oktawiusz5 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 czytam od początku, pin silniczka dynamicznego czy statycznego, pin sterownika tego od a6 czy a4? nie jest to jasno opisane jeśli jesteś w temacie to tobie może być oczywiste ale nie każdemu nie mesz wszystkich swoją miarą.
przemciotorun Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) bez urazy...... sorry ale w takim razie masz chyba spore problemy ze zrozumieniem... przy statycznym nie masz podanych zadnych nr pinow silniczka!!! bo wpina sie to w pokretlo regulacji wysokosci.... (oczywiscie jak ktos chce ciagnac kable do lamp i dublowac je to czemu nie...) sterownik jeden ciul z czego byle sie numer zgadzal w zaleznosci czy dynamiczne czy statyczne.... wszystko jest w pierwszysm poscie Bidzio wez moze zrob gruba kreche w pierszym poscie miedzy regulacja statyczna a dynamiczna bo moze to jest problemem.... Edytowane 22 Stycznia 2015 przez przemciotorun
bidzio1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 czytam od początku, pin silniczka dynamicznego czy statycznego, pin sterownika tego od a6 czy a4? nie jest to jasno opisane jeśli jesteś w temacie to tobie może być oczywiste ale nie każdemu nie mesz wszystkich swoją miarą. To może zacznijmy od początku. Masz oryginalny xenon z samopoziomowaniem statycznym i spryskiwaczami? Lub montowales samopoziomowanie? Czy masz zwykle pokrętło do regulacji lamp w kabinie?
arnie1906 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Zrobiłem schemat jakby miał się komuś przydać.. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b57068f6490e49d.html Edytowane 22 Stycznia 2015 przez arnie1906
bidzio1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zrobiłem schemat jakby miał się komuś przydać.. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b57068f6490e49d.html Bardzo fajnie. Pozwolisz ze dorzucę do tematu.
arnie1906 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie widzę problemu Miałem zrobić przewody kolorami ale stwierdziłem, że jakby coś gdzieś się u kogoś różniło to mogłoby wprowadzać w błąd.
bidzio1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 Lepiej czarnobialy bo w przypadku montażu to ktoś może dawać swoje kabelki innego koloru.
oktawiusz5 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) mam pokrętło do regulacji, wiązkę poziomowania od A4 czyli statyczna, sterownik już od A6 do dynamicznego silniczki też od dynamicznego na schemacie podane numery do lampy poliftowej? czy są to numery pinów silniczka dynamicznego? Edytowane 23 Stycznia 2015 przez oktawiusz5
arnie1906 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Są to piny we wtyczce lampy. Przy takiej przeróbce dobrze "przedzwonić" miernikiem czy wszystko gra.
bidzio1 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 mam pokrętło do regulacji, wiązkę poziomowania od A4 czyli statyczna, sterownik już od A6 do dynamicznego silniczki też od dynamicznego na schemacie podane numery do lampy poliftowej? czy są to numery pinów silniczka dynamicznego? Czyli musisz przełożyć piny w obecnej instalacji ktora masz na ułożenie jakie jest w sterowniku z a6 resztę kabli musisz dołożyć. Czyli po 4 do każdej lampy i jeszcze jest tam pin - sygnał ładowania z alternatora. To można oszukać dając np plus po włączeniu świateł. Wczoraj robiłem taka operacje u chłopaka z forum i sama kabelkowa operacja nie trwa długo. Warto mieć druga kostkę do sterownika i z obecnej przekładać pin do nowej juz w odpowiednie miejsce. Jeśli nie masz to opisuj sobie kable żeby nie pomylić.
arnie1906 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Apropo łączników.. Żeby nie zamawiać z niemiec tych przegubów można kupić zwykłe nie uszczelnione i założyć do nich uszczelnienia V-RING VS 8. Można je dostać na znanym portalu aukcyjnym po ok. 2zł/sztuka. Teraz nie pamiętam Wymiarów ale jak znajdę te oryginalne to zmierze i ci podam. Znalazłeś może te wymiary? Szczerze to tylko tego mi teraz brakuje, a z demontażu nikt nie ma tych elementów. Dzięki.
bidzio1 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Apropo łączników.. Żeby nie zamawiać z niemiec tych przegubów można kupić zwykłe nie uszczelnione i założyć do nich uszczelnienia V-RING VS 8. Można je dostać na znanym portalu aukcyjnym po ok. 2zł/sztuka. Teraz nie pamiętam Wymiarów ale jak znajdę te oryginalne to zmierze i ci podam. Znalazłeś może te wymiary? Szczerze to tylko tego mi teraz brakuje, a z demontażu nikt nie ma tych elementów. Dzięki. Powiem Ci szczerze ze zapomniałem...
SWARSZCZYK Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Mam oryginalne cięgna czujników do quattro i do oski na tył jutro pomierzę i podam wam wymiary Zrobiłem schemat jakby miał się komuś przydać.. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b57068f6490e49d.html Do czego ida dwa przewody do licznika wydaje mi sie ze do A6 a w A4 b5 pierwszym lifcie i przedlifcie nie trzeba podłączać tych przewodów bo i tak na liczniku nic nie będzie pokazywać ? Chodzi o usterkę w samo poziomowania czyli komunikatu na fis-ie o usterce , dobrze rozumiem jak nie to proszę o odpowiedz
bidzio1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Mam oryginalne cięgna czujników do quattro i do oski na tył jutro pomierzę i podam wam wymiary Zrobiłem schemat jakby miał się komuś przydać.. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b57068f6490e49d.html Do czego ida dwa przewody do licznika wydaje mi sie ze do A6 a w A4 b5 pierwszym lifcie i przedlifcie nie trzeba podłączać tych przewodów bo i tak na liczniku nic nie będzie pokazywać ? Chodzi o usterkę w samo poziomowania czyli komunikatu na fis-ie o usterce , dobrze rozumiem jak nie to proszę o odpowiedz W tym schemacie kolega podłączył przy liczniku linie k. Ale można to zrobić również gdzie indziej. Drugi kabel to sygnał ładowania po odpaleniu auta. Ten sygnał można oszukać dając Poprostu plusa pi zapłonie lub po włączeniu świateł. W przypadku a6 faktycznie idzie jeszcze jeden kabelek i tam właśnie wyświetlane są komunikaty na fis o usterce w układzie samopoziomowania.
SWARSZCZYK Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Wymiary cięgna do czujnika samo poziomowania zmierzone od środka śruby do środka śruby Czujnik przód 130 mm Czujnik tył oska 69,8 mm Czujnik tył quattro 94,4 mm
arnie1906 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Wymiary cięgna do czujnika samo poziomowania zmierzone od środka śruby do środka śruby Czujnik przód 130 mm Czujnik tył oska 69,8 mm Czujnik tył quattro 94,4 mm Dzięki, napewno komuś się przyda. Mi raczej nie bo prosiłem kolegę o wymiary łącznika z Passata, a tam jest nieco inny.
bidzio1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Długość tego tylnego cięgno w passacie to 54mm od śruby do śruby.
oktawiusz5 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 moze coś takiego się nada ?? http://allegro.pl/snap-kulowy-m2-1-6-z-przelotem-krotki-i5047093339.html
bidzio1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Ale to malutkie jest i cieniutkie. Patrzyłes na wymiary?
SWARSZCZYK Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Znalazłem na Allegro, wiec możne komuś się przyda przegub z gumkami, trochę drogo ale jak ktoś chce http://allegro.pl/rozsiewacz-rauch-kuhn-przegub-kulowy-czesci-i5042977831.html Tu z jakiegoś Mercedesa z teflonem http://allegro.pl/przegub-kulowy-mercedes-i5065685581.html Edytowane 6 Lutego 2015 przez SWARSZCZYK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się