simon__75 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Jakie koszta (gratow i roboty) ?? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
budynx Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Witam, czy cały komplet lepiej wziąć LUK czy może Sachs?? Też będę musiał za niedługo wymienić, może nie ma objawów że dwumas pada ale jak chodzi na wolnych obrotach to słychać takie buczenie, jak wcisnę sprzęgło przestaje i jest ok po puszczeniu sprzęgła czasami dalej buczy a czasami przestaje, jest to pewnie objaw łożyska oporowego ale jak już do niego się dostanę to lepiej cały komplet wymienić no chyba że wystarczy tylko łożysko. Jak myślicie??
lumberjack Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Panowie potrzebuję wymienić samo sprzęgło, jak sprawdzić czy powinienem kupić Luka czy Sachsa? Mam wydruk historii serwisowej po VINie i auto jeszcze w Niemczech miało wymieniany komplet dwumas+sprzęgło i są podane takie numery jak wklejam poniżej, da się z tego wywnioskować czy to LUK czy Sachs? 0B1141015BX 03G105323R 0B1105266AH będę bardzo wdzięczny za pomoc
Osta Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Wyczuwam lekkie drgania przy ruszania na pedałem sprzęgła i muszę inaczej manewrowac sprzęgłem i gazem jeśli chce normalnie ruszyć. Jeśli puszczam powoli sprzęgło bez gazu to auto normalnie rusza bez problemu ale wiadomo że wolno i nie da się tak spod świateł bo korek się robi. Czasami przy ruszania te drgania są dużo mocniejsze. Miał tak ktoś? Auto ma 210tys km
Gossia1 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Witam. Piszę bo mam problem. Ostatnio jak wprowadzałam auto do garażu to coś zaczęło tak pukać, chrobotać i sprzęgło tak drgało, że aż się wystraszyłam. Ale, że do mechanika mam ok. 100 m to od razu podjechałam. Diagnoza - dwumas. Auto wcześniej poszarpywało ale nic nie hałasowało. W poprzednim aucie też wymieniałam koło dwumasowe ale tam auto już było kupione z tą przypadłością. Ale miałam okazję się z tym zaznajomić i sprawa wyglądała inaczej. Tam koło ewidentnie dawało o sobie znać. Wracając do tematu rano odpaliłam auto i hałasu już nie było, ale że byłam umówiona to auto zawiozłam do mechanika. Powiedział, że to była wina koła i wymienił cały komplet: koło dwumasowe+sprzęgło+łożysko. Mam stare koło w garażu, ale one ma mniej luzu niż te nowe, ale ja się nie znam. Piszę o tym, ponieważ po wymianie auto "chodziło" gorzej niż przed. Jak odbierałam auto to od razu zauważyłam, że coś jest nie tak. Ale chłopak, który tam pracuje powiedział, żebym kilka dni pojeździłam i zobaczymy co będzie. Ale nic się nie zmieniło. Nie było nic lepiej. Oddałam auto ponownie i ponoć wymieniono wszystko jeszcze raz. Piszę ponoć, bo nigdy nie wiadomo. Ale to nieważne, Bynajmniej nadal coś jest nie tak. Objawy są takie: * delikatnie czuć drgania pod pedałem sprzęgła, * gdy puszczam sprzęgło tak tak przy końcu obroty wskakują na wyższe obroty - ok. 1000 i wtedy silnik pracuje normalnie * słychać dziwne dźwięki. Auto jest znowu u mechanika, ale może ktoś z Was się zetknął z taką sytuacją? Wrzucam filmik (mam nadzieję, że będzie widoczny), żebyście mogli posłuchać o co chodzi. Może ktoś coś doradzi? https://megawrzuta.pl/download/d3f8bbb27c6453dbb995e1b431620088.html Sprawa rozwiązana. Jakby ktoś był zainteresowany to wymiana koła na sachs załatwiło sprawę.
