webniety Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Witam tak jak w tytule moje Audi a4 b5 (1.6 benzyna) nie chce zapalić, nie wiem co się dzieje gdyż to już kolejny raz co naładuje akumulator to po zamontowaniu w samochodzie od razu rozładowuje trochę po ,,buczy,, i nic. Moje pytanie jest następujące czy to jakaś awaria czy potrzebny nowy akumulator. Pozdrawiam
ja74687 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 To naprawdę dziwne a nie robi ci nigdzie zwarcia ?? Bo albo masz bardzo mocne zwarcie albo aku padł, a jak podłączasz klemy to iskrzą ci czy nie ??
rafal9119 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 a ile lat aku ma. pewnie pora zainwestowac w nowy
wilku213 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 od razu rozładowuje trochę po ,,buczy,, i nic. I zalezy też co masz na myśli mówiąc "od razu" ... w momencie, czy dzien, dwa?
webniety Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Po pierwsze: nie nigdzie nie iskrzy Po drugie: akumulator jest z 2007r (i chyba czas na wymianę) Po trzecie: tak w momencie gdy chce odpalić samochód rozładowuje się akumulator
ja74687 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 to raczej aku do wymiany ale to jest dziwne że chociaż raz nie zakręci.
rafal9119 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 zastanawiam sie po co zakladasz temat jak odpowiedz znasz:facepalm:
webniety Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Po prostu nie wiem czy to akumulator na 100% czy np. awaria świec albo czegoś innego po prostu nie znam się jeszcze zbytnio na tym samochodzie
rafal9119 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 a co ma swieca wspolnego do padnietego aku. bierz miernik w łape i ognia ,sprawdzaj po kolei
DeeJay_Kill Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 ale sam sobie odpowiedziałeś - jak naładujesz aku i nie kręci, to wiadomo, ze już wyzionął ducha...
webniety Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 I ostatnie pytanie gdy byłem z tym u kolegi na komputerze pokazał błąd 282 (Nastawnik przepustnicy) o co chodzi w tym błędzie czy ma coś on wspólnego z akumulatorem ?? I tak właściwie na co muszę zwrócić uwagę przy kupnie akumulatora ? Czy dobrym wyborem będzie akumulator Centra CC550 55Ah ?
ja74687 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 tzn ten błąd mówi że samochód ma problem z ustawianiem przepustnicy czyszczenie i adaptacja powinna pomóc jak nie to wymiana, a aku to patrzysz na firmę a jakość też będzie ci obrazowała przede wszystkim cena, ja bym na twoim miejscu Bosch wybrał mam go u siebie i przy -20 nie miałem najmniejszego problemu z odpaleniem, a nie zamały chcesz do niego włożyć ja bym na twoim miejscu włożył mu 65 Ah alternator powinien dać radę, ale w sklepie dopytaj się jeszcze czy napewno go naładuje oni mają taką tabelkę i ci powiedzą
Gość Shiftback Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Moge podpiąć? zmieniam kwatere na 20 km dalej, mam problem mały bo autko śmiga norma. ale po jeździe i ponownym rozruchu spada na 200rpm i albo wskoczy na 1000rpm albo zgaśnie. W zime z rana normalnie pali od ręki 1000rpm. tylko na ciepłym mam taki wyczyn. żeby mi nie zdechł gdzieś po środku po prostu... w ogóle lubi falować....
prezesik18 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Po pierwsze: nie nigdzie nie iskrzyPo drugie: akumulator jest z 2007r (i chyba czas na wymianę) Po trzecie: tak w momencie gdy chce odpalić samochód rozładowuje się akumulator Najlepiej gdybyś zmierzył spadek napięcia na akumulatorze podczas rozruchu. Jak spada poniżej 9.5V to do wymiany. Moge podpiąć? zmieniam kwatere na 20 km dalej, mam problem mały bo autko śmiga norma. ale po jeździe i ponownym rozruchu spada na 200rpm i albo wskoczy na 1000rpm albo zgaśnie. W zime z rana normalnie pali od ręki 1000rpm. tylko na ciepłym mam taki wyczyn. żeby mi nie zdechł gdzieś po środku po prostu... w ogóle lubi falować.... Jak masz VAG to sprawdź błędy, czujnik temperatury, zaadaptuj przepustnicę. Sprawdź czy masz odmę szczelną bo może łapać tamtędy lewe powietrze i obroty przez to będą falować.
Gość Shiftback Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 szczelność mam. objawy tylko na ciepłym. bez gazu. jak to krokowy to git. na vagu tylko miałem moje wynalazki poza tym czysto. logi b. dobre wg kolegów. anomalia to łapie 200rpm i powoli wraca na 900 na ciepłym. nie gaśnie tylko jakby za dużo tlenu. thx
webniety Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 To na koniec jeszcze raz takie podsumowanie jeżeli chodzi o nie odpalenie to jest to związane z przepustnicą (i tak właściwie o co chodzi z tą przepustnicą) czy wystarczy tylko wymiana akumulatora ---------- Post dopisany 28-01-2013 at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2013 at 22:12 ---------- Wymiana akumulatora pomogła temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się