sparki Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 pucek klasyczny klient z Ciebie zaczyna oglądać fure patrzy na zegary i się krzywi :gwizdanie: i tak właśnie handlarze muszą kombinować bo jak sie przebieg zaczyna od 2 to już beee. Skąd wiesz jaki przebieg ma twój paździoch :?: jak sie poważnie przymierzasz do kupna to zafunduj sobie badanie kompresji i wsjo bo turbinę zawsze możesz regenerować
Pucek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 ja wiem sparki, ale 270tyś na 12 letnie auto to dużo, ja mam niby 225 tyś i widać to po kierownicy i ogólnie środku, narazie nie mogę się dodzwonić do tego handlarza żeby podjechać z kimś go dokładnie pooglądać
sparki Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 to fakt najlepiej jest ogladac samochód z kimś który myśli na zimno bo jak potencjalny kupujący się podjara to potem zazwyczaj żałuje, 270 tysięcy na AEB myślę że jest realne ale nie zabójcze dla tego silnika z tego co wiem ma on kute tłoki i jak przystało na to dość wytrzymała jednostka, prawde co do stanu silnika powie Ci pomiar kompresji, kwestia jeszcze gdzie te km były nabijane bo ja wolał bym samochód który machnął 250kkm po autostradach niż takie które zrobiło 100k tylko po mieście. Przyjrzyj się wnętrzu w jakim jest stanie kierownica fotele pedały dywaniki to na prawde dużo mówi o zużyciu samochodu, no i oczywiście VAG
MAJKI Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Pucek jeżeli to jest ori przebieg to wychodzi rocznie 22500km to chyba nie jest dużo na benzyne, mój golf IV 1,6 jak go sprzedawałem miał 240tyś i do dzis jezdzi gdzieś po wiosce za Pyskowicami :gwizdanie:
Pelex Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Pucek co ty mówisz jakie zabójstwo dla silnika taki przebieg dopiero dotarł to auto a jeżeli mówisz że na pierwszy rzut oka chodził fajnie równiutko to trzeba zrobić następny krok zwłaszcza ze auto ma to co chciałeś oprucz Q ale jest tani i w razie czego jak już sam pisałeś cały taki silnik można kupić za 3,5 klocka, to jak to przeliczyć to akurat z Twojego paździocha Ci zostanie na niego No i najważniejsze że stać Cię go kupić i poprzekładać co trzeba zanim sprzedasz starego A ha Landryn wymień sobie w końcu ten czujnik http://moto.allegro.pl/item707690230_czujnik_halla_zaplonu_vw_audi.html
Pucek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 więc sprawa wygląda tak, gość nie jest handlarzem, jest z wioski pod opolem, pracuje i mieszka w niemczech, te auto ma służbowe, serwisowane w Aso VW/Audi, jak zaświeciła się inspekcja to jechał na serwis, ostatni wielki serwis przy 240 tyś przebiegu, auto rok 97/98, pewne jest że to model 98! ale nie mogę więcej znaleść po VIN:/ koleś jeździł po autostradach, środek nie zniszczony, dodaje 4 koła zimowe, sprzedaje bo szef mu powiedział że 270 tyś to już dużo i czas na nowe auto, w sobotę wykupili żółte blachy, auto wymeldowali , wczoraj wieczorem byli też w polsce, dzisiaj rano byli na giełdzie (przyjechał tu z rodzinką na wakacje do rodziny), ale ludzie boją się takich przebiegów, auto chodzi cichutko, równo, wspomaganie nie wyje, siedzenia nie wytarte, tyle zauważyłem, jak się komuś nudzi to może bawić się przy tym Vin-e nie żebym się napalił ale to było jedno auto które było okej a nie jest odpicowane, czysta seria a i był też avant, fajny serio, ale bez klimy
Pelex Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Hmmmm powinieneś sie zainteresować bo druga połowa sierpnia bedzie naprawdę ciepła klima sie przyda
Pucek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 1 W Europe Country: 1-2 WA Germany Manufacturer: 2-3 AU Audi Model Specific: 4-8 ZZZ8D Unknown Check Digit: 9 Z Invalid Year: 10 X 1999 Assembly Plant: 11 A A Serial Number: 12-17 006418 6418 takie coś mi wyszło...tylko że wtedy już chyba szły polifty
Pelex Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 1 W Europe Country: 1-2 WA Germany Manufacturer: 2-3 AU Audi Model Specific: 4-8 ZZZ8D Unknown Check Digit: 9 Z Invalid Year: 10 X 1999 Assembly Plant: 11 A A Serial Number: 12-17 006418 6418 takie coś mi wyszło...tylko że wtedy już chyba szły polifty
Pucek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 zgadza się... http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t3899.0.html;highlight=produkcja polifty robili od 1999 do 2001, a I lift od 1997 do 1999 więc się nie załapał, środek miał taki jak na tym foto w temacie, aaa i miał w liczniku woltomierz...
Pelex Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 O widzisz to sprawa się wyjaśniła :> To kiedy jedziesz oglądać ?
Pucek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 zależy kiedy Gregorowi spasuje, no i czy mi Mirek go dokładnie sprawdzi
Pelex Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Swoją drogą było by dziwne jakby to auto było pewne a koleś wybrał właśnie giełdę na sprzedaż furki
Pucek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 a kto w polsce kupi benzyne z takim przebiegiem? diesla nie chcą, a co dopiero paliwo zresztą sam mam obawy
Pelex Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 No wiesz 1,8 T jest bardzo popularny wśród młodych zapi....czy więc ja osobiście bym się skusił na taką furkę kiedyś oczywiście jak byłem jeszcze piękny i młody
Pucek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 hehehhe Pelex, on nawet nie miał kartki że sprzeda, poprostu tak się przejechali, przynajmniej tak mówił, a stał całkiem z boku tak że nikt go tam nie widział, miał tylko książke serwisową... wiesz, gdyby miał alu 17'' to by miał większe wzięcie u młodych narazie to jest problem ze sprawdzeniem wiarygodności przebiegu, Mirek nie bardzo umie załatwić, założyłem temat na forum, może ktoś pomoże tam do tego faceta jest 72 km z gliwic
Pelex Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 e no to spoko nie daleko najwyżej zrobimy grupowy zakup A4 dla Pucka ale by sie gość zdziwił jakby kilka A4 zajechało mu pod chatę Umów sie z nim na piątek to spota u niego zrobimy
d4rk Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Pucek tak jak Ci gadalem ze mi jutro po poludniu pasuje tam podjechac. Doszedł do Ciebie numer od gregora?
Pucek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 jasne że doszedł, dzięki, ale jeszcze do niego nie dzwoniłem bo chciałem najpierw rozkodować i potwierdzić po VINie ja myślałem żeby prędzej przejechać się tam w wtorek, tak wogule to do której pracujesz? trzeba też się zgadać z Gregorym, no chyba że nie będzie miał czasu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się