Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa czy wymiana silnika ??


Romzi007

Rekomendowane odpowiedzi

kurde duzo za robote bierze u mnie 350 zł za kapitalny remont silnika wział.

No i potem musiałeś sprzedać auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy dołączę się mam podobny problem w swojej niuni 1.6 i bierze olej ale to tam wychodzi z 0,5 l na 1000km w ksiazce producent tez tak przewiduje nawet troche wiecej ale chodzi mi o to bo kolega nie miał cisnienia na 2 cylindrach a co by było do zrobienia jak np. ja bede mierzył to cisnienie i wyjdzie ze wszystko jest dobrze a mnie tylko wkurza w tym ze bierze olej to ze zarzuca mi świece i przestaje wtedy chodzic na jednym cylindrze bo to tylko zarzuca mi na 3 cylindrze a reszta chodzi 1,2 i 4 cylinder normalnie smiga z autem nic wiecej sie nie dzieje chodzi jak ulal proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byś robił uszczelniacze to musiał byś wymienić, uszczelkę pod głowicą i planowanie robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co sie dzialo jeszcze ...bo mowisz ze pobieral olej inne objawy byly?,,,moja mama ma adr z lpg przebieg ori 350tys..i tez pobiera olej ..no wsumie nie pobiera ale wywala przepustnica...po czyszczeniu przepustnicy po 2 dnich widac znowu ze przez nia wywala i leci podnia blokiem nizej..po filtrze oleju itd..i tam dolewam oleju i smiga dalej..a u Ciebie co jeszcze bylo ? bo umnie ubytkow mocy niema zadne zeczy sie nie dzieja..tylko olej wywala kij wie czemu..w plynie chlodniczym oleju niema..spalin tez..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr. kompresje i wtedy się pomyśli:wink:

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ----------

Da się wymienić bez demontażu głowicy , ale ta wyższa szkoła jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mam szfagra mechanika ktory mowi ze bez zdejmowania glowicy da rade spokojnie zrobic. a mi sie dzieje tylko to ze zarzuca mi jedna swiece olejem i jeden cylinder wypada z pracy i wtedy wymiana swiecy wchodzi w grę a takto to nic nie stracil na mocy ani nic wiecej sie nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 216 tys przebiegu to potwierdzone,czy na liczniku????

Mój ADR przejechał na gazie 340 tys km i rozkraczył się przy 460 tys.

Nie za bardzo chce mi się wierzyć w ten przebieg.

Witam

Oddałem Samochód Audi A4 B5 1.8 ADR + LPG do Mechanika. Pobierał olej .

Stwierdzono że w silniku nie ma na dwóch cylindrach ciśnienia i głowica do wymiany (renowacji ) pierścienie olejowe .Czy wymienić silnik ??

Przebieg 216 tyś (samochód zagazowany) 5 lat.

Proszę o pomoc ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie wiem, skąd Wy bierzecie tych mechaników - z całym szacunkiem, ale 350-500 za remont silnika, czyli wymianę pierścieni, zdjęcie głowicy, zrobienie dwóch prowadnic, wymiana uszczelniaczy, etc? Nie znam nikogo, kto zrobi za takie pieniądze;/ Najgorsze jest to, że potem właśnie ktoś powie "500 to drogo", bo kompletnie nie zna cen:facepalm:

Teraz merytorycznie - używka ADR - 600-1000zł. Pierścienie, uszczelniacze, uszczelki pod głowicę, kolektory, etc - ok 500zł. Do tego nowy olej, może być potrzebne planowanie głowicy. Generalnie rzecz biorąc - ok 1000-1500zł realnie powinno to kosztować. Moim zdaniem - warto remontować, jeżeli chce się tym autem jeździć. Co do uszczelniaczy - faktycznie można to zrobić bez zdejmowania głowicy, ustawiając tłoki w górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie o to chodzi ze dalem dla mechanika 350 zł i musialem auto odrazu sprzedac poprostu juz mi sie nie podobalo tak jak kiedys. a ode mnie kupil go kumpel i jak sprzedawalem to bylo na szafie 230 tys. a wczoraj jak jechalem z nim to prawie 300 tys. czyli 70 tys po remoncie nim nalatal i nic w silniku sie nie stalo. a te 500 to naprawde duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy mam pytanko czy ktoś z was wie może w jakich granicach powinno sie mieścić cisnienie oleju w cylindrach w moim silniku 1.6 ANA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy mam pytanko czy ktoś z was wie może w jakich granicach powinno sie mieścić cisnienie oleju w cylindrach w moim silniku 1.6 ANA

Chodzi o ciś sprężania , czy oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy mam pytanko czy ktoś z was wie może w jakich granicach powinno sie mieścić cisnienie oleju w cylindrach w moim silniku 1.6 ANA
sprezanie powyzej 12 a cisnienie oleju bo u mnie było na wolnych 5 bar a na 3 tys 8bar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr. pompę oleju, szczególnie zawór nadmiarowy, na wolnych nie mniej jak 2, a max 5 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...