diman Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 nic nie chodzi tak jak ma zawsze coś się zesra jak serwery przenoszą
SebaMC Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Ma któryś znajomego na stacji diagnostycznej? na PW
Bulik Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JJ4meqwrM7w#at=75
SebaMC Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JJ4meqwrM7w#at=75 Ludzie codziennie mnie zadziwiają
horny devil Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Żeby nie było że nic w kierunku sprężyn się nie dzieje. Siedziałem dziś od 17:30 do 21:30 przy nich. Generalnie dwa tylne komplety mają wymienione osłony i odboje oraz jeden przedni. pojawił się jednak problem. Żaden z amorów nie wraca do górnej pozycji po jego wciśnięciu tak jak tutaj: Astra G - amortyzator przedni Delphi 99` vs KYB 11` - YouTube I teraz dylemat. Czy olać te amory i montować same springi na stare amory z 1BA?? Kupno nowych amorów nie wchodzi w grę bo już i tak wydatków w tym miesiącu było sporo, potem wakacje i poszukiwania nowej pracy więc znając życie springi poleżą do przyszłego roku ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ---------- P.S. Tomaszu dzięki za konsultacje
SebaMC Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Moje NOWE z supersporta też nie wracają (szkurwajegopierdolonamać) ,jakoś da się na tym objeździć, ja na przyszły sezon dopiero wymienię a te spale fpiz*u! aa, będziesz się wkurzał, że lewa strona jest koza a prawa siedzi i na odwrót, zależy jak się ułożą, ja miałem jaja jak zakładałem gwint i go regulowałem, przed garażem stał idealnie a po wjechaniu do garażu różnica prawie 1 cm a tu i tu równy teren
horny devil Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Moje NOWE z supersporta też nie wracają (szkurwajegopierdolonamać) ,jakoś da się na tym objeździć, ja na przyszły sezon dopiero wymienię a te spale fpiz*u!aa, będziesz się wkurzał, że lewa strona jest koza a prawa siedzi i na odwrót, zależy jak się ułożą, ja miałem jaja jak zakładałem gwint i go regulowałem, przed garażem stał idealnie a po wjechaniu do garażu różnica prawie 1 cm a tu i tu równy teren Super. Znalazłem na forum VW że właśnie nie muszą wracać byle by nie miały przeskoków i stawiały opór w drodze powrotnej. U mnie za to pozostaje jeszcze problem regulacji bo o ile prawa strona puściła i pewnie da się wyregulować twardość to druga nicholery nie puszcza. Jutro jeszcze z tym powalczę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się