mi jeszcze jedną rzecz. Jeśli będę przesuwał nastawnik, to na wykresie punkt będzie się przesuwał po osi x w lewo albo w prawo?

Opublikowano

na wykresie to masz kąt wtrysku i tam na osi x masz temperaturę paliwa a kręcąc pompą punkcik przesuwa Ci się w pionie

Pukając w nastawnik nie patrzysz na ten wykres, zmienia Ci się wartość chyba to była 1 grupa drugie okienko jednostką są mg

Opublikowano

o to mi chodziło. Niestety mam plomby na nastawniku i chyba nie bede ich zrywał. Jak myslisz? Czy filtr paliwa może mieć wpływ na uruchamianie silnika?

Opublikowano

Jeśli ogarniasz kąt wtrysku to dawke tym bardziej ogarniesz bo to łatwiejsze,ale pytanie ile masz mg w 1 grupie w 2 oknie bo sie nie dopatrzyłem nigdzie,żeby było miarodajne musisz mieć ciepły silnik.

Jeśli masz syf,wodę lub gdzieś nieszczelny to filtr może mieć wpływ.

Opublikowano

Jak masz gdzieś na przewodach paliwowych nieszczelność to paliwo się cofa i pompa musi sobie zaciągnąć co za tym idzie może dłużej kręcić w zależności skąd uciekło i ile.Ja dla przykładu mam nowy filtr,pompa szczelna,dawka spora,świece nowe a nie pali od strzała jak to robił mój stary 1z:wink: ale zapala powiedzmy w 4-5s

sprawdź czy dymi jak go tak kręcisz albo poluzuj rurki na wtryskach wtedy podczas kręcenia rozrusznikiem powinieneś widzieć tryskające paliwo jeśli leci znaczy ze paliwo ma,tylko połóż coś w koło bo to leci gdzie chce.Jeśli nie poleci to zostaje Ci tak jak kolega któryś już pisał zaworek na filtrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...