daro84.pl Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 czy jest możliwość wymiany tego wężyka przy kierownicy powietrza i czy można ją bezpiecznie rozebrać żeby sprawdzić stan membrany
Michał139 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 chyba chodzi o poduszkę powietrzną w kierownicy ??? ale o jakim wężyku mowa to nie wiem
daro84.pl Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 kierownica powietrza przy kolektorze ssącym silnik 2.0 alt
klobusik Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Chodzi o zmienną geometrie dolotu. Wężyk można wymienić wystarczy zsunąć go z króćców przy zaworze i gruszce. Aby skontrolować mębrane trzeba zdemontować gruszkę. Musisz zdjąć klapkę żeby dostać się do środka gruszki tam będą dwie śrubi Torx, które trzeba odkręcić. Następnie delikatnie pociągnąć do siebie. Ze środka kolektora wysunie się wałek, który z gruszką trzyma się jak dobrze pamiętam na dwóch zaczepach, delikatnie rozłączamy i mamy gruszkę na wierzchu. Następnie rozkładamy kulistą część gruszki (łączenie na środku) podwadzająć delikatnie dookoła śrubokrętem. W środku jest membrana i uwaga na sprężynę.
daro84.pl Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Wielkie dzięki o to mi chodziło. Powiedz mi jeszcze czy ten wałek wyjdzie cały z gruszką czy trzeba jego odpiąć i zostanie w kolektorze
klobusik Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Wałek trzeba odpiąć bo zamało jest miejsca z przodu żeby go wyjąć, no chyba że zdemontujesz pas przedni to powinna wyjść całość. Jeszcze jedna uwaga pomiędzy wałkiem i gruszką też jest sprężyna więc tzreba uważać zeby nie wypadła. Pozdrawiam i życze powodzenia.
daro84.pl Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 Może lepiej będzie jak zdemontuje kolektor to będzie lepszy dostęp bo jeszcze mam zamiar wyczyścić przepustnice i zrobić moda odmy
lukassteryd Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Bez sensu 1000 razy łatwiej zdemontować tę gruche niż kolektor. Z przepustnicą też nie ma tragedii, chociaż jest trochę odpinania przewodów A jak kierownica działa to nawet jej nie rozbieraj.
daro84.pl Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 Chyba aż tak bardzo ciężko nie jest jego wyciągnąć.Muszę wymienić wężyki przy gruszce i ni chce połamać króćców. Jak bym wymontował kolektor to miałbym dobry dostęp do odmy,przepustnicy i tej gruszki
lukassteryd Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Rób jak uważasz ją zrobiłem to wszystko bez ściągania kolektora, bo obawiałem się że. jak go spowrotem poskladam to mogą być gdzieś nieszczelności.myślę że jak się zdecydujesz na ściągnięcie kolektora to kupuj za wczasu nową uszczelke pod niego.
daro84.pl Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 Uszczelki nie będę ruszał. Poluzuje opaski i wyjdzie bez gumowych tulei, będzie łatwiej ---------- Post dopisany 25-02-2013 at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 22:44 ---------- Dzisiaj sprawdzałem czy ta gruszka działa i niestety nie. Po wciśnięciu gazu nie reaguje
jareek87 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Witam, Mam kilka pytań dotyczących " kierownicy powietrza" przy ssącym. Pod klapką zauważyłem, że to cięgno sterujące jest zerwane. Podczas próby na postoju nic się nie dzieje pod klapką a może dopiero pod obciążeniem zaczyna działać? Czy na LPG może przez to przy ruszaniu lekko szarpnąć (przymulić?)? I na benzynce też coś brakuje mocy. Z góry dziękuję za podpowiedzi Pozdrawiam,
darkle Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Ta "kierownica powietrza" to inaczej sterowanie długością kolektora ssącego czyli jakby przełącza albo moment albo moc. Przy zerwanym cięgle auto jest wyraźnie słabsze ponieważ nie ma pełnego momentu obrotowego na niższych obrotach. To cięgienko ruszy się właśnie gdy będzie potrzebny moment a więc na chwilkę ruszy się gdy dodasz gazu. Chyba że masz możliwość podglądać ją w czasie jazdy, wtedy przy niskich obrotach i wcisniętym gazie cięgno będzie cofnięte w kierunku gruszki. A że masz je zerwane więc nie obróci klapkami w kolektorze
benyA4 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 jak bys potrzebowal kierownice powietrza to daj znac na PW
goralpio Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 ja też u siebie nie widze reakcji po wciśnięciu gazu, a więc w jakich warunkach to się przestawia czy może ktoś mi powiedzieć
emsiek Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Jak gazujesz gwałtownie do 3,5tys mniej lub więcej tylko gwałtownie, to powinna ta dźwigienka się ruszać. Jeżeli nie rusza się to najprawdopodobniej membrana jest pęknięta (u mnie było pęknięcie malutkie na 3 może 4mm i to wystarczyło. Skleiłem jak dętkę, a ile to wytrzyma wyjdzie w praniu. Teraz działa. Ta membrana jest w tej gruszce. Jak to zdemontować napisał już powyżej klobusik.
radekjez Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Witam wszystkich chopaki czy kierownica powietrza bedzie pasowala od fsi 2.0 150kM do 2,0 alt dzieki z gory
benyA4 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Tu masz etke to sobie sprawdz IFI :: Free services
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się