alisg Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 witam,ostatnio chciałem wymienić przednie sprężyny w swojej a4 i jednak to mnie trochę przerosło,teraz po przeczytaniu kilku postów rozjaśniło mi się w głowie...wtedy odkręciłem 3 śruby górne, dolną trzymajacą amorek z wachaczem i tu narodził sie problem...nie mogłem go za chiny wytargać,czy trzeba równiez wybić ten dolny wachacz (trzymający amorek) ewentualnie czym to zrobić?potrzeba do tego jakis specjalny przyrząd??teraz wiem,że trzeba jeszcze odkręcić śrube od zwrotnicy,która trzyma 2górne wachacze,ale czy to wystarczy,żeby go wyciągnąć??czy jednak ten dolny rownież do wybicia?? prosze o podpowiedź,pozdr
kamien85 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 ja wykrecisz srube spinająca dwa górne wachacze to wszystko bez problemu wyjmiesz. Dolnego nie trzeba ruszac.
KYZIOR Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Musisz mieć pręt albo większy klucz i młotek aby podważyć amorek im nasz niższe zawieszenie tym trudniej.
karol24 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Masz "ściski" do sprężyn? Musisz je ścisnąć zanim odkręcisz górę! Przód koniecznie bo Ci zęby może wybić
JulianSR Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Prawdę Panie mówisz. Jesli ogarniesz temat to zajmie ci okolo 2 godzin roboty, najdluzej schodzi zalozenie i sciaganie sciagaczy ze springow, bo trzeba sie nakrecic grzechotka. Do tego przyda ci sie ampul lub torx by sie amor nie obkrecal w srodku, i klucz oczkowy zagiety by nakretke przytrzymać. Ale juz dokladnie nie pamietam jaki wchodzi chyba 17. Do tego pare browarów by sie amor trzymal. I po robocie.
alisg Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 witam,nie chciałem zakładać nowego wątku,jednak guzik z wymiany,amorki wytargałem,okazało sie ze są czerwone sachs z oznaczeniem be... i nie mogłem na tyle ścisnąć sprężyny,żeby weszły,czy do tych amorków nie podejdą standardowe springi??
alisg Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 witam,nie chciałem zakładać nowego wątku,jednak guzik z wymiany,amorki wytargałem,okazało sie ze są czerwone sachs z oznaczeniem be... i nie mogłem na tyle ścisnąć sprężyny,żeby weszły,czy do tych amorków nie podejdą standardowe springi?? czy zawieszenie BE to jedynie inne amorki i ewentualnie sprężyny,czy również jakieś części zawieszenia...
karol24 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Amor + spężyna składają się na komplet przypomnij po co wymieniasz sprężyny? wsadzasz niższe? wyższe? jeśli masz sprawne te amory to możesz sobie zostawić. Na 1BA buja jak na statku a w zakrętach masakra. Jeśli teraz masz przód i tył 1BE sprawne to zostaw to, to jest i tak dość wysokie zawieszenie a jeżdzi się dużo lepiej niż na 1BA, każdy Ci tak powie....
alisg Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 sprężyny chciałem wymienić,ponieważ z jednej strony (prawej) mam pękniętą,kupiłem sprężyny,ale chyba standardowe,bo za chiny nie moge wcisnąć ich do tych amorków
JulianSR Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 A uzywasz sciagaczy do sprezyn,jesli nie to uzyj. A jesli tak to nie zakladaj bo koza cos czuje bedzie z jednej strony.
alisg Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 nie no,aż tyle siły to nie mam:decayed:ściągacze są,czyli generalnie do tych moich sachsów czerwonych BE są inne sprężyny niż te w standardowym zawieszeniu??
JulianSR Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 A jakiej firmy amorki masz? Moze masz inne niz oryginal i trzpien teleskopa jest krodszy. Lub byc moze teleskopu do konca nie wyciagneles. Ja jak u siebie wymienialem to jak w cisnelem go do konca to nie moglem z kolega we 2 wyciagnac go spowrotem. Ale po jakims czasie sie udalo.
alisg Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 amorki jeszcze chyba oryginały....sachs czerwone z oznaczeniem BE
karol24 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 teraz pytanie co to za sprężyny kupiłeś jakieś nowe czy używane oryginały? jakie mają oznaczenia? kolorowe kropki czy cokolwiek. Jest tyle tematów o oznaczenich sprężyn (kolorowe kropki na nich), bo silniki mają różne wagi i do nich sprężyny są też dopasowywane. Alisg -Tomaszu ogarnij się poświęć troche czasu na lekturę działu zawieszenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się