Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę logów. Od około półtora miesiąca auto ciężko zapala na zimnym. Co ciekawe nieraz lepiej zapala po kilkunastogodzinnym postoju na mrozie niż po 2-3godz postoju w garażu w temp. około +12 stopni.

Statyczne:

Log (0 - 007)

Log (1 - 001)

Log (2 - 013)

Log (3 - 014)

Log (4 - 004)

Log (5 - 003)

Log (6 - 000)

BS:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Log (3 - 004)

Opublikowano

sprawdz kat wtrysku. Cos mi sie wydaje ze za duzy.

Opublikowano

kat wtrysku bardzo ładnie ustawiony:wink: dawka paliwa tez na max ustawiona

Sprawdz kompresje i szczelnosc układu paliwowego.

Opublikowano

Sprawdź czy nie ma wycieku z uszczelek nastawnika.

Opublikowano

Odepnij czujnik temperatury... zobacz co się bedzie dzialo

Opublikowano
Odepnij czujnik temperatury... zobacz co się bedzie dzialo

Chodzi o czujnik temperatury cieczy chłodzącej?

Opublikowano

Tak... o samą wtyczkę...

Opublikowano

Dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Prawdopodobnie źle odpala przez nieszczelną pompę do której dostaje się powietrze. Co o tym sądzicie? Może coś jeszcze warto sprawdzić nim oddam pompę do naprawy?

---------- Post dopisany 09-02-2013 at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2013 at 00:10 ----------

Panowie pompa została uszczelniona. Jest lepie ale wciąż nie odpala tak jak powinien.

Poniżej logi z dzisiaj.

Statyczne:

Log (0 - 004)

Log (1 - 000)

Log (2 - 007)

Log (3 - 001)

Log (4 - 003)

Log (5 - 013)

Log (6 - 014)

BS:

Log (0 - 003)

Log (1 - 000)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

Opublikowano

teraz za wysoki kąt wtrysku masz ,za bardzo przyśpieszony ..

Opublikowano

Ok, dzięki panowie. Czyli pompiarz zawalił sprawę montując pompę a może ustawiał na zimnym silniku. Czy coś jeszcze można powiedzieć po logach?

---------- Post dopisany 14-02-2013 at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2013 at 18:48 ----------

Byłem u pompiarza i twierdzi że kąt wtrysku jest w widełkach dopuszczalnych a dla silników z większym przebiegiem zalecany jest wcześniejszy.

Dzisiaj miałem okazję, gdy nie chciał zapalić, odłączyłem czujnik temperatury. Kontrolka świec paliła się bardzo długo, po czym spróbowałem odpalić i niestety bez zmian kilka sekund musiałem kręcić nim odpalił.

Zaznaczam, że problem jest z pierwszym odpaleniem. Wystarczy żeby na sekundę odpalił silnik, po czym go zgaszę i wtedy już odpala bez problemu. Co więcej mam wrażenie że gorzej nieraz odpala po kilku godzinach stania niż po całym dniu.

Co o tym sądzicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...