Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obroty przy 100km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie ok. 2800 wyskakuje 100km/h jeśli sie nie mylę.

Opublikowano

W mojej mam około 2.800 przy stówce. Jednak poszczególe różnice między modelami to około max 200rpm.

Nie rozumiem niemieckich inżynierów - mając autostrady bez ograniczeń wstawiają Audi 5-cio biegowe z tak wysokim przełożeniem. Diesle 150-cio konne z 98 roku mają już 6 bieg... fakt, że przy 4,500rpm ładnie gra ten silnik jednak radio też muszę pogłaszać...:thumbdown:

Opublikowano

kiedyś mechanik mi zalecił lać 98 ale po zalaniu na pusty bak odczuwalny był spadek mocy to z powrotem zacząłem lać 95 i było lepiej moim zdaniem od czasu do czasu można zmieszać pół na pół 95/98 ale producent zaleca 95 w ADR-kach. Dodam jeszcze o ile pamiętam to mój przy 3tyś. jakieś 120km/h

Opublikowano

U mnie przy 120/ 2000 rpm/ przy 180 3000 rpm , przy 100 to około 1700-1800 rpm :) Przy jeździe w trasie nawet go nie słychać tylko taka cichutka orkiestra heh

Opublikowano
kiedyś mechanik mi zalecił lać 98 ale po zalaniu na pusty bak odczuwalny był spadek mocy to z powrotem zacząłem lać 95 i było lepiej moim zdaniem od czasu do czasu można zmieszać pół na pół 95/98 ale producent zaleca 95 w ADR-kach.

chyba zyjesz jeszcze w głebokim PRL-u :facepalm:

im lepsze paliwo tym lepsze parametry spalania

silnik posiada cos takiego jak czujniki spalania stukowego

który załatwia wszystkie sprawy z "wadliwym" paliwem, ale w przypadku 98 nie ma takiej potrzeby

Opublikowano
kiedyś mechanik mi zalecił lać 98 ale po zalaniu na pusty bak odczuwalny był spadek mocy to z powrotem zacząłem lać 95 i było lepiej moim zdaniem od czasu do czasu można zmieszać pół na pół 95/98 ale producent zaleca 95 w ADR-kach.

chyba zyjesz jeszcze w głebokim PRL-u :facepalm:

im lepsze paliwo tym lepsze parametry spalania

silnik posiada cos takiego jak czujniki spalania stukowego

który załatwia wszystkie sprawy z "wadliwym" paliwem, ale w przypadku 98 nie ma takiej potrzeby

nie jestem mechanikiem ale co opisałem wiem z własnego doświadczenia i PRL-u bym do tego nie mieszał a jeżeli Ty tak tak piszesz to widocznie masz rację

Opublikowano

Kiedys do AEB-seria zatankowałem do pelna 98 zamiast 95 i roznicy w osiagach nie odczułem . Producent podaje ze AEB przystosowany jest do 95 . Obecnie tankuje 98 bo tak zalecił mi tuner po zrobieniu chipa . Raz na trasie bylem zmuszony zatankowac 95 bo nie bylo 98 i tez nie poczulem roznicy . Moze i roznice jakies tam minimalne wystepuja ,ale tak znikome ze nie sa odczuwalne

Opublikowano
Na 6 przy 100km/h jest w moim samochodzie 2100 obrotów.

i to jest piekne z 6 biegami :-)

Ja osobiscie nie zwrocilem uwagi ile mam obr. przy 100km/h, ale wiem na pewno ze przy 3000 obr/min. mam 145 km/h Tiptronic

Opublikowano

miedzy 95 a 98 jest roznica, nieodczuwalna ale jest, wystarczy zrobic sobie logi na obydwu paliwach, u mnie jest bardzo male stukowe na 95, a na 98 juz nie ma

Opublikowano
A 1.6 na 5 biegu przy 100 km/h jaką prędkość obrotową silnika mają?:wink::eusathink:

Było. W moim ADP to jest 3k obr/min

Opublikowano

A co do tematu lania 98 hmm.. tankowałem swego czasu Verve 98 bo poprawić odpalanie w aucie a nóż coś by sie zmieniło (ale to nie był problem) i jakoś nie czułem różnicy maksymalnej, ale miałem wrażenie że silnik bardziej "gładko" chodzi a poza tym to droższa jest :P

Opublikowano

No, brakuje tej 6stki... też właśnie, odczuwam pewien dyskomfort, ale to typowy miejski dupowóz, W 1.6 fajnie się lata 70km/h bo mam na niej 2k obrotów, bez większego hałasu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...