Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile powinno być wentylatorów ?


sławek85

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam pytanie .Czy w A4 B6 3.O i quattro w ręcznej skrzyni powinno być 2 wentylatory czy jeden ? Moje audi ma jeden duży wentylator i nic poza tym . Czy to normalne? Widziałem ze maja też i dwa . Auto było sprowadzone ze szwajcarji. Czy jak bym chciał zmienić na dwa to wystarczy podpiąć same wentylatory czy i sterownik też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie dzeję ale czy to jest normalne ze jest jeden tylko?

Ile kosztowała by taka chłodnica z wentylatorami i sterownikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam klimę ,2strefową niby. Jak kolega napisał jest jeden wentylator i takie klapki przypominające żaluzje w miejsce drugiego wentylatora.Nic się dzieje z temperaturą latem czy zimą jest 90* i ani drgnie więcej. Nawet w korkach po warszawie latem było ok. Tylko teraz mi zaczeła przeciekać na złonczeniu i zastanawiam się czy to nie wina tego ze jest za mało o jeden wentylator? Chłodnica oczywiście do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A auto z jakiego kraju pochodzi. Moja na ten przykład ze Szwajcari

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U taty w 1.8T jest też tylko jeden, elektryczny wentylator i klapki ażurowe w miejscu drugiego i to wszystko i nic się nie dzieje. Zostaw tak jak jest.

Ja mam 2 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi a4 b6, 2004 ALT 2.0 Benzyna 

Widzę jeden wentylator, czy on jest odpowiedzialny zarówno za klimę jak i chłodzenie silnika ?

Jeżeli tak, to czy nie podpięty kompresor może mieć wpływ, że się nie włącza nawet jak pokazuje na vagu temperaturę silnika 102 stopnie ? 

 

 

Edytowane przez krzysieklfc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, krzysieklfc napisał(a):

Widzę jeden wentylator, czy on jest odpowiedzialny zarówno za klimę jak i chłodzenie silnika ?

Tak. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, przem8 napisał(a):

Tak. 

 

Jeżeli tak, to czy nie podpięty kompresor może mieć wpływ, że się nie włącza nawet jak pokazuje na vagu temperaturę silnika 102 stopnie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma kompresor do tego? Vcds w testscie wyjść mozesz wykonać test wentylatorów i sprawdzić czy działa. 

Ilość wentylatorów wynika z faktu czy auto było wypuszczane na gorący klimat czy nie. 

Może masz zapowietrzony układ. Pierwszy bieg powinien się uruchomic kolo100 stopni, a drugi powyzej 105-107.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...