EnDrIu` Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jako, ze zmienilem prace i mam tak blisko , ze nie oplaca mi sie jezdzic autem w tygodniu to na wiosne chcialbym sprzedac swojego dieselka i kupic jakas coupe na weekendy. Po glowie chodzi mi TT mk1. Wiecie moze czy sa tak samo bezproblemowe jak B5? Czy faktycznie silnik 1.8T jest b. wytrzymaly jak slyszalem od znajomych? Zauwazylem, ze jest kilka wersji mocy w silniku 1.8T czym one sie roznia? Czy warto kupowac quattro? Czy haldex po dziesieciu latach nadal bedzie bezproblemowo dzialac? W tym silniku jest dwumas, tak? Czy oprocz budy rozni sie czyms jeszcze od Golfa? (glownie chodzi mi o koszty czesci zamiennych czy sa takie same) A i czy TT tez jest w czolowce ulubionych aut u zlodziei?
miki Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Mialem, nie polecam... Na pewno nie jest tak bezproblemowe jak b5. Mimo to z zewnątrz można się zakochać Jak już byś miał brać to na pewno nie z początku produkcji... Co do mocy to było 180, w quattro 220 i zdaje się że jeszcze później 150, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
MATIUS Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 znajomy mój ma takie autko długo szukaliśmy zadbanej nie bitej szpachlowanej sztuki... ogólnie dla mnie autko ciasnawe trochę może dla tego że należę do tych większych ale jazda nim bardzo fajna dobrze się prowadzi silnik to 1.8T 180ps FWD 5skrzynia ładnie się to odpycha i oczywiście potenciał na mody quattro na haldexie opini nie wyraże dla mnie jedyne słuszne quattro jest na torsenie takie moje zdanie dwumas jest części eksplatacyjne jak do golfa leona ,wachacze ze zmiennymi sworzniami... tarcze z przodu mają 312mm więc będą droższe min felga to 16 cali wejdz na dorum audi tt tam jest sporo info odnośnie modelu usterek i rodzajów wersji jakie występowały jedynie blacharka w przypadku sztuczki lampy itp itd jest droższa do zakupu . fajnie autko dla dziewczyny która lubi przycisnąć ja jakoś nie czuje się w nim dobrze ale są gusta i guściki ogólnie stylistycznie ładne auto mimo że najstarsze egz mają już ok 14lat.... to stylistyka się nie opatrzyła i jeszcze przykówa ludzkie spojżenia
jedrekx Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 mój brat miał TT 180tkę, ale niestety w FWD. bardzo sobie chwalił
pioteros Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 niby czemu to auto ma byc bardziej awaryjne niz b5? powiedzialbym nawet ze jest odwrotnie silniki te same tak naprawde haldexy sa tez nie do zajechania mimo ze sa na sprzegle zawiecha w calosci na stali, wymienia sie tylko tuleje, taka jak w golfie iv, tam sie nie ma nawet co psuc... znalezc niezakatowaną sztuke bez szpachli i jezdzic tylko w srodku trumnowate z tego co wszyscy mowia ;D ale co kto lubi
Tabasko Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 moj ziomek miał TT, długo nią nie jeździł. Narzekał na funkcjonalność i strefe widoczności ze środka. Ale kto co woli.
EnDrIu` Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2012 niby czemu to auto ma byc bardziej awaryjne niz b5? powiedzialbym nawet ze jest odwrotniesilniki te same tak naprawde haldexy sa tez nie do zajechania mimo ze sa na sprzegle zawiecha w calosci na stali, wymienia sie tylko tuleje, taka jak w golfie iv, tam sie nie ma nawet co psuc... znalezc niezakatowaną sztuke bez szpachli i jezdzic tylko w srodku trumnowate z tego co wszyscy mowia ;D ale co kto lubi No tak, ale byly skladane na Wegrzech co budzi obawy (mam nadzieje, ze nieslusznie). W srodku akurat dla mnie jest w miare ok-przynajmniej w porownaniu z MX-5 za ktora tez sie ogladam.
