worm87 0 Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Mi szkoda drugi kupować bo jeden mam i hula jak trzeba a drugi awaryjny jest skopany, więc może pogrzebie trochę. Raczej sytuacji nie pogorszę Link to post Share on other sites
AlbertRS4 1 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Witam wszystkich widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem? dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem Link to post Share on other sites
silnik 3 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Witam wszystkich widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem? dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie. Link to post Share on other sites
worm87 0 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Co masz na myśli mówiąc problem tkwi w policzkach? Link to post Share on other sites
silnik 3 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Co masz na myśli mówiąc problem tkwi w policzkach? Pisze z telefonu... miało być w kluczykach Link to post Share on other sites
YOGI3000 4 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Witam wszystkich widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem? dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem Ja posiadam auto już prawie 4 lata i nie wymieniałem baterii, co prawda działa już tylko z ok 10m, a czasami trzeba nawet podejść na 3m żeby zamknął/otworzył. Link to post Share on other sites
AlbertRS4 1 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Witam wszystkich widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem? dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie. Witam kolego próbowałem w ten sposób ale nie działa chyba w najbliższym czasie będę musiał udać się do jakiegoś speca od kodowania kluczyków:wink: Link to post Share on other sites
worm87 0 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Sposoby z sekwencjami ruchów nie zawsze działają. Ale do kodowania pilota speca nie trzeba, każdy z VAGiem zrobi to w 5 min. Link to post Share on other sites
silnik 3 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie. Witam kolego próbowałem w ten sposób ale nie działa chyba w najbliższym czasie będę musiał udać się do jakiegoś speca od kodowania kluczyków:wink: Znajdź kogoś kto ma Vaga i zrobi ci to za piwko bo "spece" to kawał kasy wezmą od ciebie, a to jest 5 min roboty tu masz tutorial jak sie to robi Vagiem Lepiej kupić kabel do auta, będziesz miał na zapas i robił sobie co chcesz z autem a nie płacić "specom" za każdym razem po 50zł Link to post Share on other sites
worm87 0 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Dobrze gada dać mu wódki Link to post Share on other sites
AlbertRS4 1 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Link to post Share on other sites
silnik 3 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia. Link to post Share on other sites
AlbertRS4 1 Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia. Tak kluczyki są oryginalne Link to post Share on other sites
silnik 3 Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia. Tak kluczyki są oryginalne Zakoduj jak w tutorialu kluczyk i będzie OK Link to post Share on other sites
AlbertRS4 1 Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia. Tak kluczyki są oryginalne Zakoduj jak w tutorialu kluczyk i będzie OK Witam byłem u znajomego który ma Vaga żeby zakodować kluczyk i okazało sie że jest on przypisany do auta ale centrala go nie widzi:kwasny: powiedział że raczej jest padnięty i trzeba będzie kupic jakąś używke i przypisać do auta 1 Link to post Share on other sites
kqba 2 Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Dziwne z tymi kluczykami. Ja od kiedy odkupiłem auto od brata 3 lata temu to nie zmieniałem baterii w żadnym pilocie, a on pewnie też dosyć dawno albo wcale. Otwieranie auta łapie mi z ok. 50 m (z 9 piętra bez problemu otwieram auto na parkingu). Otwieranie bagażnika nie zawsze, bo wtedy sygnał musi być chyba dłuższy. Co zauważyłem, to zawsze po wyjęciu akumulatora rozkodowuje mi piloty. Wtedy wystarczy każdym kluczykiem z osobna włączyć zapłon i nacisnąć przycisk zamykania/otwierania. Jest gdzieś rozpiska, które moduły komfortu obsługują domykanie szyb i jak to uruchomić? Link to post Share on other sites
leh 1 Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Jeśli odpinales aku i domykanie padło to musisz zrobić adaptację. Otwierasz szybę i trzymasz przycisk wcisniety jeszcze przez 6 sek po otwarciu, zamykasz przytrzymujesz też 6 sek. Tak wszystkie szybki i powinno zacząć działać z pilota. EDIT: musisz wciskać przycisk mocniej, "do drugiego położenia" coś mi się tak wydaje... Chyba :sly: Link to post Share on other sites
xsebo1 10 Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 Witam. Miałem podobny problem z zasięgiem pilota. Po zakupie (2lata temu) działał z 4 piętra i 150 metrów od bloku. Dodatkowo radio zaczęło szumiec za miastem. Na trasach tylko w centrum lapalem stację. Nad tylną szybą jest wzmaniacz antenowy. Gdy go przyciskalem do szyby było ok. Zaczepy mam trochę połamane niestety, więc odgialem blaszki, wyszczyscilem wszystko spirytusem i na stałe przykleilem paskami taśmy dwustronnej Tesa. Mocne i trwałe polaczenie. Powyższe problemy zniknęły i jest ok Link to post Share on other sites
muunv 79 Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Witam. Miałem podobny problem z zasięgiem pilota. Po zakupie (2lata temu) działał z 4 piętra i 150 metrów od bloku. Dodatkowo radio zaczęło szumiec za miastem. Na trasach tylko w centrum lapalem stację. Nad tylną szybą jest wzmaniacz antenowy. Gdy go przyciskalem do szyby było ok. Zaczepy mam trochę połamane niestety, więc odgialem blaszki, wyszczyscilem wszystko spirytusem i na stałe przykleilem paskami taśmy dwustronnej Tesa. Mocne i trwałe polaczenie. Powyższe problemy zniknęły i jest ok Masz fotke w ktorym konkretnie miejscu jest ten wzmacniacz? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
xsebo1 10 Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 W sedanie nad tylną szybą, avant w słupku Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
rrrudy25 11 Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Panowie mam pytanko,przypisałem sobie drugi kluczyk do auta tylko że nie działają przyciski ? Wina baterii cheba nie skoro na vagu cyfry przeskakują po nacisnieciu? Macie jakies pomysł na co luknąć Link to post Share on other sites
muunv 79 Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 W sedanie nad tylną szybą, avant w słupku Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka No ja mam Avanta. Lewy czy prawy slupek? Jak sie tam dostac? Mam te same objawy z Radiem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
rrrudy25 11 Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Nikt nic? Próbowałem to co kolega wyżej napisał z wcisnietym guzikiem przekrecic stacyjke i tez nic Link to post Share on other sites
muunv 79 Posted October 22, 2016 Share Posted October 22, 2016 Ja swoj problem juz rozwiazalem. Bylem u Domina i kazal kupic nowy kluczyk. Na jego kluczyku wszystko smigalo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
doman96b6 1 Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Czyli trzeba kupić cały kompletny kluczyk ,zakodować sekwencja przycisków i będzie chulało? Link to post Share on other sites
muunv 79 Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Zakodowac vagiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
doman96b6 1 Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Fakt,racja.Nie trzeba będzie zmieniac kapsułki immo w tym nowo zakupionym pilocie? Link to post Share on other sites
muunv 79 Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Przekldasz graty ze starego. Grot itp. Kodujesz vagiem i smiga Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
doman96b6 1 Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Żadnego pinu nie trzeba będzie wyciągać z licznika,gdzie znajde procedure kodowania,w razie gdyby zaszła potrzeba pokazania 'specowi' bo vaga ani laptopa nie posiadam Link to post Share on other sites
steve69 4 Posted November 27, 2016 Share Posted November 27, 2016 ... gdzie znajde procedure kodowania... Szukajcie, a znajdziecie ;-) -- Pozdrawiam. Sławek Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now