Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i tu zdania są podzielone - ja nigdy bym nie kupił regenerowanego turbo tylko używaną ale w b.dobrym stanie.

Tops, brakuje nam danych co tam konkretnie jest zalane bo faktycznie może się okazać, że wymienisz turbo niepotrzebnie.

Jeśli są widoczne ślady oleju na wirniku patrząc od strony dopływu powietrza do turbo od filtra to jest to olej z odmy a nie turbosprężarki.

Opublikowano
No i tu zdania są podzielone - ja nigdy bym nie kupił regenerowanego turbo tylko używaną ale w b.dobrym stanie.

Tops, brakuje nam danych co tam konkretnie jest zalane bo faktycznie może się okazać, że wymienisz turbo niepotrzebnie.

Jeśli są widoczne ślady oleju na wirniku patrząc od strony dopływu powietrza do turbo od filtra to jest to olej z odmy a nie turbosprężarki.

no to teraz mi ćwieka zbiłes, bede rozkminial czy regenerwoana czy dobra uzywka... moze ktos z forum ma dojscia do takich turbin po korzystnych cenach?

dzisiaj kolega dropsone mi pomoze z VAGowaniem to jak wszystko dobrze pojdzie wrzuce logi i moze bardziej doswiadczony kolega mi cos podpowie :)

Opublikowano

no to czekamy na logi i bardziej doświadczonych kolegów :cheesy:

Opublikowano

Screen_Shot001.jpg

Screen_Shot002.jpg

<br /><br />

chodzilo mi ze dropsone bardziej kumaty w te klocki odemnie :P

Opublikowano

Błąd w sterowniku silnika już przecież znamy a te z ABS'u nie nas nie interesują bo nie mają wpływu na spadki mocy. Logi mieliście przecież zrobić :grin:

Opublikowano

Na swieta pojechalem do rodziny, gdzie mialem dostep do garazu i z ojcem i tesciem pogrzebalismy troche i okazalo sie ze to wezyk podcisnienia.

Auto odzyskalo werwe, ale dla pewnosci porobie logi jak bede mial okazje.

Opublikowano

Witam,

Nie chcę rozpoczynać nowego wątku, ponieważ moja przypadłość jest bardzo podobna, z tą różnicą (również silnik AJM), że po wystygnięciu silnika, albo po dłuższej przerwie (ok. 30 min) moc wraca. Spadek mocy następuje po dłuższej trasie zazwyczaj jak trochę depnę to tak przy prędkości 120 odczuwalne jest bardzo delikatne szarpnięcie i wtedy to już strach wyprzedzać ponieważ ledwo się zbiera.

Może ktoś mi polecić jakiegoś dobrego mechanika, który mi podepnie autko do kompa i odczyta błędy w Krakowie, albo w okolicy.

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Witam wszystkich;]

Czy ktoś jest w stanie mi pomóc w odczytaniu logów?

Pacjent to Passat B5FL 1.9TDI PD AVF.

Pasek ma jakieś zagrania, jakby tracił moc, raz ciągnie fajnie ale tylko do 2 tys obrotow potem straszny muł, potem znowu przyspiesza i znowu sie zastanawia i tak cały czas, jak się mu uzna;/

Dodam, że zostało:

- wymieniona vacum na boscha, tamta miała luźny króciec 

- sprawdzona geometria (chodzi luźno, bez zacięć)

- gruszka turbiny szczelna 

- wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe

- wymieniony zawór wodny, który jest wpięty w przewód od zbiornika wyrównawczego(plastikowa gruszka rozszczelniona)

- wymieniony N75 na nowy oryginalny

- przepływka podmieniona z seata ASZ, brak różnicy;/

- hamulce działają dobrze, pedał nie wpada w podłogę ani nie robi się twardy

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...