greengrass Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Proszę o analizę logów. Od około półtora miesiąca auto ciężko zapala na zimnym. Co ciekawe nieraz lepiej zapala po kilkunastogodzinnym postoju na mrozie niż po 2-3godz postoju w garażu w temp. około +12 stopni. Statyczne: Log (0 - 007) Log (1 - 001) Log (2 - 013) Log (3 - 014) Log (4 - 004) Log (5 - 003) Log (6 - 000) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Log (3 - 004)
Rek1n Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 sprawdz kat wtrysku. Cos mi sie wydaje ze za duzy.
vauxhall95 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 kat wtrysku bardzo ładnie ustawiony:wink: dawka paliwa tez na max ustawiona Sprawdz kompresje i szczelnosc układu paliwowego.
Tommy Gun Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Sprawdź czy nie ma wycieku z uszczelek nastawnika.
przemik Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Odepnij czujnik temperatury... zobacz co się bedzie dzialo
greengrass Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Odepnij czujnik temperatury... zobacz co się bedzie dzialo Chodzi o czujnik temperatury cieczy chłodzącej?
greengrass Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Prawdopodobnie źle odpala przez nieszczelną pompę do której dostaje się powietrze. Co o tym sądzicie? Może coś jeszcze warto sprawdzić nim oddam pompę do naprawy? ---------- Post dopisany 09-02-2013 at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2013 at 00:10 ---------- Panowie pompa została uszczelniona. Jest lepie ale wciąż nie odpala tak jak powinien. Poniżej logi z dzisiaj. Statyczne: Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 007) Log (3 - 001) Log (4 - 003) Log (5 - 013) Log (6 - 014) BS: Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 011)
tomekkarauda Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 teraz za wysoki kąt wtrysku masz ,za bardzo przyśpieszony ..
greengrass Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Ok, dzięki panowie. Czyli pompiarz zawalił sprawę montując pompę a może ustawiał na zimnym silniku. Czy coś jeszcze można powiedzieć po logach? ---------- Post dopisany 14-02-2013 at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2013 at 18:48 ---------- Byłem u pompiarza i twierdzi że kąt wtrysku jest w widełkach dopuszczalnych a dla silników z większym przebiegiem zalecany jest wcześniejszy. Dzisiaj miałem okazję, gdy nie chciał zapalić, odłączyłem czujnik temperatury. Kontrolka świec paliła się bardzo długo, po czym spróbowałem odpalić i niestety bez zmian kilka sekund musiałem kręcić nim odpalił. Zaznaczam, że problem jest z pierwszym odpaleniem. Wystarczy żeby na sekundę odpalił silnik, po czym go zgaszę i wtedy już odpala bez problemu. Co więcej mam wrażenie że gorzej nieraz odpala po kilku godzinach stania niż po całym dniu. Co o tym sądzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się