nicko999 0 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Witam ostatnio miałem na miarce połowe oleju min/max dolałem na zimnym silniku oleju tak,że jest full i po tym zabiegu jak przegazuje do 4000 tys obr wyskakuje non stop kontrolka oleju pika a potem przez całą drogę się świeci.Byłem w warsztacie.Wymienili wczoraj czujnik oleju powiedzieli,że to on ok.Wczoraj jade z 10km po wyjezdzie z warsztatu.A dzisjaj od nowa odpalam auto i to samo. Na dodatek licznik sprawdzony.Nic tam złego nie widać. Ciśnienie sprawdzone coś jak usłyszałem to mówlili 5BAR jakoś tak czego to wina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Może być smok zapchany. wysłane za pomocą tapki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Jaki silnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicko999 0 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 1.6 adp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 cisnienie oleju sprawdza sie przy wolnych obr minimum 1.5bar-a i 3000 obr - 5 barów ale tyle akurat masz trzeba sprawdzic smok jezeli jest czysty pompa do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 niko, cos ty za dojechane padło kupił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Kontrolka ci swieci na wysokich obrotach tak? A mechanicy zmierzyli ci wtedy 5 barów?? Opcje są dwie - albo nie masz cisnienia i mechanicy robią cie w .uja albo masz coś z elektryką i czujnik wariuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Mam podobnie, tylko u mnie się tak zaczęło gdy czujnik się nie zaświecił jak spadło ciśnienie i przejechałem ok 1,5km na znikomej ilości oleju - wywaliło uszczelke pod chłodniczką oleju/opisane w innym wątku/. Po wymianie uszczelki i czujnika też się zapala kontrolka. Ciśnienie oleju zmierzone - na jałowych 1,8bara przy obrotach 2000 powyżej 4bary. Dzine jest to że zapala się tylko po przekroczeniu ok.90st.C i w czasie jazdy - ale nie na stałe tylko zapali się i gaśnie i tak kółko, czasami z 10km jest spokój, później co 100 potrafi tak migać, na postoju nawet gdy temp. wynosi ok 100st.C nic się nie dzieje nawet po zwiększeniu obrotów. Za pierwszym razem jak się zapaliła - dolałem oleju i teraz mam ponad max ok.3mm albo coś nie tak z elektryką albo jak wyżej koledzy napisali smok/ moze coś pływa w oleju i raz smok zassie a raz nie, stąd te migania kontrolki/ w najgorszym wypadku pompa oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 jaki masz wlany olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicko999 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 olej bodajże olej 10w40 mobil pompa wymieniana byla jakieś 7 miesiecy temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Ciebie nie pytałem, ale i tak masz g... wlane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Mam podobne padło wlane jeśli chodzi o parametry. Motul 6100 10w40. Zanim zdejmę miskę i sprawdzę smoka chcę zrobić płukankę millersa i zalać motulem x-cess ten który był wcześniej, zalałem teraz tym olejem ponieważ bałem się, że coś uszkodziło po przygodzie z uszczelką chłodnicy oleju. Przejechałem na nim ze 300km. Nie będę dodawal, że wcześniej nie było tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Shiftback Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Taki to kosior z tego 5W40? Mam 10W40 Castrol... Zmienić go? Podepnę się deczko... 98 rok... zajade zapytam co wlali po wymianie uszczelki chłodnicy oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 :facepalm::facepalm: wlej cos sensownego ale nie szajstrola 5W-40, 0W-30, 0W-40 i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dzięki Dev, wleję najszybciej jak się da olej jaki miałem poprzednio - x-cessa - nie zaszkodzi a może pomoże na kontrolkę i nie będzie się zapalać, jeśli ciśnienie jest. Shiftback, mialem kiedyś castrola 10w40 magnatec jak kupiłem auto, ale pod korkiem oleju było masło...no i po 2miesiącach turbina powiedziała papa, przewody olejowe które idą do turbiny były tak zabite, że ciężko mechanik nie mógł ich udrożnić, musiałem kupić nowe. Nie wiem czy był to zbieg okoliczności, ze zepsuła się turbina czy to olej był jedną z przyczyn.Później zalałem Motula i śmigał bez problemu /brał oleju jakieś 0,6l na 10 000km/, nie wiem czemu zrobiłem takiego babola i zalałem półsyntetykiem teraz... ---------- Post dopisany 21-01-2013 at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2013 at 14:44 ---------- Mam pytanie jeszcze odnośnie czujnika ciśnienia oleju, jaki powinien być jego numer. Znalazłem kilka czujników różnią się kolorem i ciśnieniem załączania. Kupiłem bodajże czarny i czy taki powinien być czy inny? Niebieski 0,25BAR - 028 919 081 H Biały 1,8BAR - 056 919 081;Czarny 1,4BAR - 068 919 081 D; Szary 0.9BAR - 068 919 081 C Może przyczyną migającej kontrolki jest zły czujnik, skoro ciśnienie mierzone manometrem jest odpowiednie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 06A 919 081 A lub D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dzięki.Sprawdzę jutro na pudełku, co jest napisane, jaki numer, ale chyba ma nieodpowiednie ciśnienie załączania. Jak odczytywać te ciśnienia im wyższe/0,25;0,9;1,2;1,8 bara/ tym później zapala się kontrolka ciśnienia czy na odwrót? Im niższe ciśnienie podane to czujnik szybciej się zapala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 prawidłowe 1.2 - 1.6 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszby 0 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Shiftback, mialem kiedyś castrola 10w40 magnatec jak kupiłem auto, ale pod korkiem oleju było masło...no i po 2miesiącach turbina powiedziała papa, przewody olejowe które idą do turbiny były tak zabite, że ciężko mechanik nie mógł ich udrożnić, musiałem kupić nowe. Nie wiem czy był to zbieg okoliczności, ze zepsuła się turbina czy to olej był jedną z przyczyn..Cokolwiek bys zalał byłoby to samo. Zerknij na zawory....poczytaj ten temat Syf w silniku, jak usunąć ?? - odchamianie 1.8T 20V AEB - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apka2 0 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Witajcie. Mam podobny problem mój silnik to 1.6 ten podłużny z wiskozą ( nie kojarzę oznaczeń ). Problem polega na tym, że wszystko było git do momentu jak samochód stał jakiś czas, odpaliłem i przejechałem około 50 km i się zapaliła. Sprawdziłem pod maską brak płynu w zbiorniczku i brak oleju, dolałem olej i płyn, ale kontrolka oleju nadal się zapala i gaśnie. Obstawiałem uszczelkę pod głowicą, ale nie kopci no i nie słychać dziwnych dźwięków i pracuje równo. Chwilowo nie mam dostępu do auta i nie grzebie przy nim więc jak coś to możecie mi coś podpowiedzieć ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się