Rek1n Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Panowie bardzo bym prosił o analizę logów auta szwagra: 008 - Log (0 - 008) 011-010 - Log (1 - 011,010) 011 - Log (2 - 011) 008-003 - Log (3 - 08,03) 011 - Log (4 - 011) 010-011 - Log (5 - 010,011) 011BS - Log (6 - 011) Opisze po krótce co się dzieje. Czasem pow 3000 obr. samochód wpada w tryb awaryjny i pojawia się błąd 17965. Sztanga chodzi, podciśnienie w czasie sprawdzania też jest. Po otwarciu maski i dodaniu gazu wąż od inercoolera pompuje jak szalony, aż się wystraszyłem że zaraz wybuchnie. Dziwi mnie jednak ze czasem nie wpadnie w tryb awaryjny i widać po logach ze niby wszystko ok. Co to możne być?
Rek1n Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 tyle ze po 011Bs widać ze kierownice chodzą. Zwróć uwagę ze czasem na logach wygląda prawidłowo np tu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
machina Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 tyle ze po 011Bs widać ze kierownice chodzą. Zwróć uwagę ze czasem na logach wygląda prawidłowo np tu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co nie oznacza że nie są zapieczone. Zrobisz jak będziesz uważał, ale tylko czyszczenie turbiny rozwiąże problem:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się