kicker Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Myślę że ponowne standardowe odpowietrzenie, pomoże.
bawół1 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Auto stało ,aż dziś znalazłem czas żeby odpowietrzyć . Na razie tylko to koło które robiłem . Efekt : kilka kropel z okolić dźwigni ręcznego , ale nie ustalone jeszcze czy na 100% znowu płyn. Jednak wydaje mi się ,że nawet jeśli to długo i tak nie potrzyma mimo nowych uszczelnień. Po ok. 4 razie luzowania odpowietrznika strzeliło więcej powietrza . Po czym już był tylko płyn . Co zauważyłem ? Teraz pedał nie wpada w podłogę ale jest jakby miękki , jak silnik włączony to można go dość głęboko docisnąć . Podczas jazdy jeszcze się nie przyzwyczaiłem , ze pedał ciagle ląduje niżej i jakby bardziej miękki . Ale hamulce jakby ogólnie lepsze i łatwiej zblokować koła. Także jakby ogólnie plus. Jutro zakupię płyn i objadę wszystkie koła.
kicker Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 U kolegi w Leonie pedał idzie lekko, bardzo lekko prawie w podłogę ale heble są na muśnięcie. Jestem ciekaw rezultatu odpowietrzania wszystkich kół
bawół1 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Panowie, W piątek założyłem na przodzie tarcze 312 mm Zimmermann. Jarzma pod 312 wyczyszczone i pomalowane. Zaciski zostały stare , ale wyczyszczone papierem gradacji "80" do czysta. No i efekt po pierwszym kilometrze: prawa tarcza ładnie wytarta z oryginalnej farby , został tylko po niecałym 1 mm z góry i dołu , natomiast lewa tarcza zebrane połowa tarczy tzn. tylko z góry . Myślałem ,że się ułoży więc zrobiłem kolejne 20 km , niestety nie pomagało. W sobotę więc zdjąłem tą tarcze , wyglądała bardzo brzydko , zaczęła zachodzić rdzą od środka , czarny nalot chyba z tarcia błotem. Ponownie czyściłem zacisk papierem , szczególnie zagięcia zacisku i to zagłębienie gdzie wchodzi grzbiet klocka zewnętrznego. Na koniec podgiąłem mocno drut . Założyłem koło , 400 m przejechałem i tarczka ładnie zebrała się od dołu do góry
kicker Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 "to zagłębienie gdzie wchodzi grzbiet klocka zewnętrznego" dokładnie oto chodzi elegancko że opanowałeś te cholerne tarcze
bawół1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 "to zagłębienie gdzie wchodzi grzbiet klocka zewnętrznego" dokładnie oto chodzi elegancko że opanowałeś te cholerne tarcze a jak to u ciebie wygląda ?
ziomek0101 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Czysciłes zacisk tu gdzie opieraja sie sprężynki z klocka? O tym miejscu mowisz? bo ja tez tak mam ze z jednej strony mi połowa sciera;/ czy chodzi ci o prowadnice klocka?
kicker Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Na stronie drugiej zaznaczyłem które miejsce w zacisku trzeba dobrze wyczyścić.
ziomek0101 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 ok czaje... tylko że mi od zewnatrz sciera rono ale od srodka zostawia polowe tarczy niedotartej..
kicker Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Przeczytaj jeszcze raz cały wątek, jest tu wszystko dobrze opisane.
skorupa85 Opublikowano 22 Maja 2022 Opublikowano 22 Maja 2022 Panowie proszę o pomoc czemu nie zbiera całej tarczy nie zbiera pacjent audi a4 bo tarcza jak i klocki nowe firmy bosch
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się