Śliwek Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 ja montowałem w partnerskim staga własnie. rozmawiałem z chłopakami co do 1,8 t pakują, i twierdzą ze spokojnie wyrabia się do 180 km, a po odpowiednich zabiegach nawet 210 km obrobi. cóż, na montaż czekałem 2 miesiące. teraz jak bylem gazowac kolegi auto to zapisy robia juz na wrzesien. o czyms to swiadczy.
jacek70 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Mam założony Stag 4 plus,reduktor AC 250KM,listwa wtryskowa AC niebieska,butla w kole 55l.Auto śmiga jak ta lala,koszt .2400.
zbigor Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 ja montowałem w partnerskim staga własnie. rozmawiałem z chłopakami co do 1,8 t pakują, i twierdzą ze spokojnie wyrabia się do 180 km, a po odpowiednich zabiegach nawet 210 km obrobi. cóż, na montaż czekałem 2 miesiące. teraz jak bylem gazowac kolegi auto to zapisy robia juz na wrzesien. o czyms to swiadczy. Zakład partnerski nie powinien sie do takiego rzeźbienia przyznawać. 210 koni? Nie ma szans by czarny to pociągnął. Bylem przy gazowaniu Outlandera 176KM w zakładzie partnerskim i do tego zakładali czerwonego AC R01 i miedź 8mm. Czarny by nie wydał w każdym zakresie pracy. "Odpowiedni zabieg" o którym piszesz to właśnie opcja "wyłącz po pierwszym" albo włączenie np powrotu na benzynę przy 5,5 tyś obr. albo obciążeniu silnika 70%. Jak reduktor nie wyrobi przy ostrym bucie to sie przełączy na benzynę jeden lub wiecej cylindrów i klient myśli że jedzie na gazie a tu już benzyna leci. Jest to niezauważalne bo auto płynnie zmienia paliwa. A że klienci zakładający gaz jeżdzą w miarę delikatnie to można stosunkowo bezpiecznie zakładać za małe reduktory bo przeważnie i tak nie zostaną na maksa wykorzystane. Zaklad ma troche wiecej kasy bo różnica między czarnym a czerwonym w zakupie to ok 40 zł.Pomijam fakt że na 180 czy 210 KM powinna być miedź 8mm a czarny ma wejście na 6mm...
edekxp Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 ja montowałem w partnerskim staga własnie. rozmawiałem z chłopakami co do 1,8 t pakują, i twierdzą ze spokojnie wyrabia się do 180 km, a po odpowiednich zabiegach nawet 210 km obrobi. cóż, na montaż czekałem 2 miesiące. teraz jak bylem gazowac kolegi auto to zapisy robia juz na wrzesien. o czyms to swiadczy. Zakład partnerski nie powinien sie do takiego rzeźbienia przyznawać. 210 koni? Nie ma szans by czarny to pociągnął. Bylem przy gazowaniu Outlandera 176KM w zakładzie partnerskim i do tego zakładali czerwonego AC R01 i miedź 8mm. Czarny by nie wydał w każdym zakresie pracy. "Odpowiedni zabieg" o którym piszesz to właśnie opcja "wyłącz po pierwszym" albo włączenie np powrotu na benzynę przy 5,5 tyś obr. albo obciążeniu silnika 70%. Jak reduktor nie wyrobi przy ostrym bucie to sie przełączy na benzynę jeden lub wiecej cylindrów i klient myśli że jedzie na gazie a tu już benzyna leci. Jest to niezauważalne bo auto płynnie zmienia paliwa. A że klienci zakładający gaz jeżdzą w miarę delikatnie to można stosunkowo bezpiecznie zakładać za małe reduktory bo przeważnie i tak nie zostaną na maksa wykorzystane. Zaklad ma troche wiecej kasy bo różnica między czarnym a czerwonym w zakupie to ok 40 zł.Pomijam fakt że na 180 czy 210 KM powinna być miedź 8mm a czarny ma wejście na 6mm... U siebie mam czarny i 185KM daje rade Przy 6000obr na pb wtryski już nie dają rady bo za małe na lpg jest wszystko ok. Zasilanie mam 8mm zredukowane przy parowniku na 6mm. Póki co jestem zadowolony z tego parownika, zrobione 15tys km Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się