gawey 0 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Czesc wszystkim mam taki problem wsiadam do auta ( temp. na zewn 0 'C) auto nagrzewa sie do 90' stopni na polpicie TRYB AUTO HI (87'C climatronik) jak auto jest w ruchu temperatura sie utrzymuje ale jak tylko sie zatrzymam temperatura nagle spada najpierw szybko do 76 a pozniej wolniej ale tez caly czas spada ...czekalem do 67 ale gdybym dluzej posiedzial to pewnie dalej by spadala . Dodam ze rok temu wymieniany byl termostat originalny z ASO wiec gdzie lezy wina takiego zachowania Z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 zima, zima, zima..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 albo czujnik albo termostat do d*py Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flex78 0 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Straszny zmarzluch z Ciebie, jak tak grzejesz to się nie dziw, że temperatura chłodziwa tak spada - fizyka działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawey 0 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 ale kiedys tak nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 normalne uroki diesla zimą zejdz pare stopni w dół to utrzyma 90:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PyRaS 0 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Tak jak koledzy piszą, disel i zima. Trzeba się przyzwyczaić, a jak jeszcze dasz mu HI to co się dziwisz W robocie jeżdżę 3 dislami (peugeot tepee, iveco daily i ducato i wszystkie 3 mają tak samo ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ale molestujesz climatronika. Na początku zimy jeździłem na auto i 20 stopni silnik bardzo się grzal. Zmieniłem na manual i silnik łapie 90 stopni wiele szybciej. Tak jak koledzy piszą diesel tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejd1312 0 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Ta na Hi to moment spada mam to samo jak teraz w zimę użytkuję auto to temperatura max na 21 22 st i jest oko jak więcej to nagrzewnica zabiera i na zegarach leci w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hatek 0 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Zima zima ale moze byc walniety czujnik temp wody lub termostat ale jak Twoj ma rok to raczej to pierwsze . Ja bym zainwestowalnw tn czujnik koszt niewielki a bedziesz przynajmniej spal spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Jeśli masz możliwość to sprawdź vagiem czy czujnik i termostat ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejd1312 0 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 To normalne ja mam to samo jak nagrzejesz do 90st to wystarczy na klimatroniku max 20 do 22 st i ma wiać ciepłe i wystarczy sprawdzone ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- gawey jestem z Lubina DLU ty też? jak tak to się spotkajmy i pogadamy na te tematy daj znaka hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYZIOR 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 sprawdź temp na vagu ja miałem 85 a na liczniku 90 i na climatroniku 90, termostat był delikatnie otwarty po wymianie jest 90 i ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się