A4-Tomek Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ja mam 297 i jakoś na zawieszenie nie narzekam, narzekają Ci którzy wkładają chiński szajs w nieodpowiedni sposób, aaa i wymieniają wahacz po wahaczu, nie parami skoro tak piszesz to np. skoro pada mi przedni dolny wahacz to co mam oba dolne wymienić? tak , wymieniasz przedni i tylny dolny i będzie ten przedni zdążył uszkodzić tylny więc to tylko kwestia czasu byś musiał wymienić również jego przerobiłem to na własnej kieszeni tiaaa tylko że dolne wahacze najdroższe i tu jest ten ból
Arturoo Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 ale i tak w parze za jednym razem i postojem samochodu są tańsze w wymianie niż gdy 2 razy Ci to ktoś robi na dzień dobry "kilka" :gwizdanie: złotków więcej wywalasz ale w perspektywie czasu bardziej Ci to się opłaci
A4-Tomek Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 ale i tak w parze za jednym razem i postojem samochodu są tańsze w wymianie niż gdy 2 razy Ci to ktoś robi na dzień dobry "kilka" :gwizdanie: złotków więcej wywalasz ale w perspektywie czasu bardziej Ci to się opłaci pewnie masz rację ale dolne wahacze bym sam wymienił bo dostęp do śrub jest lepszy niż w przypadku przedniego górnego wahacza przy którym trzeba kolumnę opuścić
Arturoo Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 No racja ale ten uszkodzony już uszkadza w jakimś stopniu tego drugiego
A4-Tomek Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 No racja ale ten uszkodzony już uszkadza w jakimś stopniu tego drugiego no tak bo w zeszłym roku górny przedni uszkodził mi końcówkę drążka
Polko_V Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 ja rok temu kupiłem całego Lema i to dopiero dało po d*pie :gwizdanie: a tym bardziej, że mam gewinde na pokładzie, więc oszczedności by mi się nie opłacały
Kędzior Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 To żeśmy się nie dogadali bo myślałem że rozmawiamy o tych z mojego linka. To mówisz że te RS6 takie lekkie? czy takie jakies super lekkie to niewiem, ale ciezkie niesa Odnośnie felg, bo widzę że była niezła dyskusja, przerobiłem każdy rozmiar felg i coś mogę od siebie napisać, każdy kto chce dużo jeździć bez większych wymian w układzie kierowniczym/zawieszenia to niech ładuje do auta max 16'', ale też nie jest powiedziane że jeżdżąc na 16'' co pół roku nie wymienisz ani jednego wahacza :gwizdanie: jak zakładasz chinole na dodatek źle je zakładasz...jak wjeżdżasz w dziury to się nie dziw Jeżeli ktoś się pisze na 17'' to moim zdaniem nie warto, 18'' to złoty środek bo różnicy w komforcie między 17'' a 18'' nie zobaczysz, no może bardzo minimalna, a jak już ktoś chce poszaleć to 19'' bo i tak różnicy między 18'' nie ma, jest tak czy siak twardo, wiadomo, do takich felg nie nadaje się zawias 1be tylko najmniej -40mm bo co to za sens? duża felga i koza? wszystko w temacie
Miszka82 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 To żeśmy się nie dogadali bo myślałem że rozmawiamy o tych z mojego linka. To mówisz że te RS6 takie lekkie? czy takie jakies super lekkie to niewiem, ale ciezkie niesa Odnośnie felg, bo widzę że była niezła dyskusja, przerobiłem każdy rozmiar felg i coś mogę od siebie napisać, każdy kto chce dużo jeździć bez większych wymian w układzie kierowniczym/zawieszenia to niech ładuje do auta max 16'', ale też nie jest powiedziane że jeżdżąc na 16'' co pół roku nie wymienisz ani jednego wahacza :gwizdanie: jak zakładasz chinole na dodatek źle je zakładasz...jak wjeżdżasz w dziury to się nie dziw Jeżeli ktoś się pisze na 17'' to moim zdaniem nie warto, 18'' to złoty środek bo różnicy w komforcie między 17'' a 18'' nie zobaczysz, no może bardzo minimalna, a jak już ktoś chce poszaleć to 19'' bo i tak różnicy między 18'' nie ma, jest tak czy siak twardo, wiadomo, do takich felg nie nadaje się zawias 1be tylko najmniej -40mm bo co to za sens? duża felga i koza? wszystko w temacie wychodzi na to że nie ma różnicy między 17' a 19'
miron78 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 a ja chciałem dodać że pomiędzy 20 a 19 też różnicy nie ma [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 15:47_________________________________________________więc jak macie kupować 17 to już lepiej od razu 20
Kędzior Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 To żeśmy się nie dogadali bo myślałem że rozmawiamy o tych z mojego linka. To mówisz że te RS6 takie lekkie? czy takie jakies super lekkie to niewiem, ale ciezkie niesa Odnośnie felg, bo widzę że była niezła dyskusja, przerobiłem każdy rozmiar felg i coś mogę od siebie napisać, każdy kto chce dużo jeździć bez większych wymian w układzie kierowniczym/zawieszenia to niech ładuje do auta max 16'', ale też nie jest powiedziane że jeżdżąc na 16'' co pół roku nie wymienisz ani jednego wahacza :gwizdanie: jak zakładasz chinole na dodatek źle je zakładasz...jak wjeżdżasz w dziury to się nie dziw Jeżeli ktoś się pisze na 17'' to moim zdaniem nie warto, 18'' to złoty środek bo różnicy w komforcie między 17'' a 18'' nie zobaczysz, no może bardzo minimalna, a jak już ktoś chce poszaleć to 19'' bo i tak różnicy między 18'' nie ma, jest tak czy siak twardo, wiadomo, do takich felg nie nadaje się zawias 1be tylko najmniej -40mm bo co to za sens? duża felga i koza? wszystko w temacie wychodzi na to że nie ma różnicy między 17' a 19' na 19" nie jezdzilem ale miedzy 17-18 niema przynajmniej dla mnie
Arturoo Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 czyli reasumując to jedynie koszt felg i opon robi różnicę między 17 a 20 cali :gwizdanie: [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 18:04_________________________________________________
Mario22 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Jedzie ktoś jutro do Goroli z Kato na spota ???
Bulik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 No racja ale ten uszkodzony już uszkadza w jakimś stopniu tego drugiego , ja miałem u mnie już dwa razy wymieniany komplet ,prócz bananów, leci już na nich 30 tyś i dalej się trzymają, także niema reguły "że trzeba wymieniać parami" z wieczora [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 19:33_________________________________________________ Nie chwaląc się witam w gronie kierowców :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: to gratki p.Kierowniczko
diman Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Tak nawiązując do tematu to jeśli chodzi o 17 cali to w grę wchodzi opona 205 np na 45 czy 50, a w 18 zejść poniżej 225 jest ciężko (wiem, że są opony 205 na 18). Przy takich mocach jak moja fura lub podobne już czuć zamułe przy 225, czego przy 205 nie można powiedzieć bo to ORI szerokość w moim przypadku.Zawsze to opona 17 jest bardziej tania jak 18, profil wyższy co na naszych drogach ma znaczenie.[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 22:59_________________________________________________ Pamiętaj że B8 ma otwór centrujący 66,5 To nie problem.Pierścienie można kupić po taniemu w Knurowie.Kiedyś brałem dokładnie u mojego szwagra :gwizdanie:
Guregoru Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Gracia gratki prawka Pucek poszukaj sobie już zawczasu kilku nowych misek olejowych
miron78 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 co tam sierściuchy z wieczora[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 19:45_________________________________________________popisali byście trochę z bezrobotnym
Guregoru Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 co tam sierściuchy z wieczora[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 19:45_________________________________________________popisali byście trochę z bezrobotnym Z bezrobotnymi nie piszemy bo wzięlibyście się za szukanie roboty a nie żyli z naszych podatków
Bulik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 co tam sierściuchy z wieczora[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 19:45_________________________________________________popisali byście trochę z bezrobotnym to załatw mi miejsce u Ciebie ,też bym nic nie robił za takie pieniądze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się