kicker Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Musi pomóc! Jak miałeś tutaj syf to klocek był nierówno dociskany. Przynajmniej jeden temat zostałby do końca opanowany ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ---------- to i ja sprawdze bo mam to samo:( a Ty kiedy zabierasz się za czyszczenie ??
bawół1 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Miesiąc temu jak wymieniałem klocki to czyściłem całe zaciski. Moze lekka poprawa jest widoczna, ale dalej ten pasek jest . Od 4 lat mam ten problem raz mniej raz więcej. Tarcze 3 komplet.
kicker Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Daniel, dobrze wyczyściłeś? ja na początku przeleciałem szczotką drucianą na wiertarce, efekt był słaby, wziąłem pilnik i równałem powierzchnie do żywego.
bawół1 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Pilnikiem nie jechałem. Łapki są czyste , zastanawiam się tylko czy w tym "zagięciu" da się coś więcej zrobić Ale tak jam dojść z pilnikiem ? Czy całkiem nie sp.. zacisku tym piłowaniem ?
kicker Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Ja to zagięcie (z resztą widać na foto) miałem strasznie za***ane, przykładałem klocek i czyściłem, patrzyłem czy równo przylega i ponownie czyszczenie, pilnik przyłożyłem do dwóch łapek i powoli piłowałem, starałem się by wyszło to równo. Szczerze powiem że najwięcej syfu wyleciało z tego zagięcia, ostrym narzędziem czyściłem chyba z 15 min. bo ciągle wychodził syf, Pył z klocków razem z rdzą stworzyły twardą skorupę. Szczotka druciana tylko głaskała ten brud. Teraz żałuje że nie dałem zacisków do piaskowania i malowania a nie chce mi się kolejny raz rozbierać zacisków, czyścić, smarować a i tak mam inne problemy z hamulcami. Pytałem Cie jaką masz wartość po wciśnięciu maksymalnie pedału hamulca(z całych sił) na włączonym silniku w ABS-Brakes, grupa 005, "Brake pressure"?? ---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ---------- Z tego co wymyśliłem to brud wypycha klocek w miejscu uwypuklenia i jest nierówno dociskany dlatego wychodzi pasek rdzy na tarczy. Same łapki powinny być w miarę równe, a w miejscu uwypuklenia powinno być czysto, do żywego.
zizel Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 podawajcie jakie macie u siebie maksybalne ciśnienie w bloku 005.
bawół1 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Wczoraj chciałem sprawdzić to ciśnienie , ale blok 05 u mnie jest nie dostępny, może wina nie pełnego Vaga . Może ktoś by mi podesłał lepszą wersję VAG ? Mam teraz 409-1 .
kicker Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Wczoraj chciałem sprawdzić to ciśnienie , ale blok 05 u mnie jest nie dostępny, może wina nie pełnego Vaga . Może ktoś by mi podesłał lepszą wersję VAG ? Mam teraz 409-1 . Widzę że może być problem bo jesteś kolejną osobą która nie może wejść w te bloki. Ja mam dostęp do oryginalnego VCDSa albo.... masz to w innej grupie w co wątpię bo chyba grupy różnią się pomiędzy diesel a benzyną czy nie mam racji ?? Tak jak ktoś ostatnio ktoś pisał o teście sondy grupa 34-36 a u mnie była to 107. ---------- Post dopisany at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany at 13:13 ---------- podawajcie jakie macie u siebie maksybalne ciśnienie w bloku 005. a Ty jakie masz ??
bawół1 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 sprawdzałem kolejne bloki ale dalej nic również nie było. Mam inny problem , wczoraj okazało się , że tylny zacisk cieknie , dziś obejrzałem i prawdopodobnie przez dźwignię ręcznego. Ktoś rozbierał tylne zaciski ? Jak ten mechanizm ręcznego jest tam zbudowany , może być jakiś problem ?
OLIVER Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 sprawdzałem kolejne bloki ale dalej nic również nie było. Mam inny problem , wczoraj okazało się , że tylny zacisk cieknie , dziś obejrzałem i prawdopodobnie przez dźwignię ręcznego. Ktoś rozbierał tylne zaciski ? Jak ten mechanizm ręcznego jest tam zbudowany , może być jakiś problem ? tu masz wszystko Audi 80 Klub Polska :: [ALL] Regeneracja tylnych zaciskw hamulcowych.
kicker Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Zaopatrz się w dobre szczypce bo bez tego jest przejebane, ja bez konkretnego narzędzia składałem jeden zacisk 20 min. bo ciągle wyskakiwał mi pierścień. Smaru na trzpień napchaj ile się da.
Dev Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Szczypce sa potrzebne do demontazu Do montazu potrzebna jest cienkoscienna tulejka 38mm Jakis rozpieracz i zrobione Upppppssssss..... znowu sprzedalem swoj patent....
bawół1 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Coś czuje że ośkę szlak trafił i będzie problem z uszczelnieniem .
kicker Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Szczypce sa potrzebne do demontazuDo montazu potrzebna jest cienkoscienna tulejka 38mm Jakis rozpieracz i zrobione Upppppssssss..... znowu sprzedalem swoj patent.... heh ja ostatecznie wbiłem pierścień dwoma śrubokrętami bo rurki nie miałem, ale patent elegancki
bawół1 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Podpiluj zacisk i bedzie ok nie rozumiem . Jak ośka będzie z wżerami to co mam piłować w zacisku?
Dev Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Podpiluj zacisk i bedzie ok nie rozumiem . Jak ośka będzie z wżerami to co mam piłować w zacisku? sryyyy, pomyliłem post
bawół1 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Rozebrałem , złożyłem . Ośka szału już nie robi i myślę że będzie ciekło , chociaż na razie nie widać. Ale do tego zapowietrzył mi się chyba cały układ. Noga wpada do podłogi , za 3-4 razem robi się opór , dziś już bylo za późno i dałem na spokój z odpowietrzaniem .Wężyk zatkałem nasadzając wąż z wkręconą śrubą , a mimo to wszystkie koła sie zapowietrzyły?
kicker Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Eeeee no raczej nieee, jesteśmy dobrej myśli, nie będę pytał czy zbiorniczek został wysuszony bo domyślam się że nie.... http://a4-klub.pl/uklad-hamulcowy-96/pedal-hamulca-wpada-wymianie-tarcz-przednich-258701/ u kolegi wyszła pompa, ch*j wie z czego i dlaczego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się