wyzyk83 Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 19 minut temu, corradoowner napisał: Chyba nie, po programie sprzęgło ślizga się tak samo jak Sachs. W innym temacie chłopaki się wypowiadali więc nie ma różnicy. wypowiadali się bo wszyscy wkładali sachs
corradoowner Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 Nie będę się kłócił bo nie pamiętam a nie chce mi się czytać znów całego tematu. Nikt nie potwierdził, że LUK wytrzyma więcej niż 400 Nm, czy Ty możesz potwierdzić?
wyzyk83 Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) nie wiem ile luk wytrzyma NM wszedzie polecją LUKA mniej problemów niż ze sachsem Edytowane 27 Lutego 2018 przez wyzyk83 1
duzy616 Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 1 godzinę temu, corradoowner napisał: Kupiłem na allegro z tej aukcji: http://allegro.pl/dwumas-sprzeglo-lozysko-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-2008-i7139938576.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wMlQxNDoxMzo1MC43MjZaO2J1eWVyO2RiMzdlZTgzMzY4MmFjM2ZlMTBlMWU2MTQyN2RjNzVkZWNlNDJjOTg1ZDcxODE3MmEwZDYxNmRiODJlY2JkNTg%3D I mogę polecić. Oryginalny komplet ładnie zapakowany. Wysprzęglik dokupiłem osobno też Sachs. Gość daje pisemną gwarancję na 2 lata. 23 godziny temu, corradoowner napisał: Przecież OEM to właśnie Sachs. Pytałem w ASO to zrobili mi promocje na 4600 więc podziękowałem. Za 2400 kupiłem komplet dwumasy z tarczą, dociskiem, łożyskiem z tuleją, wszystkie nowe śruby i wysprzęglik. Wszystko Sachs. Wyciągnąłem oryginał, który siedział w aucie i był to też Sachs o tych samych numerach. Do auta trafił nowy komplet Sachs ale z dociskiem Sachs performance. Wszystko śmiga pięknie, silnik równo pracuje, nic nie szarpie i na wolnych ani przy ruszaniu. Żadne przypalanie tarczy nie pomoże jak dwumas się kończy. To on szarpie a nie tarcza. Jakoś w ogłoszeniu nie wyczytałem, że w komplecie jest docisk performance? Dokupowałeś oddzielnie jeśli tak to gdzie? Tak na szybko cena samego docisku performance ok, 1700 zł. plus tarcza ok. 1600 zł. plus dwumasa itd. https://www.iparts.pl/czesc/tarcza-dociskowa-sprzegla-sachs-zf-sre-883082001872,0-294-883082001872-1457711.html Warto kupować tylko wzmocniony docisk bez wzmocnionej tarczy?
corradoowner Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) Nie pytałeś o docisk Performance. Oczywiście, że nie był w komplecie. Kupiłem go osobno też na allegro za 700zł nowy. 1700 to i tak tanio bo jak szukałem to zaczynały sie od 2400. Tarcza i dwumas jest seryjna, nie musi być performance. Docisk przenosi 550Nm z ori tarcza. Z tarczą racing 795Nm. Przerost formy nad treścią, żeby dłubać ta 2 litrówkę do momentu większego niż te 550Nm. Po rozmowie z 3 osobami z forum, które mają założony tylko docisk doszedłem do wniosku, że warto. Mam zamiar zrobić tyle mocy na ile wystarczy paliwa, czyli okolice 240km , chyba że ktoś podpowie jak zwiększyć wydajność układu paliwowego. Jak chcesz lecieć grubiej z modami to montuj 3.0 TDI. A co do tarczy to zawsze możesz obić kewlarem za jakieś 300-400zł wiec cenowo wychodzi lepiej niż tarcza Sachs performance. Któryś z chłopaków z forum ma docisk i tarczę performance i trochę narzeka na to jak pracuje sprzęgło. Przy samym docisku jest praktycznie jak seria. Edytowane 27 Lutego 2018 przez corradoowner
duzy616 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 9 godzin temu, corradoowner napisał: Nie pytałeś o docisk Performance. Oczywiście, że nie był w komplecie. Kupiłem go osobno też na allegro za 700zł nowy. 1700 to i tak tanio bo jak szukałem to zaczynały sie od 2400. Tarcza i dwumas jest seryjna, nie musi być performance. Docisk przenosi 550Nm z ori tarcza. Z tarczą racing 795Nm. Przerost formy nad treścią, żeby dłubać ta 2 litrówkę do momentu większego niż te 550Nm. Po rozmowie z 3 osobami z forum, które mają założony tylko docisk doszedłem do wniosku, że warto. Mam zamiar zrobić tyle mocy na ile wystarczy paliwa, czyli okolice 240km , chyba że ktoś podpowie jak zwiększyć wydajność układu paliwowego. Jak chcesz lecieć grubiej z modami to montuj 3.0 TDI. A co do tarczy to zawsze możesz obić kewlarem za jakieś 300-400zł wiec cenowo wychodzi lepiej niż tarcza Sachs performance. Któryś z chłopaków z forum ma docisk i tarczę performance i trochę narzeka na to jak pracuje sprzęgło. Przy samym docisku jest praktycznie jak seria. Ok. teraz rozumiem. Ten docisk za 700 zł. to raczej okazja. Daj znać jak zrobisz program.
mateusz16 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 15 godzin temu, corradoowner napisał: Kupiłem na allegro z tej aukcji: http://allegro.pl/dwumas-sprzeglo-lozysko-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-2008-i7139938576.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wMlQxNDoxMzo1MC43MjZaO2J1eWVyO2RiMzdlZTgzMzY4MmFjM2ZlMTBlMWU2MTQyN2RjNzVkZWNlNDJjOTg1ZDcxODE3MmEwZDYxNmRiODJlY2JkNTg%3D I mogę polecić. Oryginalny komplet ładnie zapakowany. Wysprzęglik dokupiłem osobno też Sachs. Gość daje pisemną gwarancję na 2 lata. AUDI0B1 105 266 AE0B1 105 266 AH0B1 105 266 AN0B1 105 266 D0B1 105 266 R Numery Sachs. Ja szukałem po tych numerach i trafiłem na powyższą aukcję. Wszystko pasuje. Ja kupowałem do CAGA, manual 6 biegów. Chciałem kupić CGLC do siebie bo wytrzymuje większy moment ale nigdzie nie mogłem dostać więc wybór padł na ori plus docisk Performance No właśnie ja szukam do CGLC i wychodzi na to że tylko ASO ale cena powala na kolana. Za dwumas wołają 5600 zł. A dwumas ze sprzeglem 7700 zł. Robota 2600zł. Także ostre przegięcie.
duzy616 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 48 minut temu, mateusz16 napisał: No właśnie ja szukam do CGLC i wychodzi na to że tylko ASO ale cena powala na kolana. Za dwumas wołają 5600 zł. A dwumas ze sprzeglem 7700 zł. Robota 2600zł. Także ostre przegięcie. Pewnie głupie pytanie, a nie da rady wstawić dwumasy od CAGA, CAHA + sprzęgło od OGLC Sprzęgło od OGLC i CGLC są takie same?
mateusz16 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Tego to już nie wiem. Na sprzegła24 zestaw oryginalny, produkcji Audi do CGLC, skrzynia manual 6 biegów kosztuje 3999zł. Pisałem z nimi, przysłali nawet zdjęcie. Przysyłają cały skręcony zestaw jak na zdjęciu.
mateusz16 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Tylko czy dwumas od CAGA pasuje do CGLC......
dzik Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Mateusz masz nr tego sprzęgła i dwumasy do CGLC od sprzęgła24?
wrclaguna Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Duzo osób mi pisze na PW co u mnie siedzi 2.0 TDI CR CAGA Miałem mozliowsc lata temu porównac FIZYCZNIE z A6 4G 2.0 TDI CR Podaje numery te co pamietałem dwumas tez z A60B1198141GX U mnie siedzi z A6 4G 2.0 TDI CR 177KM 0B1 141 117 K
mateusz16 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 3 godziny temu, dzik napisał: Mateusz masz nr tego sprzęgła i dwumasy do CGLC od sprzęgła24? Nie mam ale spróbuje załatwić.
mateusz16 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Znalazłem takie aukcje do silnika CGLC. Wydaje mi się że w a4, a5 i q5 jest to samo sprzęgło i dwumas. Większość osób odpisuje że brak zamienników do CGLC a trzy aukcje znalazłem z LUKa. Ale ile w tym prawdy? http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-q5-2-0-tdi-177-km-i7053480374.html http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-b8-2-0-tdi-177-km-i7114994820.html http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a5-2-0-tdi-177-km-i7214761686.html Napisałem do kolesia. Zobacze co odpisze. Dostałem takie numery ale to są chyba numery oryginału a nie luka. https://mojeautoczesci.pl/dwumasysprzegla/124-kolo-dwumasowe-sprzeglo-vw-passat-b5-19-tdi.html Jeśli luk wypuszcza sprzęgło to części posiadają inny numer niż oryginalny? Edytowane 5 Marca 2018 przez mateusz16
leoleo Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 (edytowane) Podpinam się do tematu.Szukam sprzęgła i dwumasy do cagc 88kw 2.00 tdi skrzynia LLM. Ktoś ma to już za sobą. Edytowane 9 Marca 2018 przez leoleo
MaciekPL Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 https://www.sachsperformance.com/de/kupplung/performance-kupplung-sachs/kupplungssatz-001872-002558 Witam planuje w najbliższym czasie wrzucić jakiś program większy. Jak na razie sprzęgło oryginalne chodzi bez zarzutu. Czy ten zestaw powyżej sachs dawał by radę powyżej 400nm? Jestem jeszcze zielony w tym wszystkim. Silnik CJCD 150km.
corradoowner Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Daje radę do ok 550Nm. Możesz wymienić sam docisk jeżeli Twój dwumas jest jeszcze sprawny. Ja kupiłem ori dwumas z ori tarczą i docisk Performance.
MaciekPL Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 17 godzin temu, corradoowner napisał: Daje radę do ok 550Nm. Możesz wymienić sam docisk jeżeli Twój dwumas jest jeszcze sprawny. Ja kupiłem ori dwumas z ori tarczą i docisk Performance. Tyle wystarczy. Do tego musiałbym jeszcze szukać dwumasy jakie koszty?
corradoowner Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Ja kupiłem komplet dwumas, tarcza, docisk, śruby, tuleja, łożysko za 2300 plus docisk Performance
Pawuero0807 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Czy jest ktoś mi w stanie odpowiedzieć czy taki zestaw sprzęgła będzie pasował do Audi A4 B8 AVANT 2.0TDI 143KM 2008 rok manual? VIN- WAUZZZ8K99A161555 http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-sachs-audi-a5-2-0-tdi-i6863231683.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się