Tomek Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Jak w temacie co może być że wspomaganie jest tylko na jak silnik ma 2000 obrotów,na jałowym brak
Młody_drog Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Płyn sprawdziłeś?? Słyszysz jakieś dźwięki jak kręcisz kierownicą na niskich obrotach?
pioteros Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pasek nie jest za luzny czasem? Jak nie to pompa na stół ewentualnie szukaj nowej, ale wcześniej spróbuj zmienić płyn Wystukane z Pegasusa
MASATO Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 pewnie pompa pada i przy niskich obrotach daje za niskie ciśnienie, nie musi piszczeć
chopin Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 miałem tak w b5 , nowa pompa nowy płyn i dopiero zaczniesz sie cieszyć wspomaganiem , zobaczysz jak to jest mieć nowe autko
Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Nowa pompa i płyn i wszystko działa
Gość adus20 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 popieram, konczy sie pompa, na niskich za male cisnie
pstepowski Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Podpinam się do tematu Kilka dni temu puściła mi obejma na wężu i wyciekł płyn od wspomagania. Czekając na miejsce u mechanika założyłem opaski zaciskowe, zalałem płyn i jeździłem. Wspomaganie działało bez zarzutów. Wymontowałem węża, i pojechałem do firmy zakuć. Układ został zmontowany, zalany płynem (zielonym DELPHI LHM PLUS taki mi polecili w sklepie sprzedawca), odpowietrzony. Problem polega na tym, iż podczas skręcania pompa buczy, kierownica ciężko chodzi na luzie, dopiero po dodaniu gazu zaczyna płynnie pracować. Mechanik stwierdził 2 przyczyny: 1. pompę ale dziwi go fakt, iż wszystko działało jak należy do momentu zmiany węża i płynu 2. płyn polecony przez sprzedawcę nie nadaje się do wspomagania audi Czy to możliwe, iż sprzedano mi zły płyn do wspomagania i to właśnie w nim tkwi problem ?
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 (zielonym DELPHI LHM PLUS taki mi polecili w sklepie sprzedawca) wylej ten szajs i zalej LHM-em Total-a
pstepowski Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 (zielonym DELPHI LHM PLUS taki mi polecili w sklepie sprzedawca) wylej ten szajs i zalej LHM-em Total-a Umówiłem się na jutro z mechanikiem, powiedział że przepłucze i zaleje układ płynem Febi dedykowanym do audi
pstepowski Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 dzięki, jutro napiszę czy coś pomogło ---------- Post dopisany 22-01-2013 at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2013 at 22:55 ---------- dzięki, jutro napiszę czy coś pomogło Olej spuszczony i zalany prawidłowy, wspomaganie zaczęło działać bez zarzutów, ale podczas skręcania idzie usłyszeć jak pompa troszkę buczy, na prostych kołach to nie występuje. Zastanawia mnie czy nie jest to związane z przepływem oleju, otóż wymieniony wąż ciśnieniowy który idzie od pompy do magla jest troszkę inny niż oryginał, mianowicie nie posiada po środku zgrubienia jakie było w seryjnym. Jest on zbrojony z metra cięty do 330 barów Spotkał się ktoś z takim czymś i czy jest to możliwe ?
chopin Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 ---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:48 ---------- dzięki, jutro napiszę czy coś pomogło---------- Post dopisany 22-01-2013 at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2013 at 22:55 ---------- dzięki, jutro napiszę czy coś pomogło Olej spuszczony i zalany prawidłowy, wspomaganie zaczęło działać bez zarzutów, ale podczas skręcania idzie usłyszeć jak pompa troszkę buczy, na prostych kołach to nie występuje. Zastanawia mnie czy nie jest to związane z przepływem oleju, otóż wymieniony wąż ciśnieniowy który idzie od pompy do magla jest troszkę inny niż oryginał, mianowicie nie posiada po środku zgrubienia jakie było w seryjnym. Jest on zbrojony z metra cięty do 330 barów Spotkał się ktoś z takim czymś i czy jest to możliwe ? słuchaj wydaje mi sie że po wymianie tak bedzie jakiś czas, może widocznie nie jest dobrze odpowietrzona ? wyjedz sobie na śnieżek i pokreć kierą na maksa w prawo i w lewo trzymając przy tym chwile po jednej i drugiej stronie. u mnie to pomogło i po jakis 2 tys km wszystko wróciło do normy. ---------- Post dopisany at 15:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:54 ---------- Nowa pompa i płyn i wszystko działa no widzisz jaka radocha i banan na gębusi :decayed: wystarczy zapodać temat i kilka osób które to miały napisały i teraz jeździsz tak jak nową bryką tez miałęm to w swojej B5 i później żałowałem że wcześniej tego nie zrobiłem , teraz bede sie przymierzał żeby w B6 to na wiosne zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się