bintom Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Witam. Bawię się z kablami w B5 i mam problem z przejściem z komory silnikowej do kabiny . Którędy najlepiej jest przejść , żebym nie musiał robić dziur albo rozbierać połowe deski rozdzielczej ?
sokal Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 W/g mnie najlepiej przez obudowę ECU Odkręcasz kilka śrubek, podnosisz pokrywę i masz na prawdę pełno miejsca na kable i otwarty dostęp do kabiny Nie polecam za to puszczać kabli razem z linką otwierania maski... Że tak powiem, basen w aucie murowany
STASIU227 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 W/g mnie najlepiej przez obudowę ECU Odkręcasz kilka śrubek, podnosisz pokrywę i masz na prawdę pełno miejsca na kable i otwarty dostęp do kabiny Tak jak kolega pisze najlepiej przez ecu
krzysztof_waldi Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Jeżeli chcesz dojść np. do lamp to proponuję po lewej podłużnicy. Zdejmujesz lewe koło, osłonę maglownicy i po prawej stronie na ścianie grodziowej jest guma z przygotowanymi przelotkami. Wystarczy przebić sie przewodami.
bintom Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 Dzięki chłopaki Jutro, albo jak odpuści deszcz będę działał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się