gregory Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Wiem, że Guru miał w quattro ABS/EDS i miał wyłącznik ABS na desce rozdzielczej.
Arturoo Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Pewnie to był jakiś knefel udupany ,a Tobie pociskal ,że to od abs'u ?
Marcin6 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 W 80'tkach był wyłącznik ABSu W B5 tylko ASR / ESP
horny devil Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 może tak: Audi 80 Klub Polska :: [80 All]Rezanie wyłącznika ABS
tomaszstn Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Bry Chopy i Frele:hi:Byłem oglądać tego Leona dokładnie i faktycznie auto mechanicznie miód, ale lakierniczo trochu lipton (widać,że z Włoch fura), kupa rys, lakier mało zadbany i cena min. 28500 zł jest dla mnie zaporowa.Przejechaliśmy się i miejsca bardzo ładnie idzie i ogólnie ma przyśpieche, ale jak posiedziałem w środku i zamykając drzwi i łapiąc na plastikową klamkę która mi zatrzeszczała w ręku to po oglądaniu a4 b6 s-line ostatnio to........hmm.Ciężko się przełamać mimo mocy:kwasny: Mój typ A4 B6,B7 S-line wewn. 1.8T Q. Obowiązkowo Sedan.Pozdrowienia Wydaje mi się że jak raz coś postanowisz to trzeba iść w zaparte Po prostu szukaj, na pewno się trafi a koleś sprzeda za pół roku za 24 , nikt nie da za starego strucla 30 tysięcy bo to już w B7 można przebierać ---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ---------- Siemka
A4-Tomek Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 no fele gotowe do założenia :kox: ino śrub brakuje ale do BT chyba jeszcze na zimie się pokulam
gregory Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 W 80'tkach był wyłącznik ABSu W B5 tylko ASR / ESP Jesteś w błędzie. ASR to był, ale w FWD i najczęściej przy automatach. W Quattro tego badziewia nie było, tylko był EDS. A potem EDS ustąpił miejsca ESP. Bo na dobrą sprawę to EDS to to samo co ESP, tyle tylko że EDS działa do 40km/h, a ESP działa obojętnie przy jakiej prędkości. ESP to taka lepsza wersja EDS. To, że w B3/B4 był taki wyłącznik to dobrze o tym wiem. Tak czy siak myślałem, że dostanę tu jakieś konkretniejsze informacje od użytkowników B5 Quattro.
Marcin6 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Jesteś w błędzie. ASR to był, ale w FWD i najczęściej przy automatach A czy ja mówiłem, że tylko w Q był wyłącznik... tylko był EDS. A potem EDS ustąpił miejsca ESP. Bo na dobrą sprawę to EDS to to samo co ESP, tyle tylko że EDS działa do 40km/h, a ESP działa obojętnie przy jakiej prędkości. ESP to taka lepsza wersja EDS. Elektroniczna blokada dyferencjałów to to samo co system kontroli trakcji? Aha.
Arturoo Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 W 80'tkach był wyłącznik ABSu W B5 tylko ASR / ESP Jesteś w błędzie. ASR to był, ale w FWD i najczęściej przy automatach. W Quattro tego badziewia nie było, tylko był EDS. A potem EDS ustąpił miejsca ESP. Bo na dobrą sprawę to EDS to to samo co ESP, tyle tylko że EDS działa do 40km/h, a ESP działa obojętnie przy jakiej prędkości. ESP to taka lepsza wersja EDS. To, że w B3/B4 był taki wyłącznik to dobrze o tym wiem. Tak czy siak myślałem, że dostanę tu jakieś konkretniejsze informacje od użytkowników B5 Quattro. :wstydliwy::wstydliwy:
stanley Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Gregory, nie jedziecie do BT ? ---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:47 ---------- to samo majkel... ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się