Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

N75 schemat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie chodzi mi o dokladny schemat...

Ktora odnoga w ktore miejsce...

I pytanko jedna z odnog zaworka jest zamknieta w stanie spoczynku.. Czy ona ma byc zamknieta ze tak powiem na amen czy ma prawo cos przepuszczac?

Opublikowano

ma byc zamkniety i szczelny

http://vw-passat.pl/Storage/Full/boost_control.jpg

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

jak chcesz to pozycze Ci swojego MAC-a i sprawdzisz

Opublikowano

no chyba to bedzie najlepsze rozwiazanie.... a jezeli on ta niby szczelna storna u mnie delikatnie popuszcza to moze byc przyczyna niedoladowania?

---------- Post dopisany 04-01-2013 at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 23:06 ----------

?

Opublikowano

Ma byc zamknieta, otwiera sie po podaniu napiecia, jesli bedzie przepuszczać bez napiecia doładowanie bedzie uciekac do dolotu.

Ale zaraz w zasadzie nie powinno mieć aż takiego wpływu bo jesli bedzie uciekac wiecej do dolotu to mniejsze ciśnienie bedzie na gruszce co skutkuje zamknieciem wg i powinno byc wieksze doładowanie, najlepiej chyba podmienic n75 i sprawdzic.

Opublikowano

dokladnie jest jak piszesz łukasz

mogę dodać jedynie to że N75 nie jest super szczelny na tej jednej nóżce, miałem w ręku i nowy prosto z ASO N75 i używany, dmuchając bardzo mocno oba przepuszczały bardzo minimalnei powietrze

Opublikowano

no wlasnie moj tez tak minimalnie przepuszcza... A tez mi sie wydawalo ze to nie powinno miec az takiego znaczenia przy braku doladowania... :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...