Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej ludziska :):hi:

:hi:

QRi ty smigasz w sezonie na Woszczycach?

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11982

  • Pucek

    11719

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hej ludziska :):hi:

:hi:

QRi ty smigasz w sezonie na Woszczycach?

co to woszczyce ?? :D

juz wyjutjubowałem - jeszcze mnie tam nie bylo, ale niewykluczone ze jak bedzie okazja to podjade

Opublikowano
juz wyjutjubowałem - jeszcze mnie tam nie bylo, ale niewykluczone ze jak bedzie okazja to podjade

:good:

Opublikowano
juz wyjutjubowałem - jeszcze mnie tam nie bylo, ale niewykluczone ze jak bedzie okazja to podjade

:good:

a jest po co ?? :)

Opublikowano

no wydaje mi sie ze jest ale tylko w odpowiednie dni :gwizdanie:

Opublikowano

no wydaje mi sie ze jest ale tylko w odpowiednie dni :gwizdanie:

co nie bedzie tak jak na 3 stawach :D

podjezdzam a tutaj 150 konny golf czi jest krolem asfaltu :D

az mi sie przykro zrobilo i pojechalem do domu :D

Opublikowano

kolektor, chodzi Ci w sensie ze jest krotki ?

co do pasowania obudowy to standard dla tej lory - 0.64 ar, flansza t2- tak jest i tak bedzie pasowalo - tam poza sterowaniem turbina nie trzeba bylo nic przerobic

Ja wiem, ze te turbo nie ma gwarancji, bo producent nie odpowiada za sposob montazu i uzytkowania, dlatego jak cos jebnie jak u marecka po 40kkm to sorry ale ma problem - z tego co wiem to w promotorze mocy maja zestawy naprawcze do garnkow - tylko muszle trzeba miec cala, reszta jest okreslona jako "zestaw naprawczy"

ja daneckiemu dokladnie powiedzialem co chce miec zrobione i jak to ma byc zeby to sie nie posypalo. nie bylbym wkurwiony gdyby powiedzial na poczatku - nie ja tego nie robie. 2 tygodnie w dupe jestem... pewnie itak poczekam az compsport bedzie mial wolny termin :/

To dużo roboty nie ma. Powiedz mi jaka była poprzednia GT28rs A/R ??

Teraz to zaś taka lora nie jest jak A/R 0.64, jakby było 0,87 to już dość, a tak nie jest za duża. Ale za to Boost będziesz miał stosunkowo wcześnie, może przy 3800Rpm a 300KM w zasięgu ręki będzie.

A to Mareckowi turbo jebnęło??? :blink: Nic nie wiedziałem, a tak się chłopak chwalił i cieszył, że kupił z pewnego źródła i ma pewne.... :gwizdanie: Co mu tam się stało? wiesz coś więcej?

U Daneckiego to standard. Ja kiedyś jak nie ogarniałem jeszcze 1.8T wogóle to czekałem u niego 1,5 tygodnia wogóle na to żeby mi powiedział czy załatwi mi przepływkę czy nie.

Compoty ci to na pewno ogarną, ale trza czekać jak piszesz.[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 21:54_________________________________________________

tak sie zastanawiam... i dochodze do jednego morału - do rezania trzeba byc masochista

tyle czasu i nerwow a i tak zawsze jest ryzyko ze cos pierdalnie i znowu beda puzzle

moje jedyne usprawiedliwienie... to temagiczne pierdolniecie w plecy

to jest prawda i te slowa bardzo dobrze obrazuja kilka ostatnich lat mojego znajomego. zakochal sie w VR6 i nie jeden silnik rozlecial mu sie w drobny mak. dwa lata temu dal uturbiac silnik do firmy w niemczech i po powrocie nacieszyl sie nim z 2 tyg do pierwszego hamowania kiedy to silnik zrobil bum :wallbash: na dzien dzisiejszy silniki sklada juz sam i malo juz mu brakuje do 100% zadowolenia ze swoich osiagniec :)

Piszesz o Sajmonie? [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 21:55_________________________________________________

hej ludziska :):hi:

:hi:

Opublikowano

sp***dala mu olej

niby moc jest, bo hamowal i 306 koni wypluło, ale podczas hamowania cwierc szkalnki oleju poszlo

na stronie turbobygarret jest mase informacji jak montowac turbiny, nikt tego nie czyta bo to z angielska jest napisane a to jest ponoc megawazne

glupie przekrecenie w osi chlodzenia potrafi zmniejszyc temperature na lozyskach o kilkaset stopni

Opublikowano
Piszesz o Sajmonie?

ano :)

co nie bedzie tak jak na 3 stawach

podjezdzam a tutaj 150 konny golf czi jest krolem asfaltu

az mi sie przykro zrobilo i pojechalem do domu

o to sie nie martw :wink4:

Opublikowano

sp***dala mu olej

niby moc jest, bo hamowal i 306 koni wypluło, ale podczas hamowania cwierc szkalnki oleju poszlo

na stronie turbobygarret jest mase informacji jak montowac turbiny, nikt tego nie czyta bo to z angielska jest napisane a to jest ponoc megawazne

glupie przekrecenie w osi chlodzenia potrafi zmniejszyc temperature na lozyskach o kilkaset stopni

Czyli uszczelniacze w turbo poszły. Ano na pewno jest ważne jak turbo montować. Jednak wiesz, jak spawasz sam kolektor i chcesz przekręcić jakoś turbo to trza się wtedy zastanawiać, a jak montujesz jak większość turbo na gotowym żeliwniaku co kupujesz go na necie to nie masz wyjścia tylko musisz turbo tak zmontować jak żeliwniak pokazuje :> no bo inaczej jest to niemożliwe. Ty przecież też masz kolektor żeliwny więc ułożenia turba nie zmienisz. To ci powinni się martwić co te kolektory odlewają i zastanawiać się w jakiej pozycji powinno być najlepiej turbo.

Ja mam Eliminatora więc tam to już zostało przewidziane przez ATP(mam nadzieję) i ja nic nie zmienię. Swoją drogą to moje turbo przejechało już 50k km i jak na razie ma się dobrze :)

Piszesz o Sajmonie?

ano :)

Przecież on miał w tym swoim golfie II VR6T i objeżdżał różne auta, to mu wtedy jeździło, ale nie wiem czy to było za czasów jak już doszedł do jakiejś wiedzy czy w trakcie tych przykrych doświadczeń.

Opublikowano

ale tu naukowo się zrobiło :) i dobrze :good:

przynajmniej Ci ze stolicy tu nie zaglądaja bo i tak nic nie rozumią :polew:

Opublikowano
Przecież on miał w tym swoim golfie II VR6T i objeżdżał różne auta, to mu wtedy jeździło, ale nie wiem czy to było za czasów jak już doszedł do jakiejś wiedzy czy w trakcie tych przykrych doświadczeń.

Golfem II VR6T jezdzi Jaszczur, Sajmon jezdzil Corrado VR6T ale pod koniec zeszlego sezonu wrzucil ten silnik do Golfa II Synchro, a do Corrado wlecial motor R32. dopiero w tym sezonie Golf bedzie jezdzil z napedem na 4 lapy bo w zeszlym nie byl jeszcze most zlozony (pierwsze jazdy juz byly :naughty: )

Opublikowano

Qri - na Włoszczyce czasami wpadałem - fajne imprezki, fajnie zorganizowane i odpowiednie warunki go ścigania :good:

Opublikowano

Qri - na Włoszczyce czasami wpadałem - fajne imprezki, fajnie zorganizowane i odpowiednie warunki go ścigania :good:

czyli nie ma ton piasku na starcie ?? :D

Gregor, wlasnie mi sie wydaje ze u mnie w zeliwniaku mam lekki odchył od pionu kolektora a wejscie/wyjscie chlodzenia jest o 90 stopni obrocone wzgledem laczenia z kolektorem. w najgorszym wypadku, jak okaze sie ze wszystko jest idealnie w pionach poziomach trzeba bedzie zastosowac kolanka gora/ dol - ponoc to tez jest dobre rozwiazanie

ale mam dla Marecka dobre info - ceny garrettow poszly w dol :P pol roku temu za gt28rs zaplacil bym 4500 teraz dalem prawie 1000 mniej. Swoja droga turbine bralem w promotorze mocy - zebym mial blizej - to auto juz by stalo u Kuby - gosc ma za***ista wiedze

Opublikowano

no ja na włoszczycach raz byłem i było mega , w rolach głównych Shrek i Aston Martin DB9 , szkoda że nie byłem tydzień wcześniej jak były dwie R8 jak dobrze kojarze :gwizdanie: [br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 22:35_________________________________________________

czyli nie ma ton piasku na starcie ?? :D

start jest na krajowej drodze w czasie jak akurat nic nie jedzie :wink4::kox:
Opublikowano

Gregor, wlasnie mi sie wydaje ze u mnie w zeliwniaku mam lekki odchył od pionu kolektora a wejscie/wyjscie chlodzenia jest o 90 stopni obrocone wzgledem laczenia z kolektorem. w najgorszym wypadku, jak okaze sie ze wszystko jest idealnie w pionach poziomach trzeba bedzie zastosowac kolanka gora/ dol - ponoc to tez jest dobre rozwiazanie

ale mam dla Marecka dobre info - ceny garrettow poszly w dol :P pol roku temu za gt28rs zaplacil bym 4500 teraz dalem prawie 1000 mniej. Swoja droga turbine bralem w promotorze mocy - zebym mial blizej - to auto juz by stalo u Kuby - gosc ma za***ista wiedze

Marecek też to miał na żeliwniaku, więc na gotowym kolektorze więc nie ma żadnej możliwości obrócenia turba, chyba że przód do tyłu, ale to bez sensu. A ceny spadły bo $ poszedł w dół, no i dobrze może kupie se jakieś turbo :kox:

Opublikowano

Qri - zero piasku i.t.p - szeroka droga dwupasmowa, mega długa prosta i światła 200m przed miajscem z którego się startuje.

Czyli w oddali zapala sie czerwone, droga robi się pusta, ustawiają się 2 furki i ruszają - skupiasz sie tylko na dobrym starcie a nie na możliwość wyjechania z bocznej drogi jakiegoś kierowcy czy wbiegnięcia jakiegoś pieszego :wink4:

Opublikowano

Mirek, jak tam na spocie?

Opublikowano

Mirek, jak tam na spocie?

spokojnie :)[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 22:43_________________________________________________ale nie mogę tak po zlocie odrazu do domu przychodzić bo żonka pomyśli, że mam coś na sumieniu - już 3 razy się mnie pytała czy napewno nigdzie dzisiaj nie idziemy :decayed:

Opublikowano

ale nie mogę tak po zlocie odrazu do domu przychodzić bo żonka pomyśli, że mam coś na sumieniu - już 3 razy się mnie pytała czy napewno nigdzie dzisiaj nie idziemy :decayed:

:polew: to żeby nie nabrała podejrzeń to za tydzień spiż ? :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...