amaradaar Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 niby czemu to auto ma byc bardziej awaryjne niz b5? powiedzialbym nawet ze jest odwrotniesilniki te same tak naprawde haldexy sa tez nie do zajechania mimo ze sa na sprzegle zawiecha w calosci na stali, wymienia sie tylko tuleje, taka jak w golfie iv, tam sie nie ma nawet co psuc... znalezc niezakatowaną sztuke bez szpachli i jezdzic tylko w srodku trumnowate z tego co wszyscy mowia ;D ale co kto lubi No tak, ale byly skladane na Wegrzech co budzi obawy (mam nadzieje, ze nieslusznie). W srodku akurat dla mnie jest w miare ok-przynajmniej w porownaniu z MX-5 za ktora tez sie ogladam. A Polacy to złodzieje i pijacy Węgry nie Węgry ważne żeby zadbany się trafił niestety bardzo słaba widoczność, awaryjność raczej minimalna jedynie co to ciasne nie poręczne i nie kombi
EnDrIu` Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2012 i nie kombi To dobrze, bo w swoim odkad mam tylko raz wykorzystalem potencjal bagaznika (kupilem, bo avant bardziej mi sie podobal niz sedan:) ). Ciesze sie, ze nie ma praktycznie zlych uwag odnosnie awaryjnosci, a na tym mi glownie zalezy. Dzieki wszystkim za odpowiedzi
baraka Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Dajcie spokoj TT-tka to wiocha jak niewiem,to już lepiej passtuchem jeździć.TT-tka nigdy szału nie robiła,ludzie sie wysmiewają z tego auta
MARCIN607 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Dajcie spokoj TT-tka to wiocha jak niewiem,to już lepiej passtuchem jeździć.TT-tka nigdy szału nie robiła,ludzie sie wysmiewają z tego auta Niby tak ale jednak nie:whistling: Tt jest biuti a już w cabrio i w Q,to ideał Ma jedną wadę,jest mega mega niepraktyczna.
adrianus Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 tt'ka imo jest sliczniutka, gdyby moja dziewczyna miala, to sam bym non stop smigal:)
EnDrIu` Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2012 Troche poczytalem forum TT...jakbym kupowal auto kierujac sie jakie ma forum to na pewno omijalbym TTke. Wiekszosc chyba uwaza, ze ten golf tylko w innym opakowaniu nawet 14 letni powinien kosztowac przynajmniej 30 tys, a jesli pytasz o koszt utrzymania to Cie na nie nie stac (jakby to bylo Ferrari)...
miedzikos Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Auto generalnie fajne, awaryjność jak każde inne a co do praktyczności... czy takie auto kupuje się aby było praktyczne ? Osobiście wolałbym S3 - wystroić na 280km i używać na "niedziele" , niestety sam z autopsji wiem ze eske cieżko znaleźć więc tak czy inaczej życze powodzenia
hubi_pl Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Troche poczytalem forum TT...jakbym kupowal auto kierujac sie jakie ma forum to na pewno omijalbym TTke. Wiekszosc chyba uwaza, ze ten golf tylko w innym opakowaniu nawet 14 letni powinien kosztowac przynajmniej 30 tys, a jesli pytasz o koszt utrzymania to Cie na nie nie stac (jakby to bylo Ferrari)... Oj EnDrIu zaskoczyles mnie ta wypowiedzia po tym ile przegadalismy nt TT... pzr Hubi
pioteros Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 dalej nie wiem czemu serwis TT ma byc drozszy niz np GOLFa IV w 1.8T skoro wszystko jest to samo... chyba ze jak mechanik widzi TT to liczy sobie razy dwa za robote bo widzi "sportowe" auto
EnDrIu` Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Opublikowano 28 Listopada 2013 Troche poczytalem forum TT...jakbym kupowal auto kierujac sie jakie ma forum to na pewno omijalbym TTke. Wiekszosc chyba uwaza, ze ten golf tylko w innym opakowaniu nawet 14 letni powinien kosztowac przynajmniej 30 tys, a jesli pytasz o koszt utrzymania to Cie na nie nie stac (jakby to bylo Ferrari)... Oj EnDrIu zaskoczyles mnie ta wypowiedzia po tym ile przegadalismy nt TT... pzr Hubi Hubert zobacz, ze ten moj post byl napisany w grudniu 2012 i jeszcze sie nie znalismy a wtedy faktycznie takie odnioslem wrazenie.Historia zakonczyla sie zakupem japonczyka;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się