fireman82 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Witam Mam pytanko odnośnie instalacji gazowej z silnikiem 1.8 lub 2.0. Kiedy w lecie i kiedy w zimie przełącza wam się na gaz, po ilu km? Odległość od domu do pracy 5km, w zimie chyba nie ma szans na przełączenie na gaz? Jak to jest?
darko Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Kolego Mam sekwencje i jak było śnieżno i mroźno odpalałem auto,zmiotką zmiotłem śnieg z auta trochę oskrobałem szyby i się przełączał na gaz.Teraz przełącza się coś około 1km a latem odpalam zapinam pasy,odpalam Sobie papierosa i już jest na gazie.Temp.przełączania ustawiona na 28 st.C
fucken Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 WitamMam pytanko odnośnie instalacji gazowej z silnikiem 1.8 lub 2.0. Kiedy w lecie i kiedy w zimie przełącza wam się na gaz, po ilu km? Odległość od domu do pracy 5km, w zimie chyba nie ma szans na przełączenie na gaz? Jak to jest? Latem chwila i się przełączy ale zimą jak stał czasami pod blokiem przy -20 to z 4km jechałem i dopiero się przełączył teraz lekko na minusie tak jak kolega pisał oskrobiesz auto ruszysz i już na lpg no w zime przy takim dystansie nie odczujesz zabrdzo oszczędności:decayed:
Cris Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Kolego Mam sekwencje i jak było śnieżno i mroźno odpalałem auto,zmiotką zmiotłem śnieg z auta trochę oskrobałem szyby i się przełączał na gaz.Teraz przełącza się coś około 1km a latem odpalam zapinam pasy,odpalam Sobie papierosa i już jest na gazie.Temp.przełączania ustawiona na 28 st.C dokładnie mam tak samo przy sekwencji.
alik16 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 kolego przeciez to wszystko zalezy od tego na jaka temperature ustawisz gaz zeby sie przelaczal np stag ma to regulowany a w niektorych sie nie da tego przestawiac albo zimne silniki tak zle znosza niskie temp ze u niektorych ustawiaja na 60 st .... wiec pomysl ile wtedy trzeba jechac:) dobrze ze nasze siliniki tak dobrze wspolpracuja z gazem i tak BARDZO szybko przelacza .. ja np potrafie zrobic kilka set metrow i mi sie przelaczy ..
andzia883 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 ja mam silnik 1.6 ale w lecie to po odpaleniu 10 sekund czekam no a w zimie cos po 1km sie przelancza oczywiscie gaz sekwencja:wink:
Magicbattle Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 umnie normalnie zalezy ile postoi odpalony. ale ogolnie cos kolo dwoch km zanim gaz sie zalaczy. jak odrazu na mrozie wsiadam i jade to cos kolo 4 km zaskoczy. 1.8t chyba sie tak szybko nie zagrzewa. a jestem ciekaw czy jesli mam plyn zalany ktory ma temperature zamarzania -43 stopnie czy wiecej ma to wplyw na to ze silnik sie wolniej nagrzewa? chyba raczej nie?
fucken Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 umnie normalnie zalezy ile postoi odpalony. ale ogolnie cos kolo dwoch km zanim gaz sie zalaczy. jak odrazu na mrozie wsiadam i jade to cos kolo 4 km zaskoczy. 1.8t chyba sie tak szybko nie zagrzewa. a jestem ciekaw czy jesli mam plyn zalany ktory ma temperature zamarzania -43 stopnie czy wiecej ma to wplyw na to ze silnik sie wolniej nagrzewa? chyba raczej nie? Nie ma na to wpływu płyn chłodniczy,u mnie jest do -35
barteksak Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 koledzy mam taki problem mianowicie w mojej Audiczce 1.6 sekwencja SGI w momencie jak przełączy na gaz (po około km)a silnik jest jeszcze nie dogrzany to strasznie skacze mi na obrotach... lata od tych 900 do 1500... co może być nie tak ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się