Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 1,9TDI 115KM - co to za silnik ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jak w temacie!!!

W b7 generalnie jest juz 2,0 tdi natomiast znalazlem pare ofert z 1,9tdi 115 kmco to za silnik ? Jakie ma oznaczenie ? Myslicie ze jest wystarczajacy do b7 ? Wiadomo 2.0 140 km jest lepszy ale 115km.....? no wlasnie :kox: to ten sam silnik co w b5 po lifcie ?

Napiszcie cos jak wiecie :hi: sprawa pilna :evil:

Opublikowano

BKE 116 PS ... generalnie prawie to samo co AJM/ATJ ...

oraz BRB z DPF-em ...

nie wysilone jednostki ... dlubia sie na ~140 PS-ów ... :naughty:

Opublikowano

ano fakt, był jeszcze BKE do końca 2005 - i właśnie 115ps

Opublikowano

ano fakt, był jeszcze BKE do końca 2005 - i właśnie 115ps

115 czy 116 ... jeden ch.j ... :naughty:

Opublikowano

Nie wiem czy odczujesz różnicę w stosunku do tego co masz teraz, pare koni więcej + większa masa....

Co do 140 to stary ma taki ale w Passacie, jeżdzi to prawie identycznie jak 130 w poprzednim pasku, jak razem śmigaliśmy nie było prawie różnicy, tylko 140 fajniej się kręciła i cichsza jest :), jak dla mnie "sympatyczny" silniczek :)

Ja bym nie brał pod uwage 115, no chyba że przez fundusze....

Pozdrawiam

Opublikowano

dobra panowie a ten BKE 115 przyzwoity ? lepszy gorszy od 2,0tdi 140 km? Da sie BKE normalnie jezdzic :evil::mysli:

2.0 TDI zostaly wprowadzone w koncu 2004 roku i do 2006-7 roku cierpialy na dosyc powazne choroby wieku dzieciecego. posiadaja delikatniejszy blok, oraz glowice, co powoduje ze ulegaja wiekszym naprezeniom mechaniczno termicznym. w poczatku produkcji objawialo sie to glosniejsza praca gdy silnik byl zimny badz goracy, problemami z glowica oraz uszczelka pod glowica. problemy wyeliminowano praktycznie w silnikach z roku 2006/7.

1,9 TDI to rozwinieta pod katem ekologii i pozbawiona poczatkowych wad konstrukcja silnikow AVB, AVF, AWX

Opublikowano

2.0 TDI zostaly wprowadzone w koncu 2004 roku i do 2006-7 roku cierpialy na dosyc powazne choroby wieku dzieciecego. posiadaja delikatniejszy blok, oraz glowice, co powoduje ze ulegaja wiekszym naprezeniom mechaniczno termicznym. w poczatku produkcji objawialo sie to glosniejsza praca gdy silnik byl zimny badz goracy, problemami z glowica oraz uszczelka pod glowica. problemy wyeliminowano praktycznie w silnikach z roku 2006/7.

1,9 TDI to rozwinieta pod katem ekologii i pozbawiona poczatkowych wad konstrukcja silnikow AVB, AVF, AWX

ale glowice pekaly w pierwszych 2,0TDI BKD(golf V, A3, Touran i chyba passat),a w A4 byly BLB, BPW, BRE.

Opublikowano

ale glowice pekaly w pierwszych 2,0TDI BKD(golf V, A3, Touran i chyba passat),a w A4 byly BLB, BPW, BRE.

Też mi się tak wydaje.

1,9 TDI to rozwinieta pod katem ekologii

Nie wiem czy to kogoś na tym forum interuje :evil:

Pozatym 2.0 TDI jeżdzi się jak benzynką, kręci do samego końca, a kultura pracy w porównaniu do 1.9 np. AWX... jak dla dla mnie inna kategoria

Opublikowano

panowie to ja juz totalnie nie wiem co zrobic :embarrassed:

kupic lepiej 1,9 b7 lepiej wypasionego czy 2,0 troszke mnie j ?

kolega mowil ze 1,9 115 daje rade mnie osobiscie roznica w kucach powala:mysli: nie wiem :mysli: :mysli:

Opublikowano

Nikt Ci konkretnie nie odpowie. Wydajesz trochę kasy i co, będziesz później miał pretensje do kogoś?

Ja wyraziłem swoją opinię, inni koledzy swoje, a najlepiej "zorganizuj" sobie jazdę próbną i sam się przekonasz.

Jeszcze jedno, 2.0 nie były łączone z 6 a 1.9 5-biegowymi skrzynkami? :mysli:

Opublikowano

dokladnie tak!!! 1,9 5 biegowy 2,0 6 biegowy !!! chyba od tego jest forum aby pytań przecież :> nikt nie ma prentesji :polew: nie będe jechalł700 km aby sie przejechać autem :gwizdanie:

Opublikowano

panowie to ja juz totalnie nie wiem co zrobic :embarrassed:

kupic lepiej 1,9 b7 lepiej wypasionego czy 2,0 troszke mnie j ?

kolega mowil ze 1,9 115 daje rade mnie osobiscie roznica w kucach powala:mysli: nie wiem :mysli: :mysli:

Rok temu mialem podobny dylemat, wypasiony 1,9 czy tez prawie golas 2,0, wybralem 2,0 i czasem załuje ze nie mam roznych bajerow, ale pewnie jakbym wybral 1,9 to bym sobie w brode plul ze nie mam mocniejszego silnika i kombinowal ze zmianami zeby odzyskac moc :D

Teraz mam 2,0 TDI z mocą 172 KM i 400 NM po samym czipie i jest ok :) oczywiscie mocy juz brakuje :) ale nie wyobrazam sobie jezdzic 1,9 np 140 KM :/ po modyfikacjach. Jezeli nie zalezy ci na sporych osiągach, tylko normalnej jezdzie to bierz 1,9 w wypasie.

Opublikowano

twoja przyszlosc na forum :decayed::

jak kupisz 1,9 z wypasem -"jaki chip do 1,9"

jak kupisz 2,0 biedaka -"jak zamontowac xenon,RNS-E,tempomat,jakie alu 17",itd...,itd..."

:wink4:

Opublikowano

dokladnie tak!!! 1,9 5 biegowy 2,0 6 biegowy !!! chyba od tego jest forum aby pytań przecież :> nikt nie ma prentesji :polew: nie będe jechalł700 km aby sie przejechać autem :gwizdanie:

Hehe :drinks: spoko, po to jest forum. Chodziło mi o to żebys znalazł gdzieś w miarę blisko ogłoszenie i "zrobił sobie jazdę testową" niekoniecznie 700 km :)

Ostatnio sąsiad kogoś posłuchał, że passat 1.9 105 PS (2007 rok) będzie ok, teraz klnie jak szewc, że to dyliżans nie samochód :polew:

Pozdrawiam

Opublikowano

twoja przyszlosc na forum :decayed::

jak kupisz 1,9 z wypasem -"jaki chip do 1,9"

jak kupisz 2,0 biedaka -"jak zamontowac xenon,RNS-E,tempomat,jakie alu 17",itd...,itd..."

:wink4:

+ za jakis czas "jaki czip do 2,0 TDI" :D

a w 1,9 "mam juz czipa ale mi malo co dalej" :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...