Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.7 V6 BiTurbo. Sprzedane, do zamknięcia.


hiszpan123

Rekomendowane odpowiedzi

To mnie nie pocieszyles:facepalm: . W takim razie jaka będzie różnica w tych felgach w praktyce

które chce miec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekac czekac bo czytam i nie wierze :

Silnik zostal przywieziony przez Dawida , z poduszkami , rozpruta odmą , niby zrobionym rozrzadzie i uszelniona gora i nic poza nie mialem robic ( w sensie rozrzad/uszczelnienia ) a dodatkowo turbiny mialy byc po regeneracji i ze ktos tam je robil wczesniej.

Po odpale okazalo sie ze prawa strona strona strasznie cieknie ( dekiel/napinacz) i musialem wymienic , lewej nie dotykalem ( wnioskuje ze masz wiec zarzygana lewa ktora byla stara/wymieniana u kogos przedtem ) .

Rozrzad przestawiony : taki sillnik kupiles i kazales zalozyc , bo byl tanio i koles twierdzil ze wszystko gra , ogladam zdjecia i nie rozumiem " jedna z turbin przykręcona na jedną śrube druga na trzy ale turbo luzne" : primo nie sprawdzalem czy sa dokrecone bo nie bylo ku temu powodu , turbiny siedzialy ok i mocno, sruby same nie wypadly , zdjecia z montazu uszczelnien na turbinkach i ich samych na silniku mam zrobione ( o tym ze ktos niedokrecil gumy od turbiny nawet nie wspominam , rozpieprzona odma , pekniety f-hose )

Dawid po swapie zglaszal problem ze ma zarzygane chyba turbiny ( wszystkie miedziane uszczlnienia mial new i nie wierzylem ze cos cieknie ) . Wiec nie strona ktora wymienialem i nie uszczelnienia ktore wymienialem.

Zerwana poduszka nie mam pojecia czy byla , czy jebla czy co bo po prostu nie pamietam.

I tyle. Pisze bo wyglada to tak jakbym ja popierdolil to wszystko a nie mam sobie nic poza terminem do zarzucenia.

Jakby co wrzuce caly katalog fot ze swapa i filmik zaraz po odpaleniu jak kopci prawa strona poprzez uszczelke dekla itp.

PS : faktycznie na twojej focie nie ma srub na turbinie lewej , na moich sa wszystkie wiec nie ma innego wytlumaczenia jak to ze za slabo je dokrecili tamci przy wymianie i sie odkrecily :shock3:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne,tylko wkurza mnei piszczenie, ktorego nei wiem jak wylaczyc przy odpalaniu:kwasny:

gdzie montujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przycisnąć ten guzik na wskaźniku przed przekręceniem zapłonu to nie będzie już pipkać. Tu masz fajny filmik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem macie jakieś fotki jak to wygląda na słupku lub na desce przed kratka wentylacyjna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładowanie około 1.1 bara. Nie wiem jaka ma moc chcę mieć założyć fmic i zrobić wydech i przy korekcie się zobaczy co siedziało i co pójdzie wycisnąć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne,tylko wkurza mnei piszczenie, ktorego nei wiem jak wylaczyc przy odpalaniu:kwasny:

gdzie montujesz?

:facepalm:

:facepalm:

:facepalm:

po przekreceniu zaplonu przytrzymaj guzik w momencie jak beda piszczaly :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary zamontowane. Dźwięk wyłączyłem bez problemu metodą taka jak chłopacy napisalu

Zegary zamontowane. Dźwięk wyłączyłem bez problemu metodą taka jak chłopacy napisali.

W ostatnim czasie jak wiadomo odbył się OEM w ostrowie na którego nie mogłem wlecieć z powodu braku urlopu :kwasny::( . Sianko przeznaczone na OEM przeznaczyłem na kilka czśści na czarnucha.

*schort schifter- krótka zmiana biegów, fajny bajerek

*nowe ori wisko

*nowe cewki

*osłony na silnik

*ori brakujący hallogen w zderzak s4

*awusy 17" na zime

8dbd58dcd258f75bmed.jpg

17fd8d50f4fa7337med.jpg

754e41fba414eae4med.jpg

75072f5be755a262med.jpg

34fa85b6e4ad6553med.jpg

4045a2a73040b691med.jpg

Edytowane przez hiszpan123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...