skotmen Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Witam. Piszę bo mam problem. Ostatnio jak wprowadzałam auto do garażu to coś zaczęło tak pukać, chrobotać i sprzęgło tak drgało, że aż się wystraszyłam. Ale, że do mechanika mam ok. 100 m to od razu podjechałam. Diagnoza - dwumas. Auto wcześniej poszarpywało ale nic nie hałasowało. W poprzednim aucie też wymieniałam koło dwumasowe ale tam auto już było kupione z tą przypadłością. Ale miałam okazję się z tym zaznajomić i sprawa wyglądała inaczej. Tam koło ewidentnie dawało o sobie znać. Wracając do tematu rano odpaliłam auto i hałasu już nie było, ale że byłam umówiona to auto zawiozłam do mechanika. Powiedział, że to była wina koła i wymienił cały komplet: koło dwumasowe+sprzęgło+łożysko. Mam stare koło w garażu, ale one ma mniej luzu niż te nowe, ale ja się nie znam. Piszę o tym, ponieważ po wymianie auto "chodziło" gorzej niż przed. Jak odbierałam auto to od razu zauważyłam, że coś jest nie tak. Ale chłopak, który tam pracuje powiedział, żebym kilka dni pojeździłam i zobaczymy co będzie. Ale nic się nie zmieniło. Nie było nic lepiej. Oddałam auto ponownie i ponoć wymieniono wszystko jeszcze raz. Piszę ponoć, bo nigdy nie wiadomo. Ale to nieważne, Bynajmniej nadal coś jest nie tak. Objawy są takie: * delikatnie czuć drgania pod pedałem sprzęgła, * gdy puszczam sprzęgło tak tak przy końcu obroty wskakują na wyższe obroty - ok. 1000 i wtedy silnik pracuje normalnie * słychać dziwne dźwięki. Auto jest znowu u mechanika, ale może ktoś z Was się zetknął z taką sytuacją? Wrzucam filmik (mam nadzieję, że będzie widoczny), żebyście mogli posłuchać o co chodzi. Może ktoś coś doradzi? https://megawrzuta.pl/download/d3f8bbb27c6453dbb995e1b431620088.html Sprawa rozwiązana. Jakby ktoś był zainteresowany to wymiana koła na sachs załatwiło sprawę. Może coś więcej napiszesz Nowe koło było uszkodzone jakiej firmy LUK ? Wymiana w ramach gwarancji ? Kto ponosił koszty wymiany jeszcze raz ? Jakie koszty takiej zabawy ?
Gossia1 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Witam. Piszę bo mam problem. Ostatnio jak wprowadzałam auto do garażu to coś zaczęło tak pukać, chrobotać i sprzęgło tak drgało, że aż się wystraszyłam. Ale, że do mechanika mam ok. 100 m to od razu podjechałam. Diagnoza - dwumas. Auto wcześniej poszarpywało ale nic nie hałasowało. W poprzednim aucie też wymieniałam koło dwumasowe ale tam auto już było kupione z tą przypadłością. Ale miałam okazję się z tym zaznajomić i sprawa wyglądała inaczej. Tam koło ewidentnie dawało o sobie znać. Wracając do tematu rano odpaliłam auto i hałasu już nie było, ale że byłam umówiona to auto zawiozłam do mechanika. Powiedział, że to była wina koła i wymienił cały komplet: koło dwumasowe+sprzęgło+łożysko. Mam stare koło w garażu, ale one ma mniej luzu niż te nowe, ale ja się nie znam. Piszę o tym, ponieważ po wymianie auto "chodziło" gorzej niż przed. Jak odbierałam auto to od razu zauważyłam, że coś jest nie tak. Ale chłopak, który tam pracuje powiedział, żebym kilka dni pojeździłam i zobaczymy co będzie. Ale nic się nie zmieniło. Nie było nic lepiej. Oddałam auto ponownie i ponoć wymieniono wszystko jeszcze raz. Piszę ponoć, bo nigdy nie wiadomo. Ale to nieważne, Bynajmniej nadal coś jest nie tak. Objawy są takie: * delikatnie czuć drgania pod pedałem sprzęgła, * gdy puszczam sprzęgło tak tak przy końcu obroty wskakują na wyższe obroty - ok. 1000 i wtedy silnik pracuje normalnie * słychać dziwne dźwięki. Auto jest znowu u mechanika, ale może ktoś z Was się zetknął z taką sytuacją? Wrzucam filmik (mam nadzieję, że będzie widoczny), żebyście mogli posłuchać o co chodzi. Może ktoś coś doradzi? https://megawrzuta.pl/download/d3f8bbb27c6453dbb995e1b431620088.html Sprawa rozwiązana. Jakby ktoś był zainteresowany to wymiana koła na sachs załatwiło sprawę. Może coś więcej napiszesz Nowe koło było uszkodzone jakiej firmy LUK ? Wymiana w ramach gwarancji ? Kto ponosił koszty wymiany jeszcze raz ? Jakie koszty takiej zabawy ? Więc tak... Pierwsze koło było firmy Luk. Już jak przyszło to wspominał, że był zdziwiony jak przyszło, bo miało luzy, ale jak dzwonił to intercarsu to mu powiedzieli, że te koła tak mają. Więc założył, ale niestety jak wspominałam auto nie chodziło dobrze. Zamówił więc drugie, ale tamto było takie samo. Szczerze, to nie wiem czy zakładał je na nowo czy nie, ale mi się wydaje, że nie, ale nieważne. Coś tam pewnie pogrzebał, ale efektu nie było. Powiedziałam, że auto tak nie chodziło jak oddawałam i, że coś z tym muszą zrobić. Zamówił więc koło Sachsa i to koło ponoć było całkiem inne. Mówi, że nie miało luzów, że nie latało jak te z luka i po wymianie auto pracuje jak należy. Pedał nie drga, nic nie hałasuje, więc jest ok. Co do ceny to 2450 zł za komplet (sprzęgło, koło, łożysko i docisk-o ile się nie mylę ) i 400 zł za robotę, więc nie dopłacałam nic za tą wymianę. Co do koła Luka to mówi, że zareklamuje i mam się tym nie martwić. Prawdą też jest, że to mój znajomy i może mnie potraktował ulgowo.
komoornik Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Albo naopowiadał Ci dobrych bajek, skoro była taka możliwość
Gossia1 Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Albo naopowiadał Ci dobrych bajek, skoro była taka możliwość Nie za bardzo wiem co masz na myśli. Jaka możliwość? Faktury na zakup kół widziałam. Stare części dostałam z powrotem, więc nie mam powodu myśleć że coś kombinował. Ale najważniejsze, że auto chodzi jak trzeba
komoornik Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 1 godzinę temu, numi19 napisał: Autko przejechane ma 210tys przebieg udokumentowany bo na wszystko dostałem papiery Niestety ale sprzęgło nie było według papierów robione Ogólnie to żadnych objawów dwumasu nie ma a sprzęgło dopiero dzisiaj zaczęło się ślizgać I teraz dylemat robić jak zacznie się coś dziać więcej o częściej same sprzęgło czy kpl??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Roboty trochę jest ze sprzęgłem. Standardowo po takim przebiegu myśli się nad wymianą kompletu.
numi19 Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Roboty trochę jest ze sprzęgłem. Standardowo po takim przebiegu myśli się nad wymianą kompletu.Dzięki za poradęJest ktoś na forum kto sprzedaje komplety??Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
majbach7 Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 Witam, chcialbym podzielic sie informacja odnosnie wymiany kompletu sprzegla i dwumasy. Autko Audi A4 b8 Avant Quattro 2.0 TDI 143 KM CAGA z 2011 roku, przebieg w wiekszosci autostradowy 178 tys km. Zdecydowalem sie na wymiane poniewaz pedal sprzegla nie byl juz tak miekki jak powinien i przy mocniejszej jezdzie po miescie z 4 osobami na pokladzie pedal jeszcze twardnial . Oprocz tego, sprzeglo bralo juz dosc wysoko i ruszanie autem nie bylo plynne i komfortowe. W dodatki 1 bieg czasami wchodzil z oporem. Dwumasa zostala rowniez wymieniona chodziaz nie wydawala zadnych niepokojacych dzwiekow. W dodatku przy wcisnietym pedale sprzegla mozna bylo uslyszec dzwiek lozyska wyciskowego (inaczej oporowego). Czasami podczas gwlatownego ruszania pod gorke wyczuwalne bylo szarpniecie auta. Sprzeglo nie slizgalo sie. Po wymianie kompletu, roznica w komforcie uzytkowania jest znaczna, pedal pracuje bardzo delikatnie (tak jak w zony nowym golfie VII 1.4 TSI 150 KM z przebiegiem 2000 km) oraz ruszanie jest plynne. Rowniez drgania jakie byly przenoszone na karoserie po wymianie praktycznie nie czuc ze to diesel. Nowa dwumasa rowniez przy probie obrotu rekoma ma wyczuwalny luz lecz stara posiadala ewidentny luz. Koszt zakupu na Alledrogo sprzeglo z dwumasa, lozyskiem wyciskowym, tuleja prowadzaca lozysko to: SACHS 2500 zl, wysprzeglik hydrauliczny SACHS 200 zl. Numer czesci SACHS: 2289 000 298 009 - komplet sprzegla z dwumasa, 6283 000 090 009 - wysprzeglik 3114 000 946 - tuleja prowadzaca lozysko, Koszt wymiany to: 950 zl. Mam nadzieje ze w jakis sposob moja informacja pomoze uzytkownikom naszych perelek:)
Osta Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) No u mnie też już czuć że sprzęgło pada. Przebieg 230tyś km 2011r. U mnie trzeba odpowiednio operować sprzęgłem przy ruszaniu żeby auto nie zgasło i przy tym ruszaniu wyczuwalne są drgania samochodu na dodatek czasem coś "stuka", ale na razie nie wymieniam bo się nie ślizga (wymienione objawy nie występują codziennie i raczej na rozgrzanym silniku). Droga zabawa jak z wymianą wychodzi 3500 zł Edytowane 7 Lipca 2017 przez Osta
simon__75 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Dnia 7.07.2017 o 14:57, majbach7 napisał: Witam, chcialbym podzielic sie informacja odnosnie wymiany kompletu sprzegla i dwumasy. Autko Audi A4 b8 Avant Quattro 2.0 TDI 143 KM CAGA z 2011 roku, przebieg w wiekszosci autostradowy 178 tys km. Zdecydowalem sie na wymiane poniewaz pedal sprzegla nie byl juz tak miekki jak powinien i przy mocniejszej jezdzie po miescie z 4 osobami na pokladzie pedal jeszcze twardnial . Oprocz tego, sprzeglo bralo juz dosc wysoko i ruszanie autem nie bylo plynne i komfortowe. W dodatki 1 bieg czasami wchodzil z oporem. Dwumasa zostala rowniez wymieniona chodziaz nie wydawala zadnych niepokojacych dzwiekow. W dodatku przy wcisnietym pedale sprzegla mozna bylo uslyszec dzwiek lozyska wyciskowego (inaczej oporowego). Czasami podczas gwlatownego ruszania pod gorke wyczuwalne bylo szarpniecie auta. Sprzeglo nie slizgalo sie. Po wymianie kompletu, roznica w komforcie uzytkowania jest znaczna, pedal pracuje bardzo delikatnie (tak jak w zony nowym golfie VII 1.4 TSI 150 KM z przebiegiem 2000 km) oraz ruszanie jest plynne. Rowniez drgania jakie byly przenoszone na karoserie po wymianie praktycznie nie czuc ze to diesel. Nowa dwumasa rowniez przy probie obrotu rekoma ma wyczuwalny luz lecz stara posiadala ewidentny luz. Koszt zakupu na Alledrogo sprzeglo z dwumasa, lozyskiem wyciskowym, tuleja prowadzaca lozysko to: SACHS 2500 zl, wysprzeglik hydrauliczny SACHS 200 zl. Numer czesci SACHS: 2289 000 298 009 - komplet sprzegla z dwumasa, 6283 000 090 009 - wysprzeglik 3114 000 946 - tuleja prowadzaca lozysko, Koszt wymiany to: 950 zl. Mam nadzieje ze w jakis sposob moja informacja pomoze uzytkownikom naszych perelek:) Gdzie Wy kupujecie te części ??? U mnie za LUKa zaspiewali mi dzis 4100
KOMORNIK78 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 potrzebuje pomocy moje audi ma 185 tys i ostatnio zaobserwowalem ze przy 140 sa DRGANIA i jak kolega wyzej pisze sprzeglo wysoko bierze i czasami szarpie przy ruszaniu czy to koniec sprzegla czy dwumasy??? jak bede jezdzil do konca czy uszkodze silnik czy lepiej wymienic szybko a moze to cos innego dzieki za pomoc
simon__75 Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 18 godzin temu, simon__75 napisał: Gdzie Wy kupujecie te części ??? U mnie za LUKa zaspiewali mi dzis 4100 Możliwe żeby w LUKu nie było wysprzęglika a w SACHS jest ? W hurtowni powiedzieli ze do LUKa nie ma wysprzeglika a do II jest..... Gdzie ten wysprzeglik sie znajduje ? Inny jeszcze temat - łożysko igiełkowe i simerigg wału...macie jakies numery tego ?
M@rcus Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Gdzieś w tym temacie chłopaki pisali, że te łożyska mają numery 0B1105561E i 079105313A.
pimpam Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) Witam panowie. Mam pytanie, czy sprzęgło i dwumasa Sachs z A4 b8 allroad 143km 2.0tdi, 2010r, napęd na 4koła będzie pasowało do a4 b8 2.0 tdi 120km, 2009r? Temat dość pilny, jestem za granicą, a wszyscy polscy dostawcy urlopy sobie porobili, a znajomy mechanik ma akurat taki nowy zestaw. On twierdzi, że ma pasować, sprawdzał po katalogu i się zgadza, ale ja wolę się upewnić więc proszę jak ktoś wie o podpowiedź, bo nie chcę auta uziemić na bóg wie ile. Edytowane 31 Lipca 2017 przez pimpam
daniell-gda Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-sachs-audi-a4-b8-2-0-tdi-i6863229287.html taki zestaw wystarczy ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się