SkOs Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam panowie problem z kolegi passacikiem - brak mocy po zakupie chodził dobrze, po wymianie oleju rozrządu i regeneracji turbiny nie ma mocy logi: STATYCZNE: 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 023 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 018 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM STATYCZNE BS 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNE : 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Za wnikliwą analizę dziękuję Liczymy na szybka pomoc przyjaciele ! Pozdrawiam
Tommy Gun Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Dawka paliwa jest tragiczna, poza zakresem. Powinna wynosić w okolicach 4.0 a u Ciebie jest 11.0. Zapewne tutaj leży przyczyna.
danielom Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witampanowie problem z kolegi passacikiem - brak mocy po zakupie chodził dobrze, po wymianie oleju rozrządu i regeneracji turbiny nie ma mocy logi: STATYCZNE: 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 023 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 018 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM STATYCZNE BS 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNE : 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Za wnikliwą analizę dziękuję Liczymy na szybka pomoc przyjaciele ! Pozdrawiam Wyglada ze przeplywka cos swiruje pawiana, mierzy duzo za duzo, a turbo laduje ok. zaczal bym od podmiany na inna. Wiecej info od bardziej doswiadczonych
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 pompowtryskiwaczy nie podmienialiscie ?
anderllh Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 przepływomierz mierzy ok. prawdopodobnie masz nieodpowiednie pompowtryski do tego modelu, zmiana oprogramowania załatwi sprawę.
adrian998998 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Z tego co mi wiadomo w 2000r AWX-ow nie bylo. Po numerze sterownika podchodzi mi pod AVF-a. Dziwne. Podaj VIN Auta to zobaczymy co to jest
Blackhole Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Popmpowtryski nie byly wymieniane, bylem u mechanika ktory wymienil sruby trzymajace pompowtryski poniewaz dwie z nich sie urwaly z niewiadomych przyczyn, ale nie mysle zeby mechanior podmienil pompy. Hmm z drugiej strony, przy kupinie samochodu wszystko gralo i spiewalo czyli samochod jechal jak nalezy i wydawal sie na cacko, ktore okazalo sie niesprawne do konca <lol> wiec mozliwosc jest ze pompy moga byc nie od tego modelu i dlatego samochod strasznie zamula? mimo ze jakies 3 tyg temu chodzil rakietowo ? heh ---------- Post dopisany at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ---------- Vin Auta : WVWZZZ3BZ1P056778 Nie wiem czy to 0 to jest zero czy O ale prawdopodobnie 0 heh
anderllh Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 dwie możliwości,pompowtryski zostały wymienione lub sterownik/soft.
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Skoro wczesniej bylo OK to w aucie zostalo zrobione cos o czym nie wiesz albo nie chcesz o tym napisac ... P.s czy po wymianie srub od pompek auto dobrze jechalo ?
Duch^ Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Wymieniałem temu Panu rozrząd oczywiście na blokadach a nie na oko a części komplet INA + pompa SKF przy blackhole. Z tego co wiem właściciel tego pojazdu czyt.Blackhole oddał auto do mechanika bo przed wymianą rozrządu pękło mu mocowanie wałka rozrządu na pół ponieważ jedna śruba się zerwała i wałek pod pracą wyłamał dalszą część. A czy tamten mechanik nie podmienił pompowtrysków to kto to wie? raczej wątpie gościa znam i się wydaje uczciwy..
Blackhole Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Tak Po wymianie tych srub auto dalej dobrze jechalo, moze nie az tak jak przed tą awarią ale po nacisnieciu pedalu gazu dobrze sie zbieralo i bylo te przyspiesznie, w tym momencie auto po dodaniu gazu nawet na postoju tak jak by rozkreca obroty, lecz nawet na wiekszych obrotach nie ma szału, to poprostu muł jezdzacy. No i jakos duzo mi te auto pali, to wina pompowtrysków? he
anderllh Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Poszukaj kogoś w swojej okolicy kto wgra Ci odpowiedni soft i to rozwiąże Twoje problemy.
Blackhole Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 a konkretnie o jaki soft chodzi? bo znawcą nie jestem i nie chcialbym z siebie glupa robic przed osoba dla ktorej mialbym to wytlumaczyc
anderllh Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 oprogramowanie sterownika silnika. jeżeli jesteś w miare ogarnięty to możesz to zrobić samemu, mogę Ci podesłać soft. sprawdź PW.
Duch^ Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Wstawiaj z powrotem Passata tam gdzie robiłeś turbo i powiedz że od tamtej pory nie chce się wkręcać jako gwarancja bo rozrząd nie ma tu nic do rzeczy w tej chwili wcześniej w ogóle był przestawiony na maksa w lewo na wałku po wymianie i ustawieniu na punkty wszystko na znakach śruby na kolę zębatym wałką rozrządu wróciła na środek regulacji. Auto na 100% ładnie chodziło na początku przy kupnie i ładnie pracowało do momentu wyciągnięcia turbiny 0 problemów z przyśpieszeniem czy wkręcaniem się na obroty. Poprostu wirnik ocierał przy spadających obrotach o obudowę. Jeszcze te spalanie podobno na poziomie 11/100.. Może i ten soft by załatwił sprawę hmm Ale pompki i tak będą po mojemu już wymęczone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się