Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rezanie gładkiego liftowego zderzaka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
z przodu wyglada normalnie jak by był rejka do zderzaka przyczepiona:wink:

zapodaj fotkę od przodu :)

Opublikowano

DSC_0055_zps187b3d79.jpg

1900623_607119992691175_1140679453_o.jpg

Opublikowano

Kowi to magnesy neodymowe czy przewierciłeś zderzak a do blachy przyczepiłeś nakrętki i przykręcasz śrubkami? Chociaż na kolejnym zdjęciu otworów na śrubki nie widać;/

Opublikowano

normalnie rejstracja przykręcona jest na kątowniku do zderzaka na 4 śruby schowane za kratką, kratka jest zmodyfikowana pod te wsporniki, ale nie sposób zobaczyć śrub mocujących:whistling:

---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ----------

w zderzaku są zrobione mocowania metalowe złapane na nity, do mocowań przyspawne są śruby jako gwint, w to wkręca sie sruby przechodzące przez kątownik:decayed: moja autorska rzeźba:banan:

Opublikowano

tylko jak to kuwa zrobić w zdesiu S4 :facepalm: , macie może numer blendy ?

Opublikowano

Gratki pomysłu i wykonania bo rzeczywiście nie zauważalne jest to mocowanie. I pewniejsze niż taśma dwustronna, którą może odsadzić lód w zimie.

Opublikowano

W S4 można by zrobić w ten sam sposób, tyle że kratka w zderzaku ma ramke dosc grubą i jej ucięcie zeszpeci wyglad jak sie zdejmie rejestracje, musiałbyś wyprofilować sobie katownik z takim uskokiem

|

| ​aaa ______

|___|

:decayed:

Opublikowano
W S4 można by zrobić w ten sam sposób, tyle że kratka w zderzaku ma ramke dosc grubą i jej ucięcie zeszpeci wyglad jak sie zdejmie rejestracje, musiałbyś wyprofilować sobie katownik z takim uskokiem

|

| ​aaa ______

|___|

:decayed:

no masz racje trzeba by było coś pokminić

Opublikowano

tez mysle nad wygladzeniem mordy i zastanawialem sie zeby zrobic to jak czorny ale zeby bylo mniej zywicy do srodka zapakowac jakis kawalek cienki twardego "styropianu" na wypelnienie

Opublikowano
W dniu 17.11.2013 o 12:32, Kowi87 napisał:

kołujesz jej numer i rejestrujesz sie na getem.pl piszesz do nich w sprawie zamówienia, dostajesz wycene, kupujesz za 2tyg jest u ciebie

---------- Post dopisany at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ----------

tymczasem u mnie:naughty:

DSC09616_zps49034fb0.jpg

DSC09620_zps237136c6.jpg

gdyby ktoś też chciał zrobić taki gładki zderzak, a niechce malować to polecam kupić uszkodzony zderzak za grosze

20131003_123351_zps6a65b6d9.jpg

wyciąć z niego elementy

20131003_172759_zps18e5edfb.jpg?t=1380814126

Plastik bardzo łatwo sie obrabia, wycinacie to pod wymiar(elementy zderzaka muszą być z 2 stron zderzaka wykorzystane). Przy wycinaniu nie nalezy brać krzywizn zderzaka bo nie idzie tego trwale wyprostować, tak wiec zaślepka musi powstać z 2 równych kawałków pospawanych w całosć. Wszystko ładnie docieracie i oddajecie do lakiernika, jeśłi chodzi o sposób montazu zaślepki do zderzaka mozna to zrobic na kilka sposobów

1. tasma dwustronna

2. magnesy neodymowe

3. guziki - klipsy, tylko tutaj bedzie trzeba taki guzik zamocowac do jakiejs blaszki na stałe i tą blaszke wkleić na wnęke rejki

Kowi mógłbyś odświeżyć temat gładkiego zderzaka? :wink:

Opublikowano
Godzinę temu, Marcin Gugu33 napisał:

Kowi mógłbyś odświeżyć temat gładkiego zderzaka? :wink:

Zainstaluj wtyczkę z tego watku

zdjecia wrócą, bo nic sie nie skasowało

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Sprawdzę na kompie ale na tel też się da?

Opublikowano

Na tel sie nie da, plugin jest na pc

Opublikowano

dziła na PC! wielkie dzięki!  :hi:

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.03.2014 o 11:19, Kowi87 napisał:

Mój sposób na rejestracje

rejestracja_zps67243681.jpg

demontaz to wyciagniecie środkowej kratki i odkręcenie 4 śrub, to jakies 10min roboty

recepta na gładki zderzak:wink: i rejestracje w ori miejscu

2x kątownik

Kątownik WĄSKI - Kątowniki i łączniki - w atrakcyjnej cenie w sklepach Leroy Merlin.

4x łącznik (min 3 otwory)

Łącznik płaski 50X17MM - Kątowniki i łączniki - w atrakcyjnej cenie w sklepach Leroy Merlin.

4x nakrętka

Nakrętki sześciokątne ocynk PN-82144 : NSO DROMET Producent Prętów Gwintowanych

4x śruba

oferta ť Wkręty ť 966 - KASTAL - nitonakrętki, zawiasy, podkładka, liny kwasoodporne,inox, nity stalowe, nakrętki zrywalne, kwasoodporne

2x gumki od słuchawek

1x klej np budaprem

Narzedzia

1x nitownica

Stanley | Narzędzia Łączące | Nitownice i Nity | NITOWNICA MR 55

1x spawarka

1x śrubokręt krzyzak

1x nóż

Do rejki nitujesz kątowniki, do nitów przyklejasz gumki od słuchawek(robia za odboje), 4 łączniki montujesz do zderzaka w częsci poziomej za kratka dopasowujac pod rozstaw z katowników, przyspawujesz do nich nakrętke(na środkowy otwór), nitujesz dwa pozostałe otwory łącznika do zderzaka(do części poziomej za kratką), ten płaskownik musi mieć min 3 otwory, bedzie robił za mocowanie dla katowników. Musisz to w miare mocno zamontować. Przykręcasz kątowniki do wczesniej przynitowanych łączników na dwie śruby na strone by nie było opcju poruszenia rejestracji na boki. Przymierzasz środkowa kratke do zderzaka z zamocowaną rejstracją, zaznaczasz na kratce na górnej jej częsci rozstaw kątowników, tniesz górną część kratki w zaznaczonych miejscach. dzieki temu masz pasujacą P&P kratke pod kątowniki. Demontaż rejstracji to tylko wyjecie kratki(mozesz ja zamocować na wkręty jak masz FMIC) i odkręcenie 4 śrub, wyjecie rejstracji i wsadzenie spowrotem kratki:wink:

:decayed:

a nie lepiej było zrobic tak :

kupic naprawde mocne magnesy najlepiej kilka sztuk zrobic tak jak tutaj chłopaki rezaja na ta zywice i zatopic te magnesy dosc plytko nałożyc szpachle polakierowac i tak macie piekny zderzaczek bez wciecia pod blache a i blacha na swoim miejscu w teorii jest a jak jakis spotted by przyszedl to wtedy tylko zdejmujecie blache i po problemie :)

Edytowane przez BlackHazelAudi
Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, BlackHazelAudi napisał:

a nie lepiej było zrobic tak :

kupic naprawde mocne magnesy najlepiej kilka sztuk zrobic tak jak tutaj chłopaki rezaja na ta zywice i zatopic te magnesy dosc plytko nałożyc szpachle polakierowac i tak macie piekny zderzaczek bez wciecia pod blache a i blacha na swoim miejscu w teorii jest a jak jakis spotted by przyszedl to wtedy tylko zdejmujecie blache i po problemie :)

i mieć opiłki na zderzaku? Myslałem o magnesach ale po testach z neodymowym ściaga śmiecie, druga sprawa blacha wprost na lakierze ładnie go porysuje że nie bedziesz na spotach ściągał. Moje rozwiazanie ma juz kilka lat i sprawdza sie znakomicie, jedynie dodałem filc klejony na kątowniki bo przeginało blache do zderzaka przy predkosciach.

Edytowane przez Kowi87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...