Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDi Nagrzewanie silnika zimą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, co ma do nagrzewnicy elektrycznej tryb ECON bo jakos nie zauważyłem różnicy. Codziennie rano, gdy wyjeżdżam wystarczy chwila i już nagrzewnica działa i leci ciepłe powietrze nie ma na to wpływu czy tryb ECON jest załączony czy nie. Wole jeździć cały czas na załączonej klimie bo wysusza wnętrze i smaruje sprężarkę. A co do termostatu to u mnie w lato spadała temperatura na postoju do 70*c więc wymieniłem i było ok dopóki nie przyszedł mróz i też ciężko mi uwierzyć, że w dieslu i tym bardziej z visco w zime temperatura może nie spadać na postoju. Sprawdzałem to już w różnych autach, pytałem kolegów którzy maja inne diesle np mercedesy czy ople i każdy odpowiadał, że nie trzyma im temperatury- wiec czy wszystkie maja niesprawne termostaty?

Econ ma to do dodatkowej nagrzewnicy ze majac wlaczony ten tryb jednostka klimatronic wylacza grzalke. Widac to na vagu w blokach pomiarowych

Wysłane z mojego MT11i

Pewnie masz racje, tylko ja jestem przekonany na 100% że u mnie niezależnie od tego trybu rano po odpaleniu za moment leci ciepłe powietrze i słychać przekaźnik który załącza ta nagrzewnice i czuć spadek napięcia. A z ciekawości które to bloki pomiarowe?

Opublikowano

Wiadomo że na postoju spadnie wskazówka z 90*C bo taki już urok diesli.

Wystarczy włączyć ogrzewanie na HI na postoju i to jest moment i spadnie na 70*c.

Tak czy inaczej powinni podwiesić takiego posta - że jak wachlują obroty góra dół to wymiana termostatu i ew. czujnika a wszystkie posty juz kasować bo co rok to samo... :facepalm:

Opublikowano
Panowie, co ma do nagrzewnicy elektrycznej tryb ECON bo jakos nie zauważyłem różnicy. Codziennie rano, gdy wyjeżdżam wystarczy chwila i już nagrzewnica działa i leci ciepłe powietrze nie ma na to wpływu czy tryb ECON jest załączony czy nie. Wole jeździć cały czas na załączonej klimie bo wysusza wnętrze i smaruje sprężarkę. A co do termostatu to u mnie w lato spadała temperatura na postoju do 70*c więc wymieniłem i było ok dopóki nie przyszedł mróz i też ciężko mi uwierzyć, że w dieslu i tym bardziej z visco w zime temperatura może nie spadać na postoju. Sprawdzałem to już w różnych autach, pytałem kolegów którzy maja inne diesle np mercedesy czy ople i każdy odpowiadał, że nie trzyma im temperatury- wiec czy wszystkie maja niesprawne termostaty?

Econ ma to do dodatkowej nagrzewnicy ze majac wlaczony ten tryb jednostka klimatronic wylacza grzalke. Widac to na vagu w blokach pomiarowych

Wysłane z mojego MT11i

Pewnie masz racje, tylko ja jestem przekonany na 100% że u mnie niezależnie od tego trybu rano po odpaleniu za moment leci ciepłe powietrze i słychać przekaźnik który załącza ta nagrzewnice i czuć spadek napięcia. A z ciekawości które to bloki pomiarowe?

Bez nagrzewnicy to nie możliwe że tak szybko leci ciepłe powietrze. Ta nagrzewnica pobiera bardzo duzo prądu. Przy -25 to nawet w trasie przy niedużych prędkościach ciężko zagrzać do 90 i to jest normalne.

Opublikowano

YOGII3000 chyba nie doczytałeś, ja po prostu pisze, że moja nagrzewnica elektryczna załącza sie bez względu na tryb ECON, słychać co jakiś kilka sekund przekaźnik który ja załącza i po prostu grzeje:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...