Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[IbizaIIFL] prosze rzucic okiem w celu potwierdzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj miałem okazje logować koledze Seata, niestety nie znam oznaczenia silnika. Wstępnie postawiłem diagnozę zapieczonych łopatek turbiny ale proszę jeszcze was o potwierdzenie. Oczywiście wpada w tryb awaryjny, nawet nie można zalogować do 400 obr.

Log (1 - 008,010)

Log (2 - 011)

Log (3 - 003,011)

Log (4 - 011)

Opublikowano

Pewnie masz rację ale przed demontażem standardowo do sprawdzenia podciśnienia, gruszka, sztanga

Opublikowano

turbo zapieczone,a potem sprawdz szczelnosc dolotu i przeplywke.

Opublikowano

Właśnie jakiś błąd przeplywki był ale niestety nie pamiętam jaki. Mamy inna na podmiankę to zobaczymy jak wyjdą logi na innej

---------- Post dopisany 12-02-2013 at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany 19-01-2013 at 20:45 ----------

Dodam jeszcze ze niedawno sie okazalo ze turbo bez zmiennej geometri. Sam zylem w nieswiadomosci

Opublikowano
Dodam jeszcze ze niedawno sie okazalo ze turbo bez zmiennej geometri. Sam zylem w nieswiadomosci

Nadal żyjesz w nieświadomości :grin:

Tam jest właśnie turbo ze zmienną geometrią (co widać dokładnie w logu statycznym 011 BS). O ile w 011 BS zmienna geometria się porusza prawidłowo to już w 011 dynamicznym się blokuje w położeniu maksymalnego doładowania i łapie tryb awaryjny a przepływka z tego powodu mierzy maksymalne wartości. W drugim logu 011 widać, że zanim turbo przeładowuje to ma krótkie niedoładowanie co może świadczyć o tym, że może się przycinać jedynie sztanga wewnątrz gruchy siłownika podciśnienia albo też przycina się zarówno ona jak i kierownice spalin zmiennej geometrii turbo. Proponuję na początek wymontować sam siłownik podciśnienia (gruchę ze sztangą) z turbosprężarki a wtedy łatwo będzie ocenić co się przycina zanim podejmie się decyzję o wyjmowaniu całego turbo z silnika. Dojście do gruchy ze sztangą jest najłatwiejsze od góry silnika i radzę uważać przy odpinaniu zawleczki sprężystej E-clips przy zdejmowaniu sztangi z dźwigni kierownic spalin bo najczęściej odbija i pada na matę wygłuszajacą od spodu silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...