turzol Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Kamil poczytaj temat --> http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-elektryczna-nagrzewnica-99896/ W instrukcji obsługi również jest o tym wspomniane
julo23 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Na econ czy bez - wydaje mi się że jak złapie 90*C to już powinien je trzymać, skoro nie grzejesz wnętrza nadmiernie lub nie pracuje na wolnych obr. Podrzewacz działa jak włączymy klime. Ale to też jest okupione wyższym poborem prądu - a więc też spalaniem. Wymień ten termostat - ja też to zrobie i się oceni. Ewent. zostanie nam wymienić czujnik temp.
wojtaszek18 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam, panowie ja tez mam widze z tym problem, od niedawana posiadam audi z silnikiem TDI awx i troche przysłoniłem chlodnice tekturą i na trasie 100km nie złapie mi 90st( obstawiam ze temperatura właściwa to gdy wskaźnik stoi równo pionowo) sprzedawca powiedział, że wszystko ok tylko jest zima;/ także nie wiem już sam. co o tym myślicie?? pozdrawiam
julo23 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Sprzedawca to ci wszystko powie i obieca.
pakotomasz Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam, panowie ja tez mam widze z tym problem, od niedawana posiadam audi z silnikiem TDI awx i troche przysłoniłem chlodnice tekturą i na trasie 100km nie złapie mi 90st( obstawiam ze temperatura właściwa to gdy wskaźnik stoi równo pionowo) sprzedawca powiedział, że wszystko ok tylko jest zima;/ także nie wiem już sam. co o tym myślicie?? pozdrawiam W twoim przypadku też obstawiałbym termostat. Zima zimą, ale znowu nie mamy aż takich mrozów, żeby nie załapał 90C, zwłaszcza na trasie 100km.
wojtaszek18 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 bo ogólnie jestem jak na razie zadowolony z auta, ale ta temperatura właśnie mnie dziwi, poprzednie auto mi trzymało ładną temp ale to był benzyniak to myśle pewnie diesle tak maja, ale też teścia renault scenic łapie dosyć szybko temp i jest wlasciwa, a tu kicha, a czy stopień trudności wymiany tego jest wysoki?? jakies podpowiedzi:kwasny:
pakotomasz Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Jeśli chodzi o wymianę termostatu to poszukaj na forum. Jest tego mnóstwo. Sam osobiście nie wymieniałem, ale z tego co tu czytałem to nie jest to jakaś budowa rakiet:wink:
wojtaszek18 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 też tak myślę, że nie może być to jakoś szczególnie trudne, bo przyznam w poprzednim aucie nie wymieniałem tego nigdy, to nie wiem. myślę ze termostat się uszkodził bo poprzedni własciciel jeździł na krótkie dystanse do pracy okolo 8km:kwasny:
Kamil457 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 julo23, przecież pisałem że wczoraj wymieniłem termostat na ORI. Proszę Cię przeanalizuj jeszcze raz moje wszystkie wypowiedzi.. bo zdaje mi się że w odpowiedni sposób podszedłem do tematu i sprawdziłem wszystko co należy a mimo to ludzie piszą różne porady, które zostały już zastosowane i dalej nie wiem czy tak ma być.. Też miałem poprzednio benzyniaka i trzymał temperaturę idealnie. ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ---------- a tu jeden pisze, że wysoka sprawność silnika.. inny mówi że zima.. kolega mówi że on ma normalnie 90st po kilku km i że trzyma.. kto inny pisze żeby się nie przejmować.. kto inny pisze żeby wsadzić karton a jeszcze ktoś że to wszystko jest wyliczone po to żeby temperatura była ciągle równa bez względu na pogodę.. Nie wiem dlaczego ten silnik nie chce osiągnąć tych pieprzonych 90st.. zdaje mi się że wszystko opisuje szczegółowo i dokładnie..
wojtaszek18 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ja opisałem jak miałem w poprzednim aucie a teraz moje audi też nie osiąga tych 90st, tylko jak do tej pory nie zwróciłem na to wogóle uwagi, i nawet przysłonięcie kartonem chlodnicy nic nie zmieniło w moim przypadku, także nie wiem jak to z tym jest, chciałbym żeby wypowiedziały się na ten temat osoby co juz mają ten samochód sporo jak to z tym jest, pozdrawiam
turzol Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Dzisiaj wracając z pracy zrobiłem mały test żeby sprawdzić po ilu km załapie na zegarach równe 90st C. Wyjazd z pracy od razu na trase szybkiego ruchu, prędkość 80km/h , V bieg, obroty 1900rpm, tempomat. Klimatronic ustawiony na 21st C, 2 kreski nadmuchu na szybę przednią, econ wyłączony. Przy temperaturze zewn. +2st C (wskazanie z FIS) po przejechaniu 7,5km na blacie wskazówka osiągnęła równe 90st C
julo23 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ja zauważyłem że to też zależy z jakimi obrotami się jedzie, i czy klima włączona. Jak się troche wyprzedza albo jedzie pod górę to szybciej sie nagrzeje. Wiadomo że nikt nie rzeźni na zimnym silniku ale czasami warunki wymuszają troche depnąć.
Kamil457 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 to ja wczoraj zrobilem trase 13km 130km/h na 6 biegu, potem 20minut po miescie i spowrotem 13km trasa i nie mialem magicznych 90st.. moze kolo 80-85st. Wskazowki na 90 nie widzialem. Klima ustawiona na 16st nawiew na 3 kreski .Przypominam, ze w poniedzialek wymienilem termostat na oryginamny. I co ja mam z tym zrobic? ma ktos jakies propozycje?
MarianekZg Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 ja bym spróbował jeszcze raz porządnie odpowietrzyć układ kurcze no nie ma siły żeby się nie nagrzał
Kamil457 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 moglbys napisac, jak to sie odpowietrza? ja nic nadzwyczajnego nie robilem bo czytalem ze samo sie odpowietrza
MarianekZg Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/ahh-1z-afn-avg-ajm-anb-atj-wymiana-termostatu-fotostory-2575/#msg80782
gregfr Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 hmmm... z tego co tutaj gdzies wyczytalem, to da sie wymienic termostat w B6 bez spuszczania plynu (na szybka podmianke). Jestem sprawny maualnie i juz nie ra grzebalem przy samochodzie, robiac to pierwszy raz powinienem sie z tym uporac bez wiekszych problemow?
pakotomasz Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jeśli jesteś tak szybki to próbuj:wink:
MarianekZg Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 hmmm... z tego co tutaj gdzies wyczytalem, to da sie wymienic termostat w B6 bez spuszczania plynu (na szybka podmianke). Jestem sprawny maualnie i juz nie ra grzebalem przy samochodzie, robiac to pierwszy raz powinienem sie z tym uporac bez wiekszych problemow? nie ma opcji bez spuszczania płynu ---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ---------- Jeśli jesteś tak szybki to próbuj:wink: ale to musiał by być szybszy od szybkości :grin:
gregfr Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 hahhahaa, ok wystarcza mi takie odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się