Jump to content

zasieg pilota-problem rozwiązany


Recommended Posts

Mi szkoda drugi kupować bo jeden mam i hula jak trzeba a drugi awaryjny jest skopany, więc może pogrzebie trochę. Raczej sytuacji nie pogorszę :wink:

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich :wink: widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem?:kwasny: dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem :wink:

Link to post
Share on other sites
Witam wszystkich :wink: widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem?:kwasny: dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem :wink:

Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk

Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie.

Link to post
Share on other sites
Co masz na myśli mówiąc problem tkwi w policzkach?

Pisze z telefonu... miało być w kluczykach :)

Link to post
Share on other sites
Witam wszystkich :wink: widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem?:kwasny: dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem :wink:

Ja posiadam auto już prawie 4 lata i nie wymieniałem baterii, co prawda działa już tylko z ok 10m, a czasami trzeba nawet podejść na 3m żeby zamknął/otworzył.

Link to post
Share on other sites
Witam wszystkich :wink: widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem?:kwasny: dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem :wink:

Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk

Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie.

Witam kolego :wink: próbowałem w ten sposób ale nie działa :kwasny: chyba w najbliższym czasie będę musiał udać się do jakiegoś speca od kodowania kluczyków:wink:

Link to post
Share on other sites

Sposoby z sekwencjami ruchów nie zawsze działają. Ale do kodowania pilota speca nie trzeba, każdy z VAGiem zrobi to w 5 min.

Link to post
Share on other sites
:wink:

Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk

Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie.

Witam kolego :wink: próbowałem w ten sposób ale nie działa :kwasny: chyba w najbliższym czasie będę musiał udać się do jakiegoś speca od kodowania kluczyków:wink:

Znajdź kogoś kto ma Vaga i zrobi ci to za piwko bo "spece" to kawał kasy wezmą od ciebie, a to jest 5 min roboty

tu masz tutorial jak sie to robi Vagiem

Lepiej kupić kabel do auta, będziesz miał na zapas i robił sobie co chcesz z autem a nie płacić "specom" za każdym razem po 50zł

Link to post
Share on other sites

Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Link to post
Share on other sites
Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia.

Link to post
Share on other sites
Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia.

Tak kluczyki są oryginalne :wink:

Link to post
Share on other sites
Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia.

Tak kluczyki są oryginalne :wink:

Zakoduj jak w tutorialu kluczyk i będzie OK

Link to post
Share on other sites
Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia.

Tak kluczyki są oryginalne :wink:

Zakoduj jak w tutorialu kluczyk i będzie OK

Witam :wink: byłem u znajomego który ma Vaga żeby zakodować kluczyk i okazało sie że jest on przypisany do auta ale centrala go nie widzi:kwasny: powiedział że raczej jest padnięty i trzeba będzie kupic jakąś używke i przypisać do auta

Link to post
Share on other sites

Dziwne z tymi kluczykami. Ja od kiedy odkupiłem auto od brata 3 lata temu to nie zmieniałem baterii w żadnym pilocie, a on pewnie też dosyć dawno albo wcale. Otwieranie auta łapie mi z ok. 50 m (z 9 piętra bez problemu otwieram auto na parkingu). Otwieranie bagażnika nie zawsze, bo wtedy sygnał musi być chyba dłuższy.

Co zauważyłem, to zawsze po wyjęciu akumulatora rozkodowuje mi piloty. Wtedy wystarczy każdym kluczykiem z osobna włączyć zapłon i nacisnąć przycisk zamykania/otwierania.

Jest gdzieś rozpiska, które moduły komfortu obsługują domykanie szyb i jak to uruchomić?

Link to post
Share on other sites

Jeśli odpinales aku i domykanie padło to musisz zrobić adaptację.

Otwierasz szybę i trzymasz przycisk wcisniety jeszcze przez 6 sek po otwarciu, zamykasz przytrzymujesz też 6 sek. Tak wszystkie szybki i powinno zacząć działać z pilota.

EDIT: musisz wciskać przycisk mocniej, "do drugiego położenia" coś mi się tak wydaje... Chyba :sly:

Link to post
Share on other sites

Witam. Miałem podobny problem z zasięgiem pilota. Po zakupie (2lata temu) działał z 4 piętra i 150 metrów od bloku. Dodatkowo radio zaczęło szumiec za miastem. Na trasach tylko w centrum lapalem stację. Nad tylną szybą jest wzmaniacz antenowy. Gdy go przyciskalem do szyby było ok. Zaczepy mam trochę połamane niestety, więc odgialem blaszki, wyszczyscilem wszystko spirytusem i na stałe przykleilem paskami taśmy dwustronnej Tesa. Mocne i trwałe polaczenie. Powyższe problemy zniknęły i jest ok

Link to post
Share on other sites

Witam. Miałem podobny problem z zasięgiem pilota. Po zakupie (2lata temu) działał z 4 piętra i 150 metrów od bloku. Dodatkowo radio zaczęło szumiec za miastem. Na trasach tylko w centrum lapalem stację. Nad tylną szybą jest wzmaniacz antenowy. Gdy go przyciskalem do szyby było ok. Zaczepy mam trochę połamane niestety, więc odgialem blaszki, wyszczyscilem wszystko spirytusem i na stałe przykleilem paskami taśmy dwustronnej Tesa. Mocne i trwałe polaczenie. Powyższe problemy zniknęły i jest ok

Masz fotke w ktorym konkretnie miejscu jest ten wzmacniacz?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Panowie mam pytanko,przypisałem sobie drugi kluczyk do auta tylko że nie działają przyciski ?

Wina baterii cheba nie skoro na vagu cyfry przeskakują po nacisnieciu?

Macie jakies pomysł na co luknąć :)

Link to post
Share on other sites

W sedanie nad tylną szybą, avant w słupku

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

a2e00a78fb94e3368c6dd8685a0093e8.jpg

No ja mam Avanta. Lewy czy prawy slupek? Jak sie tam dostac? Mam te same objawy z Radiem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Nikt nic?

Próbowałem to co kolega wyżej napisał z wcisnietym guzikiem przekrecic stacyjke i tez nic

Link to post
Share on other sites

Ja swoj problem juz rozwiazalem. Bylem u Domina i kazal kupic nowy kluczyk. Na jego kluczyku wszystko smigalo :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Przekldasz graty ze starego. Grot itp. Kodujesz vagiem i smiga :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Żadnego pinu nie trzeba będzie wyciągać z licznika,gdzie znajde procedure kodowania,w razie gdyby zaszła potrzeba pokazania 'specowi' bo vaga ani laptopa nie posiadam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...