Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:hi:
  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11982

  • Pucek

    11719

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:hi:

No więc z mojego rozeznania wynika, że jeśli był ABS-EDS to nie było ESP. A jak weszło ABS-ESP to już nie było EDS-u. Co do sprzętu to kompletny abs zawiera: Pompa abs, sterownik, czujnik przyspieszenia, czujnik poślizgu, czujniki obrotów, przekaźnik, bezpieczniki. Różnica FWD/quattro jest tylko w pompie abs. Reszta jest taka sama FWD/quattro. Szukam kompletnego abs-u i przeszczepiam abs z B5 do B3. Bo nie chce powtórki z rozrywki. A ABS z audi B3/B4 to wielki szajs. Działa o wiele gorzej i nie ma diagnozy komputerowej. Więc w razie awarii nie można nic podejrzeć vag-iem.

Poszukaj na forum, dużo ludzi rozkłada z anglików/rozbitków, cały przeszczep ABS'u chyba nie będzie za drogi..a faktycznie w takich momentach ABS jest niezbędny, jakiś mały guzik sobie wyprowadzisz z zasilania ABS'u żeby go rozłączać jak chcesz poszaleć gdzieś na torze/parkingu :wink:

Opublikowano
:hi:

No więc z mojego rozeznania wynika, że jeśli był ABS-EDS to nie było ESP. A jak weszło ABS-ESP to już nie było EDS-u. Co do sprzętu to kompletny abs zawiera: Pompa abs, sterownik, czujnik przyspieszenia, czujnik poślizgu, czujniki obrotów, przekaźnik, bezpieczniki. Różnica FWD/quattro jest tylko w pompie abs. Reszta jest taka sama FWD/quattro. Szukam kompletnego abs-u i przeszczepiam abs z B5 do B3. Bo nie chce powtórki z rozrywki. A ABS z audi B3/B4 to wielki szajs. Działa o wiele gorzej i nie ma diagnozy komputerowej. Więc w razie awarii nie można nic podejrzeć vag-iem.

Przeglądałeś link co Ci podesłałem??

Kiedy będziesz miał garaż na chodzi bo mam sprawę :wink:??

Opublikowano
:hi:

No więc z mojego rozeznania wynika, że jeśli był ABS-EDS to nie było ESP. A jak weszło ABS-ESP to już nie było EDS-u. Co do sprzętu to kompletny abs zawiera: Pompa abs, sterownik, czujnik przyspieszenia, czujnik poślizgu, czujniki obrotów, przekaźnik, bezpieczniki. Różnica FWD/quattro jest tylko w pompie abs. Reszta jest taka sama FWD/quattro. Szukam kompletnego abs-u i przeszczepiam abs z B5 do B3. Bo nie chce powtórki z rozrywki. A ABS z audi B3/B4 to wielki szajs. Działa o wiele gorzej i nie ma diagnozy komputerowej. Więc w razie awarii nie można nic podejrzeć vag-iem.

eds był przy q zawsze....esp miały przeważnie ośki

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ----------

:hi:

Opublikowano

dzień dobry wieczór :hi:

Opublikowano

Rozeznałem jeszcze dalej sprawę w Etce i wychodzi na to, że A4 B5 95-97r. były wersje które nie miały ani EDS ani ESP. EDS wszedł dopiero przy pierwszym lifcie w 98r.

Bo są różne wiązki i różne sterowniki. Te proste wiązki nie mają ani czujnika przyśpieszenia, ani czujnika zmian obrotów a więc nie miały EDS. Są różne sterowniki, te najtańsze i najprostsze to są po prostu zwykłe ABS bez niczego.

Opublikowano

Bry Chopy i Frele:hi:

Byłem oglądać tego Leona dokładnie i faktycznie auto mechanicznie miód, ale lakierniczo trochu lipton (widać,że z Włoch fura), kupa rys, lakier mało zadbany i cena min. 28500 zł jest dla mnie zaporowa.Przejechaliśmy się i miejsca bardzo ładnie idzie i ogólnie ma przyśpieche, ale jak posiedziałem w środku i zamykając drzwi i łapiąc na plastikową klamkę która mi zatrzeszczała w ręku to po oglądaniu a4 b6 s-line ostatnio to........hmm.Ciężko się przełamać mimo mocy:kwasny:

Mój typ A4 B6,B7 S-line wewn. 1.8T Q. Obowiązkowo Sedan.Pozdrowienia

Opublikowano
Bry Chopy i Frele:hi:

Byłem oglądać tego Leona dokładnie i faktycznie auto mechanicznie miód, ale lakierniczo trochu lipton (widać,że z Włoch fura), kupa rys, lakier mało zadbany i cena min. 28500 zł jest dla mnie zaporowa.Przejechaliśmy się i miejsca bardzo ładnie idzie i ogólnie ma przyśpieche, ale jak posiedziałem w środku i zamykając drzwi i łapiąc na plastikową klamkę która mi zatrzeszczała w ręku to po oglądaniu a4 b6 s-line ostatnio to........hmm.Ciężko się przełamać mimo mocy:kwasny:

Mój typ A4 B6,B7 S-line wewn. 1.8T Q. Obowiązkowo Sedan.Pozdrowienia

Czyli jednak rezygnacja ... :D

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie czy A4 B5 Quattro 95-97 które każde miało w standardzie EDS, czy miało wyłącznik ABS na desce rozdzielczej.

Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie czy A4 B5 Quattro 95-97 które każde miało w standardzie EDS, czy miało wyłącznik ABS na desce rozdzielczej.

Takiego czegoś to chyba nie było :whistling:

wiem, że było ASR/ESP :wink:

Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie czy A4 B5 Quattro 95-97 które każde miało w standardzie EDS, czy miało wyłącznik ABS na desce rozdzielczej.

Takiego czegoś to chyba nie było :whistling:

wiem, że było ASR/ESP :wink:

Ja tak mam ...

Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie czy A4 B5 Quattro 95-97 które każde miało w standardzie EDS, czy miało wyłącznik ABS na desce rozdzielczej.

Takiego czegoś to chyba nie było :whistling:

wiem, że było ASR/ESP :wink:

Ja tak mam ...

to mnie nie dziwi :wink:

Opublikowano
:hi:
Opublikowano
:hi:
Opublikowano

Z Rańca :hi:

Opublikowano
:hi:
Opublikowano
:hi: 3 dni do kebsa :smiley:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...