Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Centralny z pilota nie działa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc koledzy postaram sie opisac moj problem. Mianowicie wsadzilem do auta nie seryjne radio pod adapter Bosse bo taki posiadam system w aucie. Wszystko gralo spoko oprocz tego ze po wylaczeniu auta nie mialem pamieci w radiu.Wiec pierwsze co mi sie nasunelo to zmostkowac czerwony i zolty kabel w radiu, tak tez zrobilem pamiec w radiu zaczela dzialac i myslalem ze wszystko jest ok. Ale ku mojemu zdziwieniu przestal mi dzialac centralny zamek z pilota tylko z pilota, bo kluczykiem dziala i nawet uzbraja sie alarm wiec wymienilem baterie w pilotach. Doczytalem zeby nie mostkowac tych dwoch przewodow tylko je zamienic tak tez zrobilem czerwony do zoltego, zolty do czerwonego. Radio dziala pamiec jest tylko piloty nadal nie dlaczego???

czy ktos zna procedure kodowania kluczykow do A4 B5 1.9 AFN z Fisem rok 97 modelowo 98

bardzo prosze o pomoc bo wydaje mi sie ze to wlasnie jest taka przyczyna sterownik stracil kluczyki (scyzoryki )

moze troche haotycznie to napisalem ale staralem sie dokladnie z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

Ja podmieniłbym kostkę stacyjki. Miałem podobna sytuację po naprawie stacyjki okazało się , że od tego przekładania walnęła właśnie kostka efekt taki jak opisujesz.

Opublikowano

musisz udać się do jakiegoś elektromechanika żeby zakodował ci sygnał z pilota :wink::wink:

Opublikowano

a sam wagiem tego nie zrobie?

---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 08:48 ----------

Koledzy sprawa wyglada tak ze nie moge wejsc w vagu w moduł komfortu tylko w centralny zamek i tam w bloku 003 mam wartosc 0011 czyli mam 2 klucze w pamieci ale jak je przypomniec?

Opublikowano

Ja miałem podobny problem zdechła mi bateria w pilocie i też nie działał mi pilot koleś poradził mi tak i zadziałało:

Włóż kluczyk do zamka drzwi kierowcy zamknij i otwórz 3 krotnie:wink:

Opublikowano

juz zamykalem i otwieralem milion razy

Opublikowano

musisz miec 2 klucze zeby zakodowac ręcznie.

Opublikowano

A jak już mam 2 klucze to co dalej?

Opublikowano

procedura programowana jest na forum, tylko poszukać.

Opublikowano

kolego jak jestes taki madry to powiedz jak to zrobic bo szukalem i probowalem juz wszystkiego a mam 2 klucze

Opublikowano

Mi też w jednym momencie pilot przestał działać , okazło się ze jakies luty w nim sie posypały poszedłem do elektonika kolo mi zlutował i działa elegancko. Może być przyczyna taka.. Nie spadł ci gdzies albo cos podobnego?? Baterie tez przy okazji zmieniłem.

Opublikowano

nie spadl mi pilot jedyne co zrobilem to wymienilem baterie i to wszystko

Opublikowano

Panowie pozwólcie, że się dołączę, bo problem chyba podobny. Robiłem tak:

Jesli masz scyzoryk to tak:

Jeden kluczyk w stacyjke przekrecic (mają Ci swiecic zegary, tzn zapłon włączony)

Wychodzisz, trzaskasz drzwiami :peace: wkładasz kluczyk w zamek (ten ktory chcesz zakodowac) zamykasz kluczykiem samochod

Naciskasz na pilocie przycis (chyba zamykania) - powinien mrugnac kierunkami o ile ma zakodowane miganie, po uplywie 1-2 sek przyciskasz ponownie przycisk (teraz ile razy nacisniesz tyle razy migna kierunki i na tej pozycji w centralce zakoduje sie scyzor- czyli jeden kluczyk na pozycji 1, a drugi musisz na pozycji 2 - 2x kliknac).

Po chwili otwierasz samochod (juz sie powinien otworzyc z pilota). I tyle, w przypadku drugiego scyzora, zmiana kluczykow miejscami - stacyjka-drzwi-

Działa z kluczykami po IIlifice czyli scyzorykami z 3 przyciskami na 100%, kilka juz kodowałem.

Zrobiłem dokładnie tak samo. Samochód zamigał kierunkami, otworzył się na końcu z pilota, ale dalej cisza. Nie mogę ani zamknąć, ani otworzyć. VAG-COMem też nie mogę przypisać, bo w adaptation co bym nie wpisał, to wszystko niedostępne(w blokach pomiarowych pilot widzialny)...

Opublikowano

zrob tak

Teraz na poważnie procedura kodowanie dla tych którzy mają problem z pilotami i modulem komfortu.

1. Wchodzimy na auta Audi A4 b5

2. Zamykamy drzwi

3. Wyjmujemy zaślepke z popielniczka za tylnym slupkiem

4. Wpinamy kabel do gniazda

5. Podpinamy kabel do kompa

6. Uruchamiamy Vaga Polskiego Vaga lub inny program dostępny

7. Wchodzimy w moduł centralnego zamka

8. Przekręcamy klucz w stacyjce aż zapalą się kontrolki

9. Progeam zczytuje ID pompki centralnego zamka i kilka innych wartości

10. W najniższym polu mamy wartość 13784 lub podobne liczby (zapisujemy ją sobie)

11. Wchodzimy w zakładke PRZEKODWANIE: Vag prosi nas o wartość od 0 do 3200

12. Wpisujemy 0

13. Wychodzimy z Vaga wyłączamy zapłon wcyhodzimy z auta w tym momencie samochód nie reaguje na żadnego pilota

14. Wchodzimy znowu do auta powtarzamy czynności od 1-9

15. Następnie z pliczku w załączniku;

dodajemy do siebie wszystkie wartości fukcji które chcemy mieć i wpisujemy w pole gdzie wcześniej wpisaliśmy 0.

16. Wkladamy jeden klucz w stacyjke obojętnei jaki żeby tylko sterownik dostał prąd - więc przekrecamy na zapłon.

17. otwieramy szybkę w aucie

18 zamykamy auto kluczem od zewnatrz nie wysiadając

19 klimamy w przycisk otwarcia raz

20 czekamy 5 sekund

21 klikamy jeszcze raz

22. czekamy okolo 15 sekund

23 centralny zamek powinien się otworzyć

24 wyjmujemy klucz ze stacyjki

25 wkladamy ten scyzorym zakodowany

26 i wszystko powinno śmigać.

PS. Każde kliknięcie na pilocie podczas kodowania powinno być potwierdzone mrugnięciem kierunków jeśli dana opcja została wybrana z załączonego kalkulatoram, chyba że nasze auto nie posiada lub nigdy nie potwierdzało niczego miganiem kierunków.

Opublikowano

Znalazłem(chyba oryginalny post wraz z załącznikiem) No i tak:

Punkt 21 klikamy jeszcze raz- zamek automatycznie, od razu się otwiera.

Przechodzę następne punkty, oczywiście punkt 23 nie następuje, bo stało się to przed punktem 22 no i dalej brak reakcji zamka na pilot...

Ja wysiadam, nie ogarniam tego. Chyba jedynie pozostało mi kręcenie kluczem w zamku:/

Opublikowano

ja tym sposobem odzyskalem 2 piloty kolego a nie masz czasami zmostkowanego kabla czerwonego i zoltego w radiu

Opublikowano

A wiesz, nie wiem, ale być może tak, bo radio gra bez względu na to, czy przekręcę kluczyk, czy nie. A czy to ma jakieś znaczenie? Jakoś powiązane? I tak planuję wywalić tego chorusa i jakieś sony kupić, bo jak zwykle procesor no i muzyki nie posłucham, a podobno transmitery są beznadziejne. Samochód mam od jakichś dwóch miesięcy i od początku ten pilot nie działa. Jeśli to ma znaczenie, to wydaje mi się, że poprzedni właściciel miał inne radio, bo jak chorusa wyciągałem, to tam jeszcze jakaś przejściówka była(Głośniki tył->cinch).

Opublikowano

tak to ma znaczenie bo jesli masz zmostkowane kable zolty z czerwonym to zakluca prace pilota musisz zamienic miejscami te kable.

Opublikowano

No to czemu przy tym "programowaniu" wszystko jest ok? Kierunki migają, zamki z pilota się otwierają. No i niestety na tym zaprzestaje działać pilot.

Opublikowano

a resetowales sterownik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...