Faster84 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Czesc koledzy postaram sie opisac moj problem. Mianowicie wsadzilem do auta nie seryjne radio pod adapter Bosse bo taki posiadam system w aucie. Wszystko gralo spoko oprocz tego ze po wylaczeniu auta nie mialem pamieci w radiu.Wiec pierwsze co mi sie nasunelo to zmostkowac czerwony i zolty kabel w radiu, tak tez zrobilem pamiec w radiu zaczela dzialac i myslalem ze wszystko jest ok. Ale ku mojemu zdziwieniu przestal mi dzialac centralny zamek z pilota tylko z pilota, bo kluczykiem dziala i nawet uzbraja sie alarm wiec wymienilem baterie w pilotach. Doczytalem zeby nie mostkowac tych dwoch przewodow tylko je zamienic tak tez zrobilem czerwony do zoltego, zolty do czerwonego. Radio dziala pamiec jest tylko piloty nadal nie dlaczego??? czy ktos zna procedure kodowania kluczykow do A4 B5 1.9 AFN z Fisem rok 97 modelowo 98 bardzo prosze o pomoc bo wydaje mi sie ze to wlasnie jest taka przyczyna sterownik stracil kluczyki (scyzoryki ) moze troche haotycznie to napisalem ale staralem sie dokladnie z gory dzieki za pomoc
krzysztofquattro Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja podmieniłbym kostkę stacyjki. Miałem podobna sytuację po naprawie stacyjki okazało się , że od tego przekładania walnęła właśnie kostka efekt taki jak opisujesz.
waldekpsk Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 musisz udać się do jakiegoś elektromechanika żeby zakodował ci sygnał z pilota :wink:
Faster84 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 a sam wagiem tego nie zrobie? ---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 08:48 ---------- Koledzy sprawa wyglada tak ze nie moge wejsc w vagu w moduł komfortu tylko w centralny zamek i tam w bloku 003 mam wartosc 0011 czyli mam 2 klucze w pamieci ale jak je przypomniec?
wesz82 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja miałem podobny problem zdechła mi bateria w pilocie i też nie działał mi pilot koleś poradził mi tak i zadziałało: Włóż kluczyk do zamka drzwi kierowcy zamknij i otwórz 3 krotnie:wink:
Faster84 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 juz zamykalem i otwieralem milion razy
vokotibi Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 musisz miec 2 klucze zeby zakodowac ręcznie.
subciohubcio Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 A jak już mam 2 klucze to co dalej?
vokotibi Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 procedura programowana jest na forum, tylko poszukać.
Faster84 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 kolego jak jestes taki madry to powiedz jak to zrobic bo szukalem i probowalem juz wszystkiego a mam 2 klucze
bartosz85 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Mi też w jednym momencie pilot przestał działać , okazło się ze jakies luty w nim sie posypały poszedłem do elektonika kolo mi zlutował i działa elegancko. Może być przyczyna taka.. Nie spadł ci gdzies albo cos podobnego?? Baterie tez przy okazji zmieniłem.
Faster84 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 nie spadl mi pilot jedyne co zrobilem to wymienilem baterie i to wszystko
Piotrb89 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Panowie pozwólcie, że się dołączę, bo problem chyba podobny. Robiłem tak: Jesli masz scyzoryk to tak:Jeden kluczyk w stacyjke przekrecic (mają Ci swiecic zegary, tzn zapłon włączony) Wychodzisz, trzaskasz drzwiami wkładasz kluczyk w zamek (ten ktory chcesz zakodowac) zamykasz kluczykiem samochod Naciskasz na pilocie przycis (chyba zamykania) - powinien mrugnac kierunkami o ile ma zakodowane miganie, po uplywie 1-2 sek przyciskasz ponownie przycisk (teraz ile razy nacisniesz tyle razy migna kierunki i na tej pozycji w centralce zakoduje sie scyzor- czyli jeden kluczyk na pozycji 1, a drugi musisz na pozycji 2 - 2x kliknac). Po chwili otwierasz samochod (juz sie powinien otworzyc z pilota). I tyle, w przypadku drugiego scyzora, zmiana kluczykow miejscami - stacyjka-drzwi- Działa z kluczykami po IIlifice czyli scyzorykami z 3 przyciskami na 100%, kilka juz kodowałem. Zrobiłem dokładnie tak samo. Samochód zamigał kierunkami, otworzył się na końcu z pilota, ale dalej cisza. Nie mogę ani zamknąć, ani otworzyć. VAG-COMem też nie mogę przypisać, bo w adaptation co bym nie wpisał, to wszystko niedostępne(w blokach pomiarowych pilot widzialny)...
Faster84 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 zrob tak Teraz na poważnie procedura kodowanie dla tych którzy mają problem z pilotami i modulem komfortu. 1. Wchodzimy na auta Audi A4 b5 2. Zamykamy drzwi 3. Wyjmujemy zaślepke z popielniczka za tylnym slupkiem 4. Wpinamy kabel do gniazda 5. Podpinamy kabel do kompa 6. Uruchamiamy Vaga Polskiego Vaga lub inny program dostępny 7. Wchodzimy w moduł centralnego zamka 8. Przekręcamy klucz w stacyjce aż zapalą się kontrolki 9. Progeam zczytuje ID pompki centralnego zamka i kilka innych wartości 10. W najniższym polu mamy wartość 13784 lub podobne liczby (zapisujemy ją sobie) 11. Wchodzimy w zakładke PRZEKODWANIE: Vag prosi nas o wartość od 0 do 3200 12. Wpisujemy 0 13. Wychodzimy z Vaga wyłączamy zapłon wcyhodzimy z auta w tym momencie samochód nie reaguje na żadnego pilota 14. Wchodzimy znowu do auta powtarzamy czynności od 1-9 15. Następnie z pliczku w załączniku; dodajemy do siebie wszystkie wartości fukcji które chcemy mieć i wpisujemy w pole gdzie wcześniej wpisaliśmy 0. 16. Wkladamy jeden klucz w stacyjke obojętnei jaki żeby tylko sterownik dostał prąd - więc przekrecamy na zapłon. 17. otwieramy szybkę w aucie 18 zamykamy auto kluczem od zewnatrz nie wysiadając 19 klimamy w przycisk otwarcia raz 20 czekamy 5 sekund 21 klikamy jeszcze raz 22. czekamy okolo 15 sekund 23 centralny zamek powinien się otworzyć 24 wyjmujemy klucz ze stacyjki 25 wkladamy ten scyzorym zakodowany 26 i wszystko powinno śmigać. PS. Każde kliknięcie na pilocie podczas kodowania powinno być potwierdzone mrugnięciem kierunków jeśli dana opcja została wybrana z załączonego kalkulatoram, chyba że nasze auto nie posiada lub nigdy nie potwierdzało niczego miganiem kierunków.
Piotrb89 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Znalazłem(chyba oryginalny post wraz z załącznikiem) No i tak: Punkt 21 klikamy jeszcze raz- zamek automatycznie, od razu się otwiera. Przechodzę następne punkty, oczywiście punkt 23 nie następuje, bo stało się to przed punktem 22 no i dalej brak reakcji zamka na pilot... Ja wysiadam, nie ogarniam tego. Chyba jedynie pozostało mi kręcenie kluczem w zamku:/
Faster84 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 ja tym sposobem odzyskalem 2 piloty kolego a nie masz czasami zmostkowanego kabla czerwonego i zoltego w radiu
Piotrb89 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 A wiesz, nie wiem, ale być może tak, bo radio gra bez względu na to, czy przekręcę kluczyk, czy nie. A czy to ma jakieś znaczenie? Jakoś powiązane? I tak planuję wywalić tego chorusa i jakieś sony kupić, bo jak zwykle procesor no i muzyki nie posłucham, a podobno transmitery są beznadziejne. Samochód mam od jakichś dwóch miesięcy i od początku ten pilot nie działa. Jeśli to ma znaczenie, to wydaje mi się, że poprzedni właściciel miał inne radio, bo jak chorusa wyciągałem, to tam jeszcze jakaś przejściówka była(Głośniki tył->cinch).
Faster84 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2012 tak to ma znaczenie bo jesli masz zmostkowane kable zolty z czerwonym to zakluca prace pilota musisz zamienic miejscami te kable.
Piotrb89 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 No to czemu przy tym "programowaniu" wszystko jest ok? Kierunki migają, zamki z pilota się otwierają. No i niestety na tym zaprzestaje działać pilot.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się