hiszpan123 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 To mnie nie pocieszyles:facepalm: . W takim razie jaka będzie różnica w tych felgach w praktyce które chce miec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Czekac czekac bo czytam i nie wierze : Silnik zostal przywieziony przez Dawida , z poduszkami , rozpruta odmą , niby zrobionym rozrzadzie i uszelniona gora i nic poza nie mialem robic ( w sensie rozrzad/uszczelnienia ) a dodatkowo turbiny mialy byc po regeneracji i ze ktos tam je robil wczesniej. Po odpale okazalo sie ze prawa strona strona strasznie cieknie ( dekiel/napinacz) i musialem wymienic , lewej nie dotykalem ( wnioskuje ze masz wiec zarzygana lewa ktora byla stara/wymieniana u kogos przedtem ) . Rozrzad przestawiony : taki sillnik kupiles i kazales zalozyc , bo byl tanio i koles twierdzil ze wszystko gra , ogladam zdjecia i nie rozumiem " jedna z turbin przykręcona na jedną śrube druga na trzy ale turbo luzne" : primo nie sprawdzalem czy sa dokrecone bo nie bylo ku temu powodu , turbiny siedzialy ok i mocno, sruby same nie wypadly , zdjecia z montazu uszczelnien na turbinkach i ich samych na silniku mam zrobione ( o tym ze ktos niedokrecil gumy od turbiny nawet nie wspominam , rozpieprzona odma , pekniety f-hose ) Dawid po swapie zglaszal problem ze ma zarzygane chyba turbiny ( wszystkie miedziane uszczlnienia mial new i nie wierzylem ze cos cieknie ) . Wiec nie strona ktora wymienialem i nie uszczelnienia ktore wymienialem. Zerwana poduszka nie mam pojecia czy byla , czy jebla czy co bo po prostu nie pamietam. I tyle. Pisze bo wyglada to tak jakbym ja popierdolil to wszystko a nie mam sobie nic poza terminem do zarzucenia. Jakby co wrzuce caly katalog fot ze swapa i filmik zaraz po odpaleniu jak kopci prawa strona poprzez uszczelke dekla itp. PS : faktycznie na twojej focie nie ma srub na turbinie lewej , na moich sa wszystkie wiec nie ma innego wytlumaczenia jak to ze za slabo je dokrecili tamci przy wymianie i sie odkrecily Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Hiszpan wyczyść skrzynkę bo nie mogę z Tobą poromansować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Wyczysciłem:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 szefie to samo co zwykle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Kilka dodatkowych zegarów - Doładowanie - Ciśnienie oleju - temperatura spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Fajne,tylko wkurza mnei piszczenie, ktorego nei wiem jak wylaczyc przy odpalaniu:kwasny: gdzie montujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Trzeba przycisnąć ten guzik na wskaźniku przed przekręceniem zapłonu to nie będzie już pipkać. Tu masz fajny filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Sam nie wiem macie jakieś fotki jak to wygląda na słupku lub na desce przed kratka wentylacyjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy8610 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 hiszpan jakie masz doładowanie i jaką moc wygenerowało twoje 2.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Doładowanie około 1.1 bara. Nie wiem jaka ma moc chcę mieć założyć fmic i zrobić wydech i przy korekcie się zobaczy co siedziało i co pójdzie wycisnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 1.1 w piku pewnie przy 3500? a potem leci w dóóóół do 0,8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Nie logowałem jescze jej . Jakwróce do pl zrobie logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Fajne,tylko wkurza mnei piszczenie, ktorego nei wiem jak wylaczyc przy odpalaniu:kwasny:gdzie montujesz? po przekreceniu zaplonu przytrzymaj guzik w momencie jak beda piszczaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 No wlasnie u mnie nei chce sie to wylaczyc.Probowalem juz kiedys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Na pewno da sie Tylko czasami sie nie udaje, trzeba trzymac ten guzik odpowiednia ilosc sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Zegary zamontowane. Dźwięk wyłączyłem bez problemu metodą taka jak chłopacy napisalu Zegary zamontowane. Dźwięk wyłączyłem bez problemu metodą taka jak chłopacy napisali. W ostatnim czasie jak wiadomo odbył się OEM w ostrowie na którego nie mogłem wlecieć z powodu braku urlopu . Sianko przeznaczone na OEM przeznaczyłem na kilka czśści na czarnucha. *schort schifter- krótka zmiana biegów, fajny bajerek *nowe ori wisko *nowe cewki *osłony na silnik *ori brakujący hallogen w zderzak s4 *awusy 17" na zime Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez hiszpan123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 ładnie jest ale już zimę zakładasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Narazie opony letnie. Felgi sprzedane teraz czas na air i nowe koła przód 9" tył10" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi