Arturoo Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 To wytłumacz. Bo moim zdaniem jak światła idą najpierw do góry to oślepią z naprzeciwka. A wróżonych miejscach się zostawia samochód. Z fabrycznym samopoziomowaniem niema przecież pokrętła z tego co się orientuje. Pozwolisz , że posłużę się przykładem ...
robert 3024 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Obejrzyj filmik na 1 stronie autora tematu widać jak światła przy włączaniu idą do góry i się poziomują.Tak wygląda jak by miał pokrętło regulacji wysokości podłączone. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez robert 3024
przemciotorun Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 bo to regulacja dynamiczna! ktorej fabrycznie nie bylo w a4....... wszystko zalezy jaka zalozyles u siebie, nie zmiania to faktu ze albo pokretlo albo smopoziom.....
robert 3024 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Dlatego zwątpiłem czy ma myc podłączone.
bidzio1 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 I to była pierwsza próba dynamicznego. Powinno być tak że najpierw w dół potem do góry. Później zostało to poprawione
radek_w Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam, zamontowałem u siebie samopoziom statyczny i mam problem taki, że zamiast poziomować to ustala automatycznie na poziom "0" i tak zostaje mimo obciążenia samochodu. Instalacja ori, dobrze podłączona, sterownik poziomowania mam ori - 4B0 907 357, 2x czujnik ori 4B0 907 503. W VAGu zczytuje wartości z czujnków i zmieniają się jak bujam autem. Nie ma żadnych błędów. Silniczki dobre bo ja pokrętle działają, a przy samopoziomie, gdy odłącze jeden czujnik, wywala błąd i silniczki zjeżdżają na sam dół. Miał ktoś coś podobnego? Bo już nie mam pomysłu ;/
bidzio1 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Rozumiem ze regulator manualny jest wypiety z układu.
radek_w Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Rozumiem ze regulator manualny jest wypiety z układu. Oczywiście, tylko mam zrobione że w razie co mam możliwość go wpiąć z powrotem. Ale no wiadomo - albo to albo to
bidzio1 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Po obciążeniu trzeba czekać około pół minuty na ruch lamp. Sprawdzałeś to? Kodowanie masz dobre?
radek_w Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Hmmm.. aż 30 sek chyba nie wyczekałem, jutro sprawdzę dokładnie:) Kodowanie dobre, adaptacja też zrobiona.
bidzio1 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 No niestety nie jest to ruch odrazu dosyć trzeba poczekać. Wkoncu statyczne. Jak by ktoś miał chęć montować dynamiczne to mam silniczki po 50zl komplet.
tomiii3 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Podłącze się do tematu. Ma może ktoś jakiś schemat lub zdjęcie jak wygląda mocowanie tylnego czujnika poziomowania w audi a6 c5 quattro przedlift? A dokładniej sposób i miejsce mocowania tego czujnika. Z góry dziękuje za wszelką pomoc Edytowane 8 Stycznia 2017 przez tomiii3
bidzio1 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Gdzieś w sieci był kiedyś manual montażu do c5
Rafal2410 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 znalazłem taka oto wiazke na allegro moze sie komus przyda http://allegro.pl/audi-a4-b5-wiazka-instalacja-xenon-xenonow-ksenon-i6676403262.html
skyman Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Idzie zamontować czujnik tylny od quattro do ośki, czy będzie to duża rzeźba?
GreGoriO Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 proszę bardzo, porównaj rysunki tył b5Q.pdf tył b5bez Q.pdf Dnia 9.01.2017 o 00:14, tomiii3 napisał: Podłącze się do tematu. Ma może ktoś jakiś schemat lub zdjęcie jak wygląda mocowanie tylnego czujnika poziomowania w audi a6 c5 quattro przedlift? A dokładniej sposób i miejsce mocowania tego czujnika. Z góry dziękuje za wszelką pomoc proszę bardzo c5 bezQ.pdf c5 Q.pdf
omzig Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Dnia 9.09.2016 o 23:34, Arturoo napisał: Podmień silniczki stronami Silniczki nie tyle co podmienione co zamienione - kupiłem od bidzio1 ze Skody, ale normalnie pasują. Przerobiłem lampy na bix z Intemo, wrzuciłem silniczki od Michała i jest to samo, czyli po włączeniu swiateł ruch robi tylko jedna lampa (prawa) a lewa w miejscu... Co może być dalej nietak?
GreGoriO Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 A próbowałeś z kimś kto mógłby spojrzeć na silniczek?Weź wyjmij lampę, odepnij silniczek z mocowania, ale podepnij kable by sprawdzić czy wina jest po stronie elektrycznej czy mechanicznej. Jeśli bez lampy ruszy znaczy coś trzyma lampę. Jeśli nie to sprawdzenia instalacja od silnika do modułu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
opti Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Mogę potwierdzić, że w liczniku od a4 b5 8D0 920 980 K (2lift z cyfrowym zegarkiem) , po podpięciu na 32pin w zielonej kostce również mamy info na fisie o usterce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się