Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o analize logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ogolnie.. to jest tak...

wczoraj jak u nas troche popadalo zauwazylem ze autko delikatnie poszarpuje i to niezaleznie od obrotow silnika i biegu... oraz bylo jakies takie strasznie slabe...

ogolnie fakt ze mam maly problem z doladowaniem... ale jest on juz od bardzo dawna... chodzi o to ze autko dmucha mi 0,5 tylko.... ale caly czas jest takie doladowanie... podczas robienia logow tez takie bylo....

jezeli cos gdzies zle zrobilem to poprawcie prosze nie linczujcie :)

Grupy: 002,001,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,013,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

z tych logów wychodzi ze masz auto po programie , przepływka mierzy ja 180 .przydały by sie jeszcze logi z bloku 25 ,to cisnienie 0,5 bar masz do samego odciecia ? według wskazan lamdy jest za ubogo .

Opublikowano

heheh auto w zyciu nie widzialo zadnego programu :) a co moze byc ze lambda tak do kitu wskazuje?

dobra jutro po jutrze zrobie pozostale logi...

Opublikowano

German, gdzie Ty masz tam 180 g/s ????

przy takim parametrze powinno być 1.3 bar-a a nie 0.5

Daniel masz gdzies dziure, już Ci mówiełm 100 razy :grin::grin::grin:

Opublikowano

no domyslam sie tez... ale caly czas tak jezdze... na wskazniku pokazuje takie samo doladowanie jak wczesniej a auto jest oporne jak worek zeimniakow...

aa zapomnialem wczesniej napisac... ogolnie jak stoje autem odpalony i patrze na parametry przyplywki to oscyluje ona od 4 do 20 g/s :/ srednio tak trzyma okolo 17...

nawet juz wzielem i dla pewnosci podmienilem na stara przeplywke i nadal to samo.....

hu tam... jutro wezme i sprawdze dokladnie szczelnosc... ale tak bardzo dokladnie ;)

Opublikowano

Tomik nie napisałem ze ta przepływka mierzy 180 g/s tylko miezy tak jak silniku 180 konym .a co to do doładowana to przy 1,3 bar przepływka by mierzyła ok 210g . a jesli w tym aucie nie było nic robione to ciezko zeby seryjne k03 dmuchneła nawet w piku 1,3 bara .

Daniel jestes pewien ze masz silnik AEB i sterownik od tego silnika a nie AJL bo te parametry odpowiadaja programowi z AJL który ma 180 koni

Opublikowano

U mnie przy 1,3 bara bylo wlasnie 180g/s na K03 w AEB

Daniel ma AEB, w 96r. nie bylo jeszcze AJL-a

Opublikowano

Daniel a razem ze zmiana watosci przepływu na wolnych obrotach nie zmieniaja ci sie obroty samoczynie . miałem kiedys przypadek własnie w AEB ze ze obroty same wzrastały do 1500 obr a przyczyna własnie był walniety przepływomierz który widział zbyt duzy przepływ . a jestescie pweni ze nik nie wymienił sterownika na taki z AJL-a?

Opublikowano

Na pewno nie, AJL ma ECU na dwie wtyczki

a u Daniela jest ich pięć

Opublikowano

dokladnie mam ecu na 5 wtyczek...

skoro myslisz ze to przeplywka to na obu by tak sie nie robilo... a po wymianie jest tak samo.. co do obrotow... wiesz jak tak dluzej pomysle to zrobil mi tak kilka razy ze podniosl obroty do 1500 ale zaraz po zatrzymaniu auta wrocily do normy... :/ ale te podskoki na przeplywce na vagu nie maja nic wspolnego z obrotami jak auto stoi...

---------- Post dopisany 30-12-2012 at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany 26-12-2012 at 18:42 ----------

i nadal d*pa sprawdzilem dosyc skrupulatnie szczelnosc... Bylo jedno uchybienie.. Poprawilem... Wartosci na przeplywce wrocily do normy... Auto wrocilo do swojej formy... Ale nadal mam niedoladowanie :/

wsumie zostaly mi dwie rzeczy... Albo DV albo N75...

Czy cos jeszcze moze byc odpowiedzialne za niedoladowanie?

Bo co dziwne... Jak dam mu od dolu np. na 4 biegu to przez moment mam i nawet doladowanie na poziomie 0,7 po czym spada do mniej wiecej 0,5

Bo swiece nic nie maja do gadania tu nie?

---------- Post dopisany 31-12-2012 at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany 30-12-2012 at 17:16 ----------

up

---------- Post dopisany 02-01-2013 at 08:48 ---------- Poprzedni post napisany 31-12-2012 at 17:50 ----------

:(

Opublikowano

A jakie bys chciał mieć doładowanie? w 150 konnym silniku doładowanie maks 0,6 bara i spada wraz z obrotami, wiadomo zależy to od tego co pokaże przepływka i od temp. powietrza jak zimno ładuje mniej bo powietrze "gęstsze", jak gorąco załaduje więcej.

Opublikowano

kurde wsumie to temp zewnetrznej nie wzielem pod uwage... ale wydaje mi sie ze i tak jest za malo...

przykladowo

startuje z ronda 2 bieg gaz w deche.. zaczynam jak mam okolo 2500 obrotow... doladowanie leci do 0,65.. tak mniej wiecej, i po chwili jak mam okolo 3000 obr... mam juz doladowanie na poziomie 0.45 :/ to chyba troche za malo nie?

czy moze bys cos jeszcze skopane oprocz szczelnosci ze mam niedoladowanie?

---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ----------

?

Opublikowano

dalej dziura

Opublikowano

myslisz ze nie jest jak kolega pisal ze temp na zewnatrz jest niska i dlaego?

Opublikowano

owszem, temperatura robie swoje

ale ciśnienie powinno sie utrzymywac a u Ciebie spada

pamietasz jak jezdziłes moim starym AEB ?

tam waliło do 1.3 bara bez zadnych spadków

fakt że po programie ale wszystko trzymało sie kupy i biskupa d....y :decayed:

Opublikowano

wiesz jeszcze mysle od DV... wymienialem co prawda a nowke... ale to jakies MADE IN POLAND... :) ostatnia wsumie rzecz... bo szczelnosc nawet mi sie zdarzylo sprawdzac zwykla pompka... taka nozna... :P i udalo sie nabic w uklad cisnienie 1 bar :? takze szczelne jest :P tak mi sie wydaje :P

---------- Post dopisany 04-01-2013 at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 23:04 ----------

?

Opublikowano

na dniach bede miał luźnego Forge-a 007, to Ci pozycze i sprawdzisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...