A-rek Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 hej ludziska QRi ty smigasz w sezonie na Woszczycach?
QRi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 hej ludziska QRi ty smigasz w sezonie na Woszczycach? co to woszczyce ?? juz wyjutjubowałem - jeszcze mnie tam nie bylo, ale niewykluczone ze jak bedzie okazja to podjade
A-rek Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 juz wyjutjubowałem - jeszcze mnie tam nie bylo, ale niewykluczone ze jak bedzie okazja to podjade
QRi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 juz wyjutjubowałem - jeszcze mnie tam nie bylo, ale niewykluczone ze jak bedzie okazja to podjade a jest po co ??
A-rek Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 no wydaje mi sie ze jest ale tylko w odpowiednie dni :gwizdanie:
QRi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 no wydaje mi sie ze jest ale tylko w odpowiednie dni :gwizdanie: co nie bedzie tak jak na 3 stawach podjezdzam a tutaj 150 konny golf czi jest krolem asfaltu az mi sie przykro zrobilo i pojechalem do domu
gregory Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 kolektor, chodzi Ci w sensie ze jest krotki ? co do pasowania obudowy to standard dla tej lory - 0.64 ar, flansza t2- tak jest i tak bedzie pasowalo - tam poza sterowaniem turbina nie trzeba bylo nic przerobic Ja wiem, ze te turbo nie ma gwarancji, bo producent nie odpowiada za sposob montazu i uzytkowania, dlatego jak cos jebnie jak u marecka po 40kkm to sorry ale ma problem - z tego co wiem to w promotorze mocy maja zestawy naprawcze do garnkow - tylko muszle trzeba miec cala, reszta jest okreslona jako "zestaw naprawczy" ja daneckiemu dokladnie powiedzialem co chce miec zrobione i jak to ma byc zeby to sie nie posypalo. nie bylbym wkurwiony gdyby powiedzial na poczatku - nie ja tego nie robie. 2 tygodnie w dupe jestem... pewnie itak poczekam az compsport bedzie mial wolny termin :/ To dużo roboty nie ma. Powiedz mi jaka była poprzednia GT28rs A/R ?? Teraz to zaś taka lora nie jest jak A/R 0.64, jakby było 0,87 to już dość, a tak nie jest za duża. Ale za to Boost będziesz miał stosunkowo wcześnie, może przy 3800Rpm a 300KM w zasięgu ręki będzie. A to Mareckowi turbo jebnęło??? Nic nie wiedziałem, a tak się chłopak chwalił i cieszył, że kupił z pewnego źródła i ma pewne.... :gwizdanie: Co mu tam się stało? wiesz coś więcej? U Daneckiego to standard. Ja kiedyś jak nie ogarniałem jeszcze 1.8T wogóle to czekałem u niego 1,5 tygodnia wogóle na to żeby mi powiedział czy załatwi mi przepływkę czy nie. Compoty ci to na pewno ogarną, ale trza czekać jak piszesz.[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 21:54_________________________________________________ tak sie zastanawiam... i dochodze do jednego morału - do rezania trzeba byc masochista tyle czasu i nerwow a i tak zawsze jest ryzyko ze cos pierdalnie i znowu beda puzzle moje jedyne usprawiedliwienie... to temagiczne pierdolniecie w plecy to jest prawda i te slowa bardzo dobrze obrazuja kilka ostatnich lat mojego znajomego. zakochal sie w VR6 i nie jeden silnik rozlecial mu sie w drobny mak. dwa lata temu dal uturbiac silnik do firmy w niemczech i po powrocie nacieszyl sie nim z 2 tyg do pierwszego hamowania kiedy to silnik zrobil bum na dzien dzisiejszy silniki sklada juz sam i malo juz mu brakuje do 100% zadowolenia ze swoich osiagniec Piszesz o Sajmonie? [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 21:55_________________________________________________ hej ludziska
QRi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 sp***dala mu olej niby moc jest, bo hamowal i 306 koni wypluło, ale podczas hamowania cwierc szkalnki oleju poszlo na stronie turbobygarret jest mase informacji jak montowac turbiny, nikt tego nie czyta bo to z angielska jest napisane a to jest ponoc megawazne glupie przekrecenie w osi chlodzenia potrafi zmniejszyc temperature na lozyskach o kilkaset stopni
A-rek Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Piszesz o Sajmonie? ano co nie bedzie tak jak na 3 stawach podjezdzam a tutaj 150 konny golf czi jest krolem asfaltu az mi sie przykro zrobilo i pojechalem do domu o to sie nie martw
gregory Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 sp***dala mu olej niby moc jest, bo hamowal i 306 koni wypluło, ale podczas hamowania cwierc szkalnki oleju poszlo na stronie turbobygarret jest mase informacji jak montowac turbiny, nikt tego nie czyta bo to z angielska jest napisane a to jest ponoc megawazne glupie przekrecenie w osi chlodzenia potrafi zmniejszyc temperature na lozyskach o kilkaset stopni Czyli uszczelniacze w turbo poszły. Ano na pewno jest ważne jak turbo montować. Jednak wiesz, jak spawasz sam kolektor i chcesz przekręcić jakoś turbo to trza się wtedy zastanawiać, a jak montujesz jak większość turbo na gotowym żeliwniaku co kupujesz go na necie to nie masz wyjścia tylko musisz turbo tak zmontować jak żeliwniak pokazuje :> no bo inaczej jest to niemożliwe. Ty przecież też masz kolektor żeliwny więc ułożenia turba nie zmienisz. To ci powinni się martwić co te kolektory odlewają i zastanawiać się w jakiej pozycji powinno być najlepiej turbo. Ja mam Eliminatora więc tam to już zostało przewidziane przez ATP(mam nadzieję) i ja nic nie zmienię. Swoją drogą to moje turbo przejechało już 50k km i jak na razie ma się dobrze Piszesz o Sajmonie? ano Przecież on miał w tym swoim golfie II VR6T i objeżdżał różne auta, to mu wtedy jeździło, ale nie wiem czy to było za czasów jak już doszedł do jakiejś wiedzy czy w trakcie tych przykrych doświadczeń.
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 ale tu naukowo się zrobiło i dobrze przynajmniej Ci ze stolicy tu nie zaglądaja bo i tak nic nie rozumią
A-rek Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Przecież on miał w tym swoim golfie II VR6T i objeżdżał różne auta, to mu wtedy jeździło, ale nie wiem czy to było za czasów jak już doszedł do jakiejś wiedzy czy w trakcie tych przykrych doświadczeń. Golfem II VR6T jezdzi Jaszczur, Sajmon jezdzil Corrado VR6T ale pod koniec zeszlego sezonu wrzucil ten silnik do Golfa II Synchro, a do Corrado wlecial motor R32. dopiero w tym sezonie Golf bedzie jezdzil z napedem na 4 lapy bo w zeszlym nie byl jeszcze most zlozony (pierwsze jazdy juz byly )
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Qri - na Włoszczyce czasami wpadałem - fajne imprezki, fajnie zorganizowane i odpowiednie warunki go ścigania
QRi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Qri - na Włoszczyce czasami wpadałem - fajne imprezki, fajnie zorganizowane i odpowiednie warunki go ścigania czyli nie ma ton piasku na starcie ?? Gregor, wlasnie mi sie wydaje ze u mnie w zeliwniaku mam lekki odchył od pionu kolektora a wejscie/wyjscie chlodzenia jest o 90 stopni obrocone wzgledem laczenia z kolektorem. w najgorszym wypadku, jak okaze sie ze wszystko jest idealnie w pionach poziomach trzeba bedzie zastosowac kolanka gora/ dol - ponoc to tez jest dobre rozwiazanie ale mam dla Marecka dobre info - ceny garrettow poszly w dol pol roku temu za gt28rs zaplacil bym 4500 teraz dalem prawie 1000 mniej. Swoja droga turbine bralem w promotorze mocy - zebym mial blizej - to auto juz by stalo u Kuby - gosc ma za***ista wiedze
keżor Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 no ja na włoszczycach raz byłem i było mega , w rolach głównych Shrek i Aston Martin DB9 , szkoda że nie byłem tydzień wcześniej jak były dwie R8 jak dobrze kojarze :gwizdanie: [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 22:35_________________________________________________ czyli nie ma ton piasku na starcie ?? start jest na krajowej drodze w czasie jak akurat nic nie jedzie
gregory Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Gregor, wlasnie mi sie wydaje ze u mnie w zeliwniaku mam lekki odchył od pionu kolektora a wejscie/wyjscie chlodzenia jest o 90 stopni obrocone wzgledem laczenia z kolektorem. w najgorszym wypadku, jak okaze sie ze wszystko jest idealnie w pionach poziomach trzeba bedzie zastosowac kolanka gora/ dol - ponoc to tez jest dobre rozwiazanie ale mam dla Marecka dobre info - ceny garrettow poszly w dol pol roku temu za gt28rs zaplacil bym 4500 teraz dalem prawie 1000 mniej. Swoja droga turbine bralem w promotorze mocy - zebym mial blizej - to auto juz by stalo u Kuby - gosc ma za***ista wiedze Marecek też to miał na żeliwniaku, więc na gotowym kolektorze więc nie ma żadnej możliwości obrócenia turba, chyba że przód do tyłu, ale to bez sensu. A ceny spadły bo $ poszedł w dół, no i dobrze może kupie se jakieś turbo
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Qri - zero piasku i.t.p - szeroka droga dwupasmowa, mega długa prosta i światła 200m przed miajscem z którego się startuje. Czyli w oddali zapala sie czerwone, droga robi się pusta, ustawiają się 2 furki i ruszają - skupiasz sie tylko na dobrym starcie a nie na możliwość wyjechania z bocznej drogi jakiegoś kierowcy czy wbiegnięcia jakiegoś pieszego
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Mirek, jak tam na spocie? spokojnie [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 22:43_________________________________________________ale nie mogę tak po zlocie odrazu do domu przychodzić bo żonka pomyśli, że mam coś na sumieniu - już 3 razy się mnie pytała czy napewno nigdzie dzisiaj nie idziemy
keżor Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 ale nie mogę tak po zlocie odrazu do domu przychodzić bo żonka pomyśli, że mam coś na sumieniu - już 3 razy się mnie pytała czy napewno nigdzie dzisiaj nie idziemy to żeby nie nabrała podejrzeń to za tydzień spiż ